ik vind het goed hoot bodejos, of bedoel je dat ik niet mee mag doen?
Volgens mij hebben we bij het begrip ''taart'' beide verschillende verklaringen.
Tuurlijk mag jij meedoen, ik zie geen reden waarom jij dat niet zou mogen. Jij net zo goed als ieder ander.
Edit: Lautjuh (en ook andere deelnemers): ik maak kennelijk een rekenfout. Bij de eerste post precies op het uur posten, dat is niet meer te verbeteren. Ik had er niet bij stilgestaan.
Maar er is nog wel een mogelijkheid om ONDER die -10 uit te komen. Alleen, bij welke week zou ik dat dan moeten tellen? Wanneer je dus precies tussen zondag en maandag in post (het ene systeem geeft daarbij 12.00.00 aan, en het andere 00.00.00), kun je TOCH onder die -10 uitkomen, dus als je dat wil proberen.........levert
25 minpunten op. Op de avro-site had ik het er bijvoorbeeld wel bij gezet, dus het is geen ''nieuwe' regel. Nadeel ervan is dat je slechts 1 poging per ronde hebt. Vandaar ook dat het extra beloond mag worden.
Ik had het spelletje op meer forums gepost. Laat ik toch serieus ervan zijn uitgegaan dat ik die extra stimulans (tussen zondag en maandag posten) ook op RN had neergezet:
Nee, dus.
Maar het geldt wel.