Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 63991 keer)

Offline lilith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 7
« Reactie #80 Gepost op: 22-04-2006, 11:19:51 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Als je echt kiireedoor hoort dan is dat omgedraaid: Rodeeriik, toch?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Pheebs

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 22-04-2006, 11:24:44 »
Eerder op dit forum meldde iemand dat er tijdens de biechts in de tentjes na de kapel-opdracht er bellen te horen waren. Misschien handig om dit na te kijken, omdat twee keer een belletje geen goede verdenking is en één belletje wel een goede verdenking?

Als ik goed heb opgelet werd er bij de 2 laatste kandidaten na hun fout beantwoorde vraag wel veel vaker dan 2 keer gebeld! Misschien is het niks maar, het viel mij in ieder geval op. Misschien staat het aantal keer bellen voor het aantal letters in de naam van de mol???

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 22-04-2006, 11:31:47 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Als je echt kiireedoor hoort dan is dat omgedraaid: Rodeeriik, toch?

ik hoor er eigelijk helemaal niets in, maar als ik dan iets wil horen dan hoor ik Kiridor, en wat goed gespuurd van je !dat is inderdaad omgedraaid Roderick  ;) :D

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #83 Gepost op: 22-04-2006, 11:34:58 »
Ik heb het teruggespoelt maar ik hoor helemaal niks

Offline mirni

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 22-04-2006, 11:41:20 »

Hier het laatst stukje van het geluid een beetje bewerkt. Ik hoor hierin "Frederique is de mol"

Het originele fragment begint met Milouska maar daarna een hoop gekraak. Een dwaalspoor?

http://www.xs4all.nl/~hanmir/Sound3.wav

Offline issie

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 22-04-2006, 11:51:01 »
hebben nu milouska, frederique en roderick.

Zou het dan toch Peggy zijn ;)

Denk zelf dat je beetje te ver aan het zoeken bent,
is wel eerder gebruikt als hint maar waarom zouden ze dat
vaker doen, gaan echte fans toch op letten??
« Laatst bewerkt op: 22-04-2006, 11:52:50 door issie »

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 22-04-2006, 11:55:57 »
Er vallen me 2 dingen op in deze aflevering. Roderick en Peggy vertelden hun naam tegen een jongen op een bankje  de jongen reageerde op de naam Roderick met: Jorge? Lijkt totaal niet. Ze vertelden dat het fout was en Roderick moest zijn. Later komen de andere drie kandidaten bij dezelfde jongen Bij de vraag naar de namen zegt hij Peggy en Jorge  Weer Jorge.. Opvallend
Bij de lasso opdracht heeft Roderick een witte hoofddoek en een zwarte pet op. Waarom dubbel? Onder het rennen houd hij steeds zijn pet vast  soms valt die af maar hij heeft hem daarna iedere keer weer op zn hoofd staan (behalve op het einde) Wat heeft hij met die zwarte pet die over de witte hoofddoek geplaatst is? hij heeft er alleen maar last van tijdens het rennen.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 22-04-2006, 11:56:08 »
wow! Ik hoor Peggy is de mol.. hm

is de mol.... dat hoor je echt duidelijk nu! ik heb het 30 keer opnieuw geluisterd snel achterelkaar, maar hoor duidelijk het -ggy- deel van haar naam, kan geen andere namen erin zetten, hoe heb je het fragment bewerkt en hoe heb je het achterstegedeelte zo duidelijk gekregen?  

Offline mirni

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 22-04-2006, 12:06:59 »
bewerkt met soundforge.
laatste stukje de "pitch" (vebuigingen)aangepast zodat de woorden wat helderder werden
peggy kan ook,naam blijft moeilijk te verstaan.
eerste gedeelte van fragment zat teveel lawaai door heen,alleen milouska was  duidelijk te verstaan,maar milouska wat??

Offline Mathijs91

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 22-04-2006, 12:09:06 »
Ik hoor inderdaad ook 'Milouska, Milouska is de mol' maar daarna ook nog iets van 'En ik ben hier voor de zekerheid' of 'En Peggy is er voor de zekerheid' maar dan zou de eerste optie vanzelfsprekender zijn.
Kennis is macht.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 22-04-2006, 12:15:28 »
Er staan nu steeds stukjes op het forum, zou iemand het hele bewerkte fragment willen posten?

en Mathijs91 ik zou je tekst'onderaan je berichten even aanpassen  :D

Offline sophie87

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 22-04-2006, 12:16:08 »
is het nog meer mensen opgevallen dat milouska een shirt aan het met een dikke vette M erop...???

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 22-04-2006, 12:19:14 »
is het nog meer mensen opgevallen dat milouska een shirt aan het met een dikke vette M erop...???

Ja ik denk dat iedereen die M wel heeft gezien ,ja

wat ik ook nog wel een vage foto vond is deze van de .nl site

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 22-04-2006, 12:20:28 »
Het lijkt of je hoort: "En Peggy is de mol"   :-X ??? :-\\
Kan denk ik niet goed zijn hoor!  ::rofl::
Denk net als Limone dat Rodi als eerste de vragen ging beantwoorden en daarna de kapel in om de bel te luiden voor de kandidaten  ;) 8)

ik hoor in ieder geval ... is de mol

en ik hoor daarvoor Peggy of Frédérique
Triomf!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #94 Gepost op: 22-04-2006, 12:31:23 »
iedereen hoort natuurlijk wat ie wil horen en zal eht zodanig naar zijn mol toetrekken. Wat blijft is dat hier waarschijnlijk een verborgen aanwijzing in zit, en volges mij wordt er duidelijk gezegd dat het Milous is, magoed die Roderickianen zijn toch niet te overtuigen ::)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline mutzje

• Forumlid
  • Paramore rocks
« Reactie #95 Gepost op: 22-04-2006, 12:39:28 »
ik heb haar dat shirt al vaak zien dragen met het jeugdjournaal, ze had t gewoon al...

Offline mutzje

• Forumlid
  • Paramore rocks
« Reactie #96 Gepost op: 22-04-2006, 12:42:08 »
iedereen hoort natuurlijk wat ie wil horen en zal eht zodanig naar zijn mol toetrekken. Wat blijft is dat hier waarschijnlijk een verborgen aanwijzing in zit, en volges mij wordt er duidelijk gezegd dat het Milous is, magoed die Roderickianen zijn toch niet te overtuigen ::)
ik zit helemaal niet op milouska maar tog hoor ik:

dgashfskjhd mlouska sde mol

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 22-04-2006, 12:43:35 »
Ik hoor er eigenlijk meer in: is níet de mol.
Bij de eerste 'Frederique is niet de mol' en bij de tweede 'Milouska is niet de mol'
Noujaa, ik weet het niet hoor.

Offline Rienie

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 22-04-2006, 13:42:27 »
ik hoor het zonder dat getingel erdoorheen ook: milouska is nie de mol (zonder de t achter niet:P)

en als die tingeltjes erdoorheen zitten versta ik niets van het gefluister.

Offline R-J

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 22-04-2006, 13:44:34 »
mijn observaties:

Kapel-opdracht: Bij het foute antwoord van Roderick luidt de bel slechts twee keer en sluiten de deuren zich in stilte. Bij andere kandidaten sluiten de deuren onder belgeluiden (als ik me goed herinner). De echte mol blijft dus bellen totdat de deuren gesloten zijn, de plaatvervanger voor mol Roderick belt slechts 2 maal.