Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 63970 keer)

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 21-04-2006, 22:09:54 »
Help mijn derde mol is uit het spel verdwenen. Afl. 1 en 2 zat ik puur op intüitie op Roderick, toen Mary-Lou en Liz en Fred en nu op Toine. Ik kan beter degene die ik als mol zie als afvaller invullen in de pool!! Ik weet het niet meer. Vind het wel vreemd dat Milouska die op Toine zat er nog inzit. Maar kan natuurlijk zijn dat ze ook veel fouten had. Toine zat op Frédérique net als Peggy. Zou het toch Milouska zijn? Of is het toch Roderick? Wie is de mol? HELP!
Ik had gehoopt dat de mol 5 vragen goed zou hebben bij de kapel en dat de mol dan de mol zou zien, jammer genoeg kwamen ze niet ver..... ;D
Ik denk dat ik terug ga naar Roderique, dan doet ie het wel heel subtiel vind ik...............

Offline dushi

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 21-04-2006, 22:18:30 »

Maar Roderick kreeg heel veel aandacht deze keer en bij de Mystereuse gedaante waren hij & Milouska waar je de mol niet zag bewegen,ik denk omdat hun de 1ste 2 waren en eerst de pop der nog zat en later roderick er is gaan zitten.

Ik hb het even teru gekeken: bij Roderick is het inderdaad opvallend dat hij de bellen krijgt terwijl de "mol" niet in beeld is, terwijl bij de rest van de groep (ook bij Milouska) je wel de mol in actie ziet. Ben een beetje teleurgesteld, want Milouska was echt mijn mol....... Ga eens verder zoeken naar andere aanwijzingen

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 21-04-2006, 22:19:52 »
Erg leuke aflevering, al vond ik de eerste opdracht toch niet helemaal gewonnen. Als je je eigen naam weet, ben je toch niet echt bekend in Salsa :S
Ik dacht tijdens de 'ontmoeting' met de mol dat bij frederique iemand anders in de kapel zat, ik zag het en tegelijk zei mn vader het.....
Opdracht met gauchos was errug leuk!

ik had ook erg gelet op de silhouetten tijdens die opdracht
ik zat met mn broertje te kijken en ik dacht: er moet er dus een anders zijn...
en die van Frédérique week af dacht ik.
bovendien was ze als laatste aan de beurt waardoor het minder zou opvallen als ze het langste weg was.
en ze hoefden maar 1 keer een andere mol in te zetten in de kapel...
anders moesten ze eerst Frédérique hebben, dan een ander en dan weer Frédérique..
nu moesten ze alleen bij de laatste een ander neerzetten

echt superjammer dat Toine eruit is...
eerst Peggy door, had ik verwacht
toen Milouska groen scherm, had ik niet gehoopt
toen Roderick ook nog eens,
toen dacht ik NEEEEEEEEEEEEEEEE dan gaat Toine eruit... maar hoe kan dat??
toch zn huiswerk niet goed gedaan??
Triomf!

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 21-04-2006, 22:20:37 »
www.wieisdemol.nl:

Polaroid
De eerste opdracht verdienen de kandidaten 1500 euro.

Kapel
In totaal zijn er vier vragen goed beantwoord en is er 400 euro verdiend.

Gaucho's
Er zijn drie zadeltassen over de finish gekomen. Hierdoor is er 600 euro gewonnen.

Saldo startkapitaal aflevering 7: 15.000 euro
Saldo eindkapitaal aflevering 7: 17.500 euro

Heb ik nou gemist dat ze met het beantwoorden van de vragen ook geld konden verdienen? Of is dat gewoon niet in beeld gekomen? Dan zijn Roderick en Peggy hier de enigen die niks wonnen, Milouska had er 2 goed, Toine en Frederique 1.

Het kan ook zijn dat ik het gemist heb en dat het wel genoemd is, de telefoon ging namelijk tijdens die opdracht dus ik was afgeleid >:D

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 21-04-2006, 22:23:53 »
ik heb al vanaf het begin op roderick gezeten en als fréd;erique toch de mol is/was dan vindt ik haar niet de beste mol ooit
maar verder doet ze het zeer leuk
toch vond ik de eerste opdracht niet kloppen ze moesten op het plein iemand vinden die de foto van die bloemenjongen herkende en zijn naam zei
maar ze gingen zelf naar deze jongen toe en tjonge geen wonder dat hij zijn eigen naam wel weet
dus dan is eigenlijk die opdracht ook mislukt, want dat was toch niet zo bedoeld lijkt me?

Offline KevinDG

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 21-04-2006, 22:24:28 »
Maar bij kapel had ik het idee dat Roderick later bij de groep kwam. Toine groette hem toen ook nog. Dus toen d8 ik : Roderick stond dus in de kapel (want hij was als eerste aan de beurt, en kwam als laatste terug..

Of heb ik dit verkeerd gezien

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #46 Gepost op: 21-04-2006, 22:24:34 »
kon je ook in dat Kapel geld verdienen?
Ik zeg ook maar wat..

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 21-04-2006, 22:25:21 »
kon je ook in dat Kapel geld verdienen?

volgens de site wel, maar dat heb ik dus nooit gezien...

Offline Zaz

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 21-04-2006, 22:29:55 »
Jee wat een geweldige aflevering! Toine eruit! Niet verwacht, maar Roderick is en blijft mijn mol....had alleen verwacht dat Toine, Frédérique en Roderick over zouden blijven!

Spel op het plein vond ik leuk, maarniet helemaal duidelijk uitgelegd door Karel. 'Zie de MOL' was ook spannend...Milouska schrok te erg van Karel's stem...zij kan dus de mol (in mijn ogen) niet zijn. Roderick moest als eerste en kon daarna dus plaats nemen in de kapel. Het spel met de Gauchos was echt super...maar maakte Fré zich verdacht voor mij....en dat is ze nog niet echt geweest...zij is voor mij de winnaar van het spel.
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 21-04-2006, 22:35:08 »
Wauw, wat een aflevering weer!
Even iets wat me te binnen schiet:
Milouska had toch nog 2 jokers? En die heeft ze niet
ingezet! Wat betekent dit nou weer? Er is gezegd dat de jokers geen waarde meer hebben maar weet zij soms meer? Overigens heb ik Milouska niet als mol. Ik twijfel tussen Frederique en Roderik.

In het dagboek van de mol staat: slechter presteren dan de rest is onmogelijk. Wie had ook alweer de meeste vragen goed bij de kapel?
Slapen kan altijd nog!!

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #50 Gepost op: 21-04-2006, 22:36:56 »
Oke, Roderick blijft mijn mol, dat is voor mij duidelijk. Wat mij opviel aan hem deze uitzending:

hij mocht als eerste de 'mol' bekijken. Dat silouhet was in mijn ogen duidelijk anders dan bij de andere kandi's. Kan betekenen dat ze voor het shot iemand van de opname-crew hebben neergezet en daarna Ro gelijk hebben neergezet voor de rest van de kandi's. MET pruik denk ik, dat dacht ik zo te kunnen zien...

Toen de deuren gesloten werden, laatste shot van het kapelletje, dacht ik een stem te horen die iets zei. WEet niet of dat zo is, maar hoop het wel. Ben dus ook benieuwd wat die stem zegt!

Verder gedroeg Roderick zich als een idioot bij de gaucho's. Hij was lomp bezig, liet zich makkelijk pakken en leverde dus geen geld op voor de pot.

Vlak voor de test zei voice-over Karel iets met nadruk over 'DE MOL', en gelijk kwam Roderick in beeld. Tijdens zijn test kwam er geen beeld van zijn scherm. Fake test????

Roderick is ook erg overtuigend bezig om zich niet als mol te gedragen, maar uit zijn woorden (kijk om je heen jongens, tussen ons in staat de mol... HIJ staat gewoon tussen ons in <--- met nadruk op HIJ) maak ik op dat hij toch onrust wil zaaien in de groep.

Hij doet het super!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 21-04-2006, 22:38:20 »
'Zie de MOL' was ook spannend...Milouska schrok te erg van Karel's stem...zij kan dus de mol (in mijn ogen) niet zijn.

Stel je voor.. Donker, spannende omgeving, je weet wel wat je moet verwachten, maar je wacht rustig af tot je vragen komen, je concentreert je op de rol van kandidaat...... KAREL!  8)  
Iedereen kan schrikken in zo'n situatie dat je in gedachten verzonken bent en ineens hoor je iemand dichtbij.  :o

o ja, inderdaad, Molouska had als enige twee vragen goed. Tja, slechter presteren als je de antwoorden weet is ook niet moeilijk he  ;)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline roxane

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 21-04-2006, 22:39:19 »
Jeetje dat Toine eruit is, had ik echt niet verwacht.

Maar kan het niet zijn, dat Frederick alsnog de mol is en dat Toine wel op Frederick heeft "gestemd" alleen niet de goede antwoorden heeft gegeven op de vragen?

Frederick was de laatste 2/3 weken voor mij de mol en tot de uitslag vandaag ook nog, alleen nu opeens denk ik zo van Roderick kan het trouwens ook zijn, alleen ik heb het de vorige weken niks aan hem gemerkt.

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 21-04-2006, 22:42:37 »
hij mocht als eerste de 'mol' bekijken. Dat silouhet was in mijn ogen duidelijk anders dan bij de andere kandi's. Kan betekenen dat ze voor het shot iemand van de opname-crew hebben neergezet en daarna Ro gelijk hebben neergezet voor de rest van de kandi's. MET pruik denk ik, dat dacht ik zo te kunnen zien...

::rofl:: ik zie het al voor me tijdens de reunie-aflevering: Roderick tijdens de voorbereidingen van zijn vermomming: "En deze pruik had ik nog over van mijn dans-avontuur... en ik zet nog even een plak-neus op..." ;D

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #54 Gepost op: 21-04-2006, 22:47:55 »
::rofl:: ik zie het al voor me tijdens de reunie-aflevering: Roderick tijdens de voorbereidingen van zijn vermomming: "En deze pruik had ik nog over van mijn dans-avontuur... en ik zet nog even een plak-neus op..." ;D

::jaja:: ::rofl::, ik zie het ook al helemaal voor me  ::ok::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 21-04-2006, 22:53:54 »

dat zou wel grappig zijn ja!!!
maar ik denk nog steeds dat het Frédérique is...
Triomf!

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #56 Gepost op: 21-04-2006, 23:14:40 »
Wauw, wat een aflevering weer!
Even iets wat me te binnen schiet:
Milouska had toch nog 2 jokers? En die heeft ze niet
ingezet!

Je ziet Milouska niet vertrekken, dus we weten het niet.....
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #57 Gepost op: 21-04-2006, 23:39:20 »
Wat wordt er gefluisterd wanneer de deuren voor het laatst dichtschuiven bij de Mol in de kapel? :o

Beluister het stukje hier: http://home.student.uva.nl/n.schouten/geluidkapel.wav

Offline cadfael

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 21-04-2006, 23:55:45 »
Wat wordt er gefluisterd wanneer de deuren voor het laatst dichtschuiven bij de Mol in de kapel? :o

Beluister het stukje hier: http://home.student.uva.nl/n.schouten/geluidkapel.wav

Het lijkt of je hoort: "En Peggy is de mol"   :-X ??? :-\\
Kan denk ik niet goed zijn hoor!  ::rofl::
Denk net als Limone dat Rodi als eerste de vragen ging beantwoorden en daarna de kapel in om de bel te luiden voor de kandidaten  ;) 8)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Mr Chiel

• Forumlid
  • Caras vemos, corazones no sabemos.
« Reactie #59 Gepost op: 22-04-2006, 00:05:29 »
Toine was gewoon de Sander de Heer van deze aflevering. Volop met het spel bezig, let op alles en de gedoodverfde winnaar. Maar de winnaar mocht die toch niet worden ....
Dat Toine later zegt dat hij wellicht de vragen niet goed heeft beantwoord kan ik me niet voorstellen, want hij wist heus wel welke zaken met Fred te maken hadden. Hij had gewoon de verkeerde kandidaat.

Verder was het natuulk een geniale aflevering, vooral die laatste met die gaucho´s. Ik voelde zelf bijna de spanning die de kandidaten tijdens het rennen hadden. Denk nu dat Peggy eruit gaat, omdat ze ook op Fred zit. Maar je weet het maar nooit ...
Potverdorie, die gooien goed zeg!