Ik heb nu van beide programma's een stuk gezien en ik moet zeggen dat ik die op RTL 4 echt vele malen leuker vind. Die zal ik zeker blijven kijken.
Ik ben namelijk echt wel gek op kunstschaatsen en paarrijden, dat kijk ik bij de Olympische spelen ook altijd. Maar ik heb het gevoel dat er bij SBS6 vooral bij mensen nog niet zo goed kunnen schaatsen, heel veel stilgestaan wordt en dan wordt er wel leuk met de armen gezwaaid, maar het heeft niet zoveel met schaatsen te maken en daar kijk ik toch voor. Ook vind ik de invloed van Holiday on Ice veel te groot, 't is wel logisch, want het is hun sponsor geloof ik. En die jury geeft echt wel abnormaal hoge punten hoor.
![Verbaasd ::oink::](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/stunned.gif)
En heb ik het goed dat er bij SBS6 geen verplichte onderdelen zijn en bij RTL 4 wel? Dat zou dan verklaren waarom het niveau bij RTL 4 hoger ligt over het algemeen dan bij SBS 6.
Maar goed, Jody was inderdaad goed ja. Al vind ik een 10 wat overdreven. Niet omdat hij niet de beste was. Maar een 10 lijkt me haast onmogelijk bij kunstschaatsen, net als bij turnen overigens en daar is het ook nog maar één keer in de geschiedenis gebeurd geloof ik dat iemand een tien kreeg.
Een tien betekend dat het namelijk helemaal perfect is en dat er dus niks te verbeteren valt.