Auteur Topic: Overzicht positieve en negatieve acties finalisten  (gelezen 13086 keer)

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Overzicht positieve en negatieve acties finalisten
« Reactie #20 Gepost op: 30-04-2006, 12:59:48 »
als twee teams onderling in balans moeten zijn, dan denk ik ook aan dat ze even sterk moeten zijn, en dan niet binnen een team
Het gebruik van het woord onderling geeft aan dat het betekent dat het ene team in balans moet zijn en het tweede ook. Ik interpreteerde dat als dat de twee leden van een team elkaar aanvullen, wat de een niet kan dat moet dan de ander kunnen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline boerammetje

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 30-04-2006, 16:00:43 »
t kan ook zijn dat mijouska het op de lottie manier doet.

Ik doe molse dingen zodat iedreen op mij zit en ik dan naar de echte mol kan zoeken

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 30-04-2006, 16:09:28 »
Hm, ik vind het overzicht niet echt zo objectief. Het is net hoe je het ziet, hoe een kandidaat het bedoelt, etc. Niettemin gewoon goed werk, hoor  ;)
Laten we jabberen.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 30-04-2006, 17:30:56 »
Hm, ik vind het overzicht niet echt zo objectief. Het is net hoe je het ziet, hoe een kandidaat het bedoelt, etc. Niettemin gewoon goed werk, hoor  ;)

Ik vind het wel objectief. Heinz noemt niet iets vage reacties of opmerkingen van een persoon, maar zijn/haar acties.
WIDM addicted....

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 30-04-2006, 18:53:50 »
Ik vind ook best wat om mening berusten, maar dat is gewoon mijn bescheiden mening ;)
Desalniettemin kan er zeker wel een kern van waarheid in zitten en vind ik het goed werk!
Laten we jabberen.

Offline abc

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25 Gepost op: 30-04-2006, 19:31:18 »
Citaat van: mol Thessa
even een aanmerking bij de derde aflevering over Frédérique:
het is Peggy die als eerste zegt dat het Liz is in paar 2.
Richard zegt later tegen Frédérique: dat is Roderick met een pruik.
Frédérique schudt hierop van nee.
Ze zegt dat ze het doorspeelt naar Milouska. Dat doet ze ook, maar op het moment dat paar 3 allang aan het dansen is.
Dus dat zijn ook mollenstreken, en zij heeft zeker meegeholpen aan de foute keuze.

Volgens mij moest Frederique heel erg lachen toen Richard had gezegd dat in paar twee Roderick stond met een pruik op. Ze schudde niet van nee.
En ze vertelt het allemaal achteraf als toelichting op het filmpje. Als ze vertelt dat ze het doorspeelde aan Milouska, is het filmpje ondertussen al verder.
Misschien kan iemand het terugkijken want ik heb het niet meer op video staan.
« Laatst bewerkt op: 30-04-2006, 19:33:14 door abc »

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 30-04-2006, 20:40:20 »
Volgens mij moest Frederique heel erg lachen toen Richard had gezegd dat in paar twee Roderick stond met een pruik op. Ze schudde niet van nee.
En ze vertelt het allemaal achteraf als toelichting op het filmpje. Als ze vertelt dat ze het doorspeelde aan Milouska, is het filmpje ondertussen al verder.

Het was idd Peggy die als eerste zei dat het Liz was, maar Frederique zei meteen daarna ook dat het Liz was. Verder zegt ze tijdens het wisselen van paar 2 naar paar 3 iets van: "Dat was Roderick met een pruik op." Je hoort het haar niet zeggen, maar door liplezen hoor je iets van Roderick en pruik zeggen. Milouska schudt dan echter van nee.
WIDM addicted....

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 30-04-2006, 22:46:33 »
Heinz, mooi duidelijk overzichtje heb je gemaakt!  ::ok::

Maar het geeft mij geen meerwaarde of handig gebruikmateriaal. ;)

Desalniettemin is het nog steeds mooi in elkaar gezet.  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 1-05-2006, 00:40:40 »
Voor degene die zijn Molkeuze nog wil bepalen of checken heb ik een overzicht gemaakt van de positieve en negatieve acties van Frederique, Milouska en Roderick die zij in de opdrachten verricht hebben. (Negatief en positief t.o.v de geldpot.)
Het ziet er uitstekend uit ::ok:: Het enige wat ik mis, is een soort conclusie op het einde met de totalen voor de drie kandidaten.

Hm, ik vind het overzicht niet echt zo objectief. Het is net hoe je het ziet, hoe een kandidaat het bedoelt, etc.

Het blijft altijd moeilijk om een onpartijdig overzicht te maken. Maar toch doe ik het elk jaar weer. Objectief of niet, ik vind zulke overzichten nuttig om bij latere series terug te lezen.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #29 Gepost op: 1-05-2006, 15:25:06 »
Het ziet er uitstekend uit ::ok:: Het enige wat ik mis, is een soort conclusie op het einde met de totalen voor de drie kandidaten.

Zoiets heb ik niet gemaakt omdat WIDM mi geen optelsommetje is van 'wie de meeste negatieve acties heeft, is de Mol.' En om nou te zeggen dat de ene actie zwaarder weegt dan de ander is wat betreft objectiviteit erg moeilijk. Laat iedereen zelf maar zijn conclusie trekken. :D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #30 Gepost op: 1-05-2006, 15:34:50 »
En om nou te zeggen dat de ene actie zwaarder weegt dan de ander is wat betreft objectiviteit erg moeilijk.
Je kunt hierbij natuurlijk kijken of en hoeveel geld de actie de groep heeft gekost. Maar ook dat geeft geen uitsluitsel. Want ik weet ook nog wel dat volgens de overzichten Jantien de groep meer geld had gekost dan George. En wie was ook alweer de mol? ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #31 Gepost op: 1-05-2006, 15:35:57 »
En wie was ook alweer de mol? ;)

John! ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #32 Gepost op: 1-05-2006, 15:38:11 »
John! ;D
Roep dan meteen Sandra :D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 1-05-2006, 15:58:48 »

ik weet het zeker, ze schudt nee.
ik ben erop gewezen door iemand van het.nl forum, later heb ik het hier nog geplaatst
ik heb het enkele malen gecheckt en het is echt zo

je ziet ook op het moment dat ECHT NIET PAAR 2 meer aan het dansen is, dat Frédérique zich naar Milouska toebuigt en dan kan je (met wat amateuristisch liplezen) de woorden "Roderick" en "pruik" herkennen

je kunt de aflevering kijken op www.tvopjepc.nl
Triomf!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #34 Gepost op: 1-05-2006, 16:37:41 »
Je hebt gelijk hoor, mol Thessa. Dat ze nee schudt staat alleen niet in het overzicht.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 1-05-2006, 23:37:15 »
ik weet het zeker, ze schudt nee.
ik ben erop gewezen door iemand van het.nl forum, later heb ik het hier nog geplaatst
ik heb het enkele malen gecheckt en het is echt zo

je ziet ook op het moment dat ECHT NIET PAAR 2 meer aan het dansen is, dat Frédérique zich naar Milouska toebuigt en dan kan je (met wat amateuristisch liplezen) de woorden "Roderick" en "pruik" herkennen

je kunt de aflevering kijken op www.tvopjepc.nl

Ze schudt idd 'nee' en op zo'n lachende manier van: "dat kan gwn nie :P". Ik vind dat nog wel een logische reactie. Daarna geeft ze het idd door naar Milouska tijdens het wisselen van paar 2 naar paar 3. Dit is ook logisch, omdat je dan heel even een pauze hebt en aangezien je alleen 'Roderick' en 'pruik' "hoort" zou ze ook gezegd kunnen hebben: 'Dat was Roderick met een pruik op.'
WIDM addicted....

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #36 Gepost op: 2-05-2006, 04:22:31 »
Ze schudt idd 'nee' en op zo'n lachende manier van: "dat kan gwn nie :P". Ik vind dat nog wel een logische reactie. Daarna geeft ze het idd door naar Milouska tijdens het wisselen van paar 2 naar paar 3. Dit is ook logisch, omdat je dan heel even een pauze hebt en aangezien je alleen 'Roderick' en 'pruik' "hoort" zou ze ook gezegd kunnen hebben: 'Dat was Roderick met een pruik op.'
Ik weet niet wat ze tegen Milouska zegt.
Wat ik wel weet is dat dit niet tijdens het wisselen van de paren gebeurde, maar wel terwijl paar 3 al aan het dansen was.
Ik denk dat we hier door de creativiteit van de programmamakers om de tuin worden geleid.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #37 Gepost op: 7-05-2006, 13:32:54 »
Ik heb de opdracht van aflevering 9 toegevoegd aan het overzicht. Als daar opmerkingen over zijn hoor ik het graag. http://home.student.uva.nl/n.schouten/Overzicht-widm.com-versie.htm 8)

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 7-05-2006, 14:29:20 »
Alsof het uitmaakt, Mil is de Mol  8)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 7-05-2006, 15:14:15 »
Volgens mij lieten Fré en Milous allebei hun mollenboekje liggen, de quizz klopt dan niet helemaal...