Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 63833 keer)

Offline Zaz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #200 Gepost op: 24-04-2006, 17:32:42 »
 ;D iedereen hoort iets anders  ;D
Ik dacht te horen: WIE IS DE MOL?

Ben benieuwd of het nu werkelijk iets is of gewoon verbeelding van ons allemaal!  :D
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #201 Gepost op: 24-04-2006, 17:47:26 »
Als je hier -> http://www.xs4all.nl/~hanmir/Sound3.wav naar luistert kan ik me onmogelijk voorstellen dat je Milouska hoort!

In het stukje vóór bovenstaand stukje - het stukje voordat er even een soort van stilte is (ergens eerder in deze topic) dáár kan ik me nog van voorstellen dat je Milouska hoort.

Hehe, sorry, ik hoor nog steeds Milouska :P Maar jah, ik zit dan ook op Milouska :)
WIDM addicted....

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #202 Gepost op: 24-04-2006, 17:51:45 »
Hehe, sorry, ik hoor nog steeds Milouska :P Maar jah, ik zit dan ook op Milouska :)
Ik hoor alleen ka

Offline Rienie

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 24-04-2006, 19:25:49 »
Als je hier -> http://www.xs4all.nl/~hanmir/Sound3.wav naar luistert kan ik me onmogelijk voorstellen dat je Milouska hoort!

In het stukje vóór bovenstaand stukje - het stukje voordat er even een soort van stilte is (ergens eerder in deze topic) dáár kan ik me nog van voorstellen dat je Milouska hoort.

Ik hoor ook '.... ode..ik is de mol' denk dan aan roderick.. zijn iig 3 lettergrepen.. en een man spreekt het uit  ::hypocriet::

Online IDM

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 24-04-2006, 19:30:28 »
Ik denk niet dat we kunnen weten of het een man of vrouw is, de stem is vervormd, toch?!
Ik twijfel nog steeds tussen Roderick en Frédérique, maar ik denk dat ik het ook niet helemaal helder meer hoor na het 620141043 keer beluisterd te hebben.
Nog even en ik versta 'Plurk moet uit Sesamstraat', dus ik laat het maar even rusten. Een dagje ;D
Laten we jabberen.

Offline KevinDG

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 24-04-2006, 20:00:19 »
ik hoor milouska meulens is de mol.. of iig iets met milouska haha

maar roderick blijft mijn mol hoor;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #206 Gepost op: 24-04-2006, 20:58:01 »

Nog even en ik versta 'Plurk moet uit Sesamstraat', dus ik laat het maar even rusten. Een dagje ;D

::rofl::

ik versta echt alleen 'is de mol', dus iig zit hier sowieso iets in. :) maar goed, daar waren we al wel achter denk ik.

*laat dat posten in het vervolg maar achterwege ;D*

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 24-04-2006, 21:07:44 »

Het is al eerder gezegd in de topic van roderick maar nog even voor de herhaling:

Roderick loopt na het beantwoorden van de vragen naar voren richting kapel, dat lijkt me niet de goede kant als je terug moet naar je tent, wel de goede richting voor de mol.

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 24-04-2006, 22:57:59 »
er loopt nog iemand naar voren, ik geloof Frédérique.. de meeste anderen worden geknipt, lopen niet weg dus ook niet naar achteren (Peggy als enige wel, dacht ik)
groetzels, Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline bridgetvh

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 25-04-2006, 00:55:34 »
Iedereen is zo erg met het geluid bezig.... Wat horen jullie op het moment tijdens de test als Peggy de joker neerlegt en wegloopt? Ook gefluister...

Kan iemand dat fragment ook even knippen en versterken? (Ben helaas zelf niet zo handig).

Toine zit voor 100% op Frederique, Peggy gaat voor Frederique en een beetje Toine en heeft bovendien een joker, dus heeft zowiezo één vraag beter goed, Roderick gaat op Peggy, Frederique gaat 100% op Roderick en Milouska gaat op Roderick, Milouska zet ook geen jokers in (waar zijn de laatste 2 gebleven?) en blijft, zij is voor mij de mol. Hoewel Roderique nu ook best verdacht is inmiddels...

Je ziet ergens een stukje (tegen het eind ergens) dat Roderick tegen Toine zegt dat Milouska op hun kamer is geweest om Jokers tegen informatie te ruilen. Dat fragment is opgenomen net voordat ze de test gingen maken (denk ik). Dus heeft Milouska echt de jokers niet ingezet (niet nodig als je de mol bent) of is het gewoon niet uitgezonden (lijkt me sterk).
« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 00:58:07 door bridgetvh »
Greetzzz, Bridget

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #210 Gepost op: 25-04-2006, 01:26:52 »
Iedereen is zo erg met het geluid bezig.... Wat horen jullie op het moment tijdens de test als Peggy de joker neerlegt en wegloopt? Ook gefluister...
Ja, ze fluistert "Sorry Milouska" omdat zij de gestolen joker eigenlijk wel had willen teruggeven, maar kreeg de kans niet echt meer omdat Karel zei dat de jokers niks meer waard waren na deze test.
The British are not impressed.

Offline Partyjess

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 25-04-2006, 10:36:36 »
Als ik het laatste gefluister aan het eind van het dichtslaan van de deuren achterstevoren speel, hoor ik duidelijk "Roderick is de..." (laatste is niet verstaanbaar)

http://www.speelenwin.com/partyjess/roderick_is_de_mol.wav

Geluid wel hard zetten.  ::jaja::

Verder vind ik de theorie wel aardig dat de mol als eerste (Roderick) of als laatste (Frederique) aan de beurt is. Ook het gegeven dat als Roderick aan de beurt is, er anders door de 'mol' gebeld wordt dan bij de andere kandidaten vind ik erg vreemd. Fred gaf zelf ook aan Roderick te herkennen in de figuur die in de kapel zat. Vrouwelijke intuïtie, of gewoon een mollenuitspraak?

Enne... ik weet niet of het iemand al eens was opgevallen, maar als ik op de mol-site kijk bij het bedrag dat in de pot zit, dan staat daar boven het startkapitaal een gezicht dar naar het huidige bedrag kijkt. Het lijkt Roderick wel...

zoom =>
Voor Frederique... rust zacht

Online IDM

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 25-04-2006, 13:17:31 »
Door het schuifgeluid er (in het bgein vooral) doorheen dacht ik ook nog gewoon "wie is de mol" te horen. Maar ik geef het op. Hopelijk komt hier nog duidelijkheid over als de mol (en hints bekend zijn).
Laten we jabberen.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #213 Gepost op: 25-04-2006, 14:20:54 »
Dat gezicht is volgens mij niet van een kandidaat, datzelfde gezicht was er vorige reeks (volgens mij) ook al.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollovic

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 25-04-2006, 14:24:40 »
En ik vindt t meer op een kattengezicht lijken(sorry als dit egzicht van een mens is:))

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #215 Gepost op: 25-04-2006, 14:30:17 »
Enne... ik weet niet of het iemand al eens was opgevallen, maar als ik op de mol-site kijk bij het bedrag dat in de pot zit, dan staat daar boven het startkapitaal een gezicht dar naar het huidige bedrag kijkt. Het lijkt Roderick wel...
Dat was al meerder "iemanden" opgevallen en daar hebben we zowel vorig jaar als dit jaar al ellenlange discussies over gehad.  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Partyjess

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 25-04-2006, 14:51:46 »
Dat was al meerder "iemanden" opgevallen en daar hebben we zowel vorig jaar als dit jaar al ellenlange discussies over gehad.  ;)
Ok, wist ik niet. Bij deze opgehelderd. Hoewel... Je kan ook de theorie erop loslaten dat men het er een paar jaar geleden in gezet heeft om fans te misleiden en nu een nieuwe (er erg op lijkende) versie van hebben gemaakt met Roderick. Juist om reakties uit te lokken als: "Het plaatje zat er vorig jaar ook al in, dus dan zal hij het wel niet zijn".

Maar dat gaat wel ver, vrees ik.  ::rofl::
Voor Frederique... rust zacht

Offline Mollovic

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 25-04-2006, 14:55:18 »
behoorlijk ja.. ze weten nu al wie de mol oevr 2 jaar is, dus doen ze er nu al hints in, die erop lijken, die ze dan makkelijker kunnen veranderen, zonder dat het veel mensen opvalt..

Offline cadfael

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 25-04-2006, 17:19:40 »
Hier het laatst stukje van het geluid een beetje bewerkt. Ik hoor hierin "Frederique is de mol"

Het originele fragment begint met Milouska maar daarna een hoop gekraak. Een dwaalspoor?

http://www.xs4all.nl/~hanmir/Sound3.wav

En ná dat gekraak "En Peggy is de mol"  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Geen grapje hoor; ik hoor het écht, hoewel Peggy absuluut mijn mol niet is  :P ::) >:D
Mol moet, mol doet je goed!

Offline cadfael

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 25-04-2006, 17:27:30 »
En voor het gekraak hoor ik ook: "MILOUSKA"
btw: die M op d'r t-shirt; niet vergeten dat ze MMMMMilouska heet  ;) ::rofl:: >:D
Mol moet, mol doet je goed!