Auteur Topic: Overzicht positieve en negatieve acties finalisten  (gelezen 13084 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Overzicht positieve en negatieve acties finalisten
« Gepost op: 29-04-2006, 17:40:29 »
De 3 finalisten zijn bekend maar nog niet iedereen weet dat Milouska de Mol is is overtuigd van zijn Molkeuze. ;D

Voor degene die zijn Molkeuze nog wil bepalen of checken heb ik een overzicht gemaakt van de positieve en negatieve acties van Frederique, Milouska en Roderick die zij in de opdrachten verricht hebben. (Negatief en positief t.o.v de geldpot.) Klik op het plaatje hieronder om het te bekijken.

Heb je op-/aanmerkingen, tips of vragen over het overzicht? Plaats deze dan in dit topic of stuur me een mailtje. 8)

(Moderators: in deze versie van het overzicht heb ik alle links naar mijn site verwijderd, dus ik neem aan dat het plaatsen van dit overzicht geen probleem is.)
« Laatst bewerkt op: 5-05-2006, 10:07:29 door Heinz »

Offline Liett

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht positieve en negatieve acties finalisten
« Reactie #1 Gepost op: 29-04-2006, 17:43:31 »
Wooow, geweldig..! Als nou nóg niet iedereen overtuigd is dat Milouska de Mol is.. ::tandpastasmiley::

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 29-04-2006, 17:49:08 »
Geweldig die overzichten van je Heinz! Ik ben hem nu aan het doorlezen :)

EDIT: Super gemaakt! Hier een paar kleine opmerkingen:

1. In aflevering 1 vond ik het volgende ook verdacht. Milouska verspreekt zich bij het antwoord van Richard. Die verbetert zich namelijk goed, maar dan zegt Milouska 'Ja, maar dat is...' en doet dan vlug haar hand voor haar mond.
2. In aflevering 6 heeft Roderick geen geld voor de pot verdient bij het diner, omdat Peggy de mol niet is (als mol is dit een mollenactie, als kandidaat is dit positief, want Roderick verwisselde succesvol met degene, van wie hij dacht dat die de mol was).
3. In aflevering 7 werd Milouska 4x gevangen en niet 3x.

Verder vond ik het erg overzichtelijk en goed uitgevoerd!
« Laatst bewerkt op: 29-04-2006, 18:01:28 door Stephan1989 »
WIDM addicted....

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 29-04-2006, 18:58:59 »
Leuk overzicht, Heinz! ::ok:: Er staat echter wel een klein foutje bij opdracht 1 van aflevering acht. Roderick vormt namelijk geen team met Frédérique maar wel met Milouska.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #4 Gepost op: 29-04-2006, 19:12:25 »
Bedankt voor de reacties! :)

Hier een paar kleine opmerkingen:

1. In aflevering 1 vond ik het volgende ook verdacht. Milouska verspreekt zich bij het antwoord van Richard. Die verbetert zich namelijk goed, maar dan zegt Milouska 'Ja, maar dat is...' en doet dan vlug haar hand voor haar mond.

Heb ik niet toegevoegd omdat het nogal speculatief is. Al geloof ik wel dat dit inderdaad een verspreking is.

Citaat
2. In aflevering 6 heeft Roderick geen geld voor de pot verdient bij het diner, omdat Peggy de mol niet is (als mol is dit een mollenactie, als kandidaat is dit positief, want Roderick verwisselde succesvol met degene, van wie hij dacht dat die de mol was).

3. In aflevering 7 werd Milouska 4x gevangen en niet 3x.

Bedankt, ik heb het veranderd.

@ Cosmic Fool: volgens mij klopt dit wel. Peggy reed toch samen met Milouska?
« Laatst bewerkt op: 29-04-2006, 19:35:43 door Heinz »

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 29-04-2006, 19:34:29 »
Roderick reed idd met Frederique :) En Peggy met Milouska
WIDM addicted....

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 29-04-2006, 20:00:07 »
Het was toch zo dat er een sterk (Fré+Peggy) en een zwak (Rod+Mil) team was. Degenen die samen aan het fietsen waren reden maw tegen elkaar en wie eerst over de finish kwam kreeg de vrijstelling. Althans zo heb ik het begrepen; het was wel vrij verwarrend, want zelfs Karel vergist zich en denkt dat Fré en Peggy het zwakke team zijn.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 29-04-2006, 20:02:31 »
jullie hebben allebei gelijk  het ligt er alleen aan wat je bedoelt     ro en mil zaten samen en peg en fred als je kijkt naar wie er met elkaar wisselen      maar...   mil peg   en fred en ro samen omdat ze tegelijk reden.  dus ligt er maar net aan hoe je het bedoeld :D

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #8 Gepost op: 29-04-2006, 20:02:50 »
Het was toch zo dat er een sterk (Fré+Peggy) en een zwak (Rod+Mil) team was. Degenen die samen aan het fietsen waren reden maw tegen elkaar en wie eerst over de finish kwam kreeg de vrijstelling. Althans zo heb ik het begrepen; het was wel vrij verwarrend, want zelfs Karel vergist zich en denkt dat Fré en Peggy het zwakke team zijn.

waren ze ook, was niet de bedoeling van ze inderdaad... maar Roderick duwde hen als zwak team naar voren  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9 Gepost op: 29-04-2006, 20:03:12 »
jullie hebben allebei gelijk  het ligt er alleen aan wat je bedoelt     ro en mil zaten samen en peg en fred als je kijkt naar wie er met elkaar wisselen      maar...   mil peg   en fred en ro samen omdat ze tegelijk reden.  dus ligt er maar net aan hoe je het bedoeld :D

Bedankt. Ik heb het even duidelijker in het overzicht gezet. (Al is het niet echt belangrijk, het staat wel zo netjes.) :D
« Laatst bewerkt op: 29-04-2006, 20:13:46 door Heinz »

Offline Shifting

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 30-04-2006, 01:50:59 »
Roderick kiest er voor om met Liz mee te gaan zodat ze niet meteen op -1000 komen te staan,
lijkt mij ook positief voor de pot

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #11 Gepost op: 30-04-2006, 08:40:51 »
Roderick kiest er voor om met Liz mee te gaan zodat ze niet meteen op -1000 komen te staan,
lijkt mij ook positief voor de pot

Bedankt! Toegevoegd. ::ok::

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 30-04-2006, 08:45:55 »
Heinz, ik heb zelf ook een overzicht gemaakt van onmolse dingen; iedereen kan namelijk molse dingen doen, maar onmolse dingen doen alleen de kandidaten, de mol zal nooit iets onmols doen (of in elk geval niet teveel).

ik heb hier een overzicht van aflevering 1 tot en met 5; laatste afleveringen heb ik niet meer gedaan omdat het al zo duidelijk was :D

Uitleg: Voor elke aflevering geef ik onmol-punten op een schaal van 1 tot 10 per actie aan kandidaten. Dat zijn dus punten om aan te geven dat een kandidaat iets heeft gedaan dat heel erg onmols is, bijvoorbeeld geld potten als het niet nodig is, of een andere actie die laat zien dat iemand de mol mogelijk niet is. Degene met de minste onmol-punten zou de mol kunnen zijn.

Totaal aflevering 1, 2, 3, 4 en 5:
Richard: 31 punten (7 onmolse acties)
Roderick: 23 punten (5 onmolse acties)
Liz: 25 punten (6)
Peggy: 28 punten (9)
Frédérique: 35 punten (10)
Milouska: 5 punten (2)
Toine: 30 punten (10)
Logische mol na aflevering 5: Milouska. Heeft veruit de minste onmolse-acties. Daarna komen Roderick en Liz die ongeveer drie afleveringen weg waren en dus pas sinds twee afleveringen echt veel punten opbouwen. Liz is er inmiddels uit. Milouska heeft ook slechts 5 punten; de anderen hebben 23 punten of meer. Frédérique heeft zelfs 35 punten en is het minst verdacht wat dit betreft.

Offline issie

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 30-04-2006, 09:18:10 »
Wat dacht je van rodericks interpretatie van het maken van de teams
In de opdracht zeggen ze 2 teams die onderling in balans zijn. Roderick maakt daar 2 teams die even sterk zijn van, waardoor milouska en roderick snel op kunnen geven omdat
fre en peggy veel harder gaan....

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 30-04-2006, 09:38:57 »
issie; in balans betekent toch "even sterk"? en dat was toch alleen maar verstandig? die teams boeiden in feite helemaal niet

Offline issie

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 30-04-2006, 09:48:57 »
is wel degelijk verschil
onderling in balans: dat beiden in een team even sterk zijn
of dat beiden teams even sterk zijn.
Maakt nogal wat verschil als peggy en frederique bij elkaar hadden gezeten hadden ze elkaar bij kunnen houden. Hetzelfde geld voor roderick en milouska

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 30-04-2006, 10:00:25 »
als twee teams onderling in balans moeten zijn, dan denk ik ook aan dat ze even sterk moeten zijn, en dan niet binnen een team

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 30-04-2006, 12:15:38 »
Bij Milouska staat bijna alles in het rood en bij de andere ook nog wel veel groen  ;D Lijkt me duidelijk  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 30-04-2006, 12:43:24 »
De 3 finalisten zijn bekend maar nog niet iedereen weet dat Milouska de Mol is is overtuigd van zijn Molkeuze. ;D

Voor degene die zijn Molkeuze nog wil bepalen of checken heb ik een overzicht gemaakt van de positieve en negatieve acties van Frederique, Milouska en Roderick die zij in de opdrachten verricht hebben. (Negatief en positief t.o.v de geldpot.) Klik op het plaatje hieronder om het te bekijken.

Heb je op-/aanmerkingen, tips of vragen over het overzicht? Plaats deze dan in dit topic of stuur me een mailtje. 8)

(Moderators: in deze versie van het overzicht heb ik alle links naar mijn site verwijderd, dus ik neem aan dat het plaatsen van dit overzicht geen probleem is.)

even een aanmerking bij de derde aflevering over Frédérique:
het is Peggy die als eerste zegt dat het Liz is in paar 2.
Richard zegt later tegen Frédérique: dat is Roderick met een pruik.
Frédérique schudt hierop van nee.
Ze zegt dat ze het doorspeelt naar Milouska. Dat doet ze ook, maar op het moment dat paar 3 allang aan het dansen is.
Dus dat zijn ook mollenstreken, en zij heeft zeker meegeholpen aan de foute keuze.

ook bij de opdracht met de gaucho's is Frédérique toch wat verdachter. De anderen zijn gevangen, dat is niet erg. Maar Frédérique rent over de finish zonder tassen. Dit betekent EN geen geld, EN dat het spel afgelopen is omdat alle anderen gevangen zijn.
Frédérique kon de lasso's goed ontwijken, dus ze had makkelijk nog wat andere kandidaten kunnen bevrijden waardoor het spel nog door zou gaan. 

verder is het een erg verhelderend stuk om alles zo even op een rijtje te hebben! Mooi gedaan Heinz!! 
« Laatst bewerkt op: 30-04-2006, 12:56:10 door mol Thessa »
Triomf!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #19 Gepost op: 30-04-2006, 12:56:25 »
even een aanmerking bij de derde aflevering over Frédérique:
het is Peggy die als eerste zegt dat het Liz is in paar 2.
Richard zegt later tegen Frédérique: dat is Roderick met een pruik.
Frédérique schudt hierop van nee.
Ze zegt dat ze het doorspeelt naar Milouska. Dat doet ze ook, maar op het moment dat paar 3 allang aan het dansen is.
Dus dat zijn ook mollenstreken, en zij heeft zeker meegeholpen aan de foute keuze.

Dit staat in het overzicht, alleen niet rood gedrukt omdat ze later nooit over paar 3 praat als mogelijke optie. De groep heeft het alleen over paar 4.

Citaat
Dit betekent EN geen geld, EN dat het spel afgelopen is omdat alle anderen gevangen zijn.

Bedankt, dat zal ik even toevoegen.