Mwa, ik gun die vrouw dat geld niet echt.
Als ze haar nu gewoon die 10.000 euro schenken, komt ze er wel heel genadig van af.
Nee, ik ook niet. Zo'n publiciteitsgeil iemand die geen donder interesse heeft voor haar kinderen en daar dan nog 10.000 euro voor gaan betalen?!?!
Haar zoontje heeft een transplantatie ondergaan en ik kan me heel goed voorstellen dat dat als ouder enorm zwaar is. Toen mijn zoontje een paar dagen in het ziekenhuis lag en ik daar 24 uur per dag bij was, was ik al gebroken. Maar het is JOUW kind en op dat moment hebben ze maar 1 iemand nodig; de moeder. En om dan te zeggen: Nu heb ik tijd voor mezelf nodig en nu ga ik aan mezelf denken. Sorry, maar dan had je de pil moeten blijven slikken of jezelf laten steriliseren en geen kinderen moeten krijgen. Je kán als ouder niet aan jezelf denken en de boel de boel laten. Hoe fijn dat af en toe ook mag zijn.
En dat er dan iemand is die haar er zo makkelijk vanaf wil helpen en ook voor haar nog een baan wil zoeken, vind ik echt stom. Straks gaat ze naar huis, terug naar haar kindjes waar ze toch zooooo veel van houdt en die ze niet kan missen en is alles terug bij het rechte eind. Maar voor hoe lang? Wat voor moeder is ze dan? Staat haar leven dan wel in het teken van de kinderen of is ze dat na een tijdje ook weer beu?
Echt, van mij mogen ze bij zulke mensen de kinderen weghalen en er ouders voor zoeken waar het leven wel 24 uur per dag in het teken van de kinderen staat.
(zo, moest ik ff kwijt
)