Ik niet, maar degene die naast mij zit
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.
U werd geboren ergens in het moderne Zuid-China omstreeks 700.
Uw beroep was grafdelver, begrafenisondernemer.
--------------------------------------------------------------------------------
Uw kort psychologisch profiel toentertijd :
Revolutionair type. Jij brengt overal veranderingen teweeg - in de politiek, zakenwereld, godsdienst, huishouden. Kon een leider zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :
Je hebt de neiging om op gelijk welke manier problemen aangaande milieuvervuiling, recyclage, verkeerd gebruik van grondstoffen, verwijdering van radioactiviteit op te lossen, ook met psychologische methoden.
Degene die de grootste angst nu heeft voor lijken was ooit grafdelver... tsja..
Moi
:
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.
U werd geboren ergens in het moderne Thailand omstreeks 900.
Uw beroep was monnik, bijenhouder, gangster.
Uw kort psychologisch profiel toentertijd :
Nieuwsgierig, vindingrijk, hield er van dingen haarfijn uit te pluizen en in boeken te snuffelen. Talent voor drama, natuurtalent als acteur.
Zooo.. de eerste vrouwelijke monnik en gangster tegelijk.. jaja.. it was me!
Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :
Uw les - het aanleren van tact en billijkheid en dan dat ook aan anderen leren. Je zal gelukkiger zijn, wanneer je diegenen helpt die geen rede kennen.