Auteur Topic: SBS6, weinig kijkgenot  (gelezen 1982 keer)

Madine

• Gast
SBS6, weinig kijkgenot
« Gepost op: 7-09-2006, 22:18:02 »
Wat een ongelooflijke rotzender is dat toch zeg.

Daar schijnt een complete denktank aan het werk te zijn om nieuwe manieren te vinden om de kijkers het bloed onder de nagels uit te halen. Voetbalduels worden slechts gedeeltelijk uitgezonden en voortdurend onderbroken om fragmenten uit andere duels te laten zien. De Formule 1 is doorspekt met reclame en belspelletjes. Spannende films worden lange tijd onderbroken voor Hart van Nederland.

Vandaag maakten ze het echter wel enorm bont! Jeugdig dartstalent van Gerwen speelt een geweldige pot tegen dartlegende King en komt na een 2-4 achterstand sensationeel tot 4-4 terug. Als dan de beslissende vijfde set op het punt van beginnen staat staakt SBS doodleuk de uitzending om de serie House uit te gaan zenden. De mededeling dat de wedstrijd via internet verder te kijken is slaat ook nergens op, want de gehele site lag uit de lucht, kennelijk konden ze de toeloop niet verwerken.

Ik krijg echt de neiging om eens een actie tegen die zender op touw te zetten.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: SBS6, weinig kijkgenot
« Reactie #1 Gepost op: 7-09-2006, 22:56:25 »
Ja @#^#*&*!!! ik heb als dartsfan vloekend voor mijn TV/PC gezeten! Ik heb de uitslag pas een uur na de wedstrijd kunnen horen!

Alsjeblief SBS, onderbreek nooit meer een live uitzending!! >:(

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 8-09-2006, 12:56:27 »
Tja, maar dat hebben ze sowieso fout ingepland, dan hadden ze House niet moeten uitzenden. Want ik wilde dus juist House kijken en geen dart en ik was nog bang dat die hele rest van de wedstrijd erachter aan zou komen. Maar deze oplossing slaat idd ook nergens op en dan zeker niet als internet het dan ook nog eens niet doet. Doe dan op dart dagen geen andere programma's. Want als die partij wel in zijn geheel was utgezonden en House een uur later was begonnen was ik als House kijker ook niet blij geweest. Ze weten dat zo'n dartswedstrijd kan uitlopen, dan moeten ze daar maar lekker rekening mee houden in hun programmering.  :-\\

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #3 Gepost op: 8-09-2006, 15:45:53 »
Tja, maar dat hebben ze sowieso fout ingepland, dan hadden ze House niet moeten uitzenden. Want ik wilde dus juist House kijken en geen dart en ik was nog bang dat die hele rest van de wedstrijd erachter aan zou komen. Maar deze oplossing slaat idd ook nergens op en dan zeker niet als internet het dan ook nog eens niet doet. Doe dan op dart dagen geen andere programma's. Want als die partij wel in zijn geheel was utgezonden en House een uur later was begonnen was ik als House kijker ook niet blij geweest. Ze weten dat zo'n dartswedstrijd kan uitlopen, dan moeten ze daar maar lekker rekening mee houden in hun programmering.  :-\\
Ja inderdaad.

Ik kijk House ook altijd (omdat het gewoon een geweldig programma is) maar met dat darten was het ook heel slecht ingepland.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 8-09-2006, 20:15:13 »
Het is gewoon belachelijk dat ze House geen half uurtje later uitzenden! Het is niet live dus het kan!

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2006, 13:42:35 »
Nog even voor de duidelijkheid:

Op het moment dat de wedstrijd werd gestopt zaten er 705.000 mensen te kijken.
House heeft die avond 654.000 kijkers getrokken.

SBS heeft zichzelf dus ook nog in de vingers gesneden ::)