peggy als eerste, dat vond ik vreemd...
een groen scherm
daar gaat de fototheorie
toine eruit, u was een leuk kandidaat
van in het begin zei ik: de mol is een man.
er blijft er nog 1tje over: roderick, aka de mol
ik zit al heel lang op roderick en krijg enkel bevestiging na deze aflevering
toine zat duidelijk op frederique, dus zij is het niet (maar dat wisten we al)
wat me heel erg blij stemde was dat frederique roderick verdenkt
hopelijk kan ze het spel ook winnen, t zou een mooi afscheid zijn
over de aflevering:
best leuk, maar vorige week was toch leuker
waarom worden roderick en peggy gekozen voor opdracht 1? omdat roderick weet dat argentijnen moeite hebben met zijn naam?
ik begreep de functie van opdracht twee niet echt. 5 vragen juist beantwoorden en dan zie je de mol? dat kan toch niet? het zou wellicht een wazige foto of zo geweest zijn want ze kunnen toch moeilijk écht de mol tonen?
ik ben er trouwens niet zeker van dat ze de echte mol gebruikt hebben om te bellen. waarom niet de hele tijd een cameraman of zo gebruiken want anders kan je al veel opmaken aan de gestalte (hoewel het mss wat ver was).
als het toch de mol zou zijn, dan gaat hier toch weer de verdenking naar roderick: hij gaat als eerste, en wat me opviel, hij liep na zijn foute vraag naar voor (dus in de richting van de kapel). terwijl je zou denken dat hij zou omdraaien en terugkeren van waar hij kwam! dit is maar heel even in beeld maar kan iemand dit checken?
de mol komt best als eerste of als laatste anders moet ie zich 2x omkleden (het kan natuurlijk ook zijn dat de regie hier stukjes geknipt en geplakt heeft, zodat we niet weten wie juist eerst is geweest)
opdracht 3 zag er wel tof uit, maar ook daar werd niet echt duidelijk uitgelegd hoe of wat. het zag er niet zo schrikwekkend uit maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. rennen voor je leven, dan moet ik onmiddellijk denken ... arme frederique
leuke filmpjes trouwens in de supermarkt! het gefluister van fré viel wel erg op.
op naar een finale met roderick en frédérique. de derde persoon maakt me niet zo veel uit (peggy en milouska kan ik het minst van de hele groep hebben)