Auteur Topic: De Mol aanwijzing  (gelezen 11243 keer)

Offline mol Thessa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol aanwijzing
« Reactie #20 Gepost op: 8-05-2006, 11:20:33 »
De mol liep naast je op de terugweg bij de zoutblokken opdracht  ;D ::)
Triomf!

Offline Jeweetwel

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 8-05-2006, 12:13:35 »
Lagen er eigenlijk wel bloemen op tafel tijdens het etentje bij de Gonzalez Diazjes?

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 8-05-2006, 12:52:32 »
Roderick is niet de mol
hij zou nooit als beide andere kandidaten al gegokt hebben als mol wel het goede antwoord geven dit zou hem verdacht maken en hij hoeft het toch niet te weten.
Milouska of frederique kunnen gehoopt hebben op andere mensen die het fout zeggen zodat niemand de hint zou krijgen.

Offline Goovi

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 8-05-2006, 14:53:57 »
De kans was te groot dat het antwoord toch geraden werd, daarom verdenk ik in dit geval dat de  beide dames niet de mol zijn en gewoon gokten. Dit maakt Rod dus de mol die een aanwijzing krijgt over zichtzelf.

Wat zou dit dan betekenen voor de molaanwijzing? Ik denk dat deze groter wordt gemaakt door Rod zelf, door te zeggen dat de mol goed heeft gespeeld en dat hij hem nu door heeft. Misschien geeft hij zichzelf wel een compliment. (Het leek mij dat hij erg opgelucht was toen hij het goede antwoord gegeven had en niet de twee dames. Toen hij wegliep met de enveloppe leek het wel alsof er een grote last van hem afviel.)

Als een kandidaat het ultieme (volgens Karel onomstotelijk) bewijs krijgt wie de mol is in de vorm van een aanwijzing is het kat in het bakkie voor die kandidaat. De mol wordt dus zeker gepakt en de andere kandidaat wordt de verliezer.... En toch zegt Rod dat hij het tijdens de test niet zeker weet. Vreemd...

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 8-05-2006, 16:26:16 »
Maar toch.. als je vlak voor de finale een ge-wél-dige aanwijzing naar de mol hebt, wil dat niet zeggen dat je meteen wint?! Als die andere kandidaat ook op de goede mol zit, is de kans even groot dat die wint, het gaat niet om dat je de juiste mol hebt (nouja, misschien wel) maar dat je zoveel mogelijk vragen over hem juist weet te beantwoorden.. Oke, dit weet iedereen, maar dat zo'n aanwijzing niet meteen betekend dat je wint?!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #25 Gepost op: 8-05-2006, 16:49:51 »
Het zou wel een stunt zijn als er ipv een tekst een spiegel de aanwijzing was... maar goed Roderick is niet mijn mol dus ik betwijfel het.

Offline billyboem

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 8-05-2006, 17:06:10 »
Ik heb de aflevering met het diner nog eens nagekeken en heb in een ander topic neergezet dat volgens mij iedereen een paarse bloem had, behalve Richard, die had een rode.
Het is echt niet duidelijk te zien en twijfel dan ook aan mijn eigen bevinding.

Als mol weet je natuurlijk dat de vraag komt en weet je ook het antwoord. Het zou heel erg verdacht zijn als je als eerste je hand op steekt en Richard roept.
Het zo dus logischer zijn als Die hele vraag helemaal niet klopt, eerst de dames laten antwoorden en welk antwoord Roderick ook geeft het altijd goed rekenen zodat de mol de aanwijzing naar de mol te zien krijgt en niet de kandidaat.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.

Ik denk dus dat er gewoon opstond: Roderick Veelo is de mol.
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 8-05-2006, 17:41:55 »
Als mol weet je natuurlijk dat de vraag komt en weet je ook het antwoord. Het zou heel erg verdacht zijn als je als eerste je hand op steekt en Richard roept.
Het zo dus logischer zijn als Die hele vraag helemaal niet klopt, eerst de dames laten antwoorden en welk antwoord Roderick ook geeft het altijd goed rekenen

Dat kan niet want Karel weet niet wie de mol is. Dan zou de productie moeten zeggen "reken alleen het antwoord van roderick goed", tja dan is het voor hem ook zo klaar als een klontje.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #28 Gepost op: 8-05-2006, 17:56:47 »
Dat kan niet want Karel weet niet wie de mol is. Dan zou de productie moeten zeggen "reken alleen het antwoord van roderick goed", tja dan is het voor hem ook zo klaar als een klontje.

denk ej nu echt dat karel het na 9 afleveringen nog niet doorheeft?...

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 8-05-2006, 18:07:13 »
Ik denk dat er op stond:

"Wat heeft die goed gespeeld zeg..."

En dan weet ik wel wie de mol is :P Milouska!
WIDM addicted....

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #30 Gepost op: 8-05-2006, 19:25:26 »
Tja, maar het doel van het spel is natuurlijk niet om Karel het niet te laten raden hè? Ik neem aan dat als het nodig is, dat hij dit soort regie-aanwijzingen gewoon wel krijgt.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 11-05-2006, 11:22:45 »
Ja, of de opdracht krijgt dingen in een bepaalde volgorde te doen. Of bepaalde stellen samen te kiezen, etc. Dan zal hij het uiteindelijk wel een stuk eerder door hebben dan wij, ben ik bang :)
Laten we jabberen.

Offline Sabinethabest

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 11-05-2006, 18:30:34 »
Maar toch.. als je vlak voor de finale een ge-wél-dige aanwijzing naar de mol hebt, wil dat niet zeggen dat je meteen wint?! Als die andere kandidaat ook op de goede mol zit, is de kans even groot dat die wint, het gaat niet om dat je de juiste mol hebt (nouja, misschien wel) maar dat je zoveel mogelijk vragen over hem juist weet te beantwoorden.. Oke, dit weet iedereen, maar dat zo'n aanwijzing niet meteen betekend dat je wint?!

Nou, ik vind in ieder geval wel dat de kans dat je wint, veel groter wordt door zo'n aanwijzing. Want je kan al je antwoorden afstemmen op één persoon. De ander weet namelijk nog niet wie de Mol is en kan daarom sneller gaan twijfelen.
You think you know....but you have no idea!