Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 63972 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 21-04-2006, 21:34:51 »
Leuke spannende aflevering weer.  ::ok::  Jammer dat Toine moest vertrekken. Ik was ervan overtuigd dat hij ging winnen. Zak ik nog verder in de pool.  :\'(

Wat mij opviel waren de achtergrondgeluiden bij 't uitspreken van verdenkingen nadat de kandidaten de kans hadden om de mol te zien. Bij 'n gedeelte daarvan hoorde je namelijk ineens de klok meerdere keren luiden en toen was 't ineens over. Aangezien 't meerdere keren luiden van de klok door de mol betekende dat 't antwoord op de vraag niet goed was, denk ik dat 't misschien wel kan betekenen dat de verdenking die uitgesproken wordt onder 't luiden niet waar is. Volgens mij was 't iemand die Peggy verdacht die toen aan 't praten was, maar dat weet ik niet meer zeker. Snel nog maar 'ns nakijken dit.  ::jaja::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #21 Gepost op: 21-04-2006, 21:34:56 »
Ik was erg bang dat Milouska (mijn Mol) er uit zou gaan na wat ze in de test zei.. Maar ze zit er nog in en Frederique is voor mij ook afgevallen.. Roderick en Peggy heb ik nooit verdacht.. ze moet de Mol zijn. Zou dit dan de eerste keer zijn dat ik (vanaf het begin) op de goede Mol zit? ::oink:: ;D

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 21-04-2006, 21:35:51 »
Erg leuke aflevering, al vond ik de eerste opdracht toch niet helemaal gewonnen. Als je je eigen naam weet, ben je toch niet echt bekend in Salsa :S
Ik dacht tijdens de 'ontmoeting' met de mol dat bij frederique iemand anders in de kapel zat, ik zag het en tegelijk zei mn vader het.....
Opdracht met gauchos was errug leuk!

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 21-04-2006, 21:36:07 »
IK vond het weer een leuke aflevering.

Maar ligt het nou aan mij... Normaal was toch steeds op te maken uit de uitspraken tijdens de test, wie er uit ging? De kandidaat die geen naam noemde ging er steeds uit, toch?
Dit keer noemden Milouska en Toine allebei geen naam. Misschien wel omdat Milouska, de Mol, elke keer Toine als mol had, en het erg zou opvallen als zij die verdenking herhaalt, maar toch nog steeds in het spel zit.

Nee, je moet het omdraaien. Iedereen die wél een naam noemt blijft erin. Elke aflevering zijn er wel 2 of 3 die geen naam noemen, en 1 van hen vliegt eruit.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 21-04-2006, 21:36:20 »
Zeer jammer dat Toine eruit ging. Ik had hem voor de aflevering nog een beetje als mol-verdachte, maar anders toch als winnaar. Dat hij de mol niet was bleek wel bij die gaucho-opdracht.

Verder een mooie afleveringen met leuke opdrachten. Vooral de laatste.

Ik was eigenlijk wel stiekem blij dat niemand de vragen goed beantwoordde bij de kans om de mol te zien. Ik was eigenlijk bang dat wat er te zien zou zijn te veel zou verraden. Dat zal wel niet, het programma kennende, maar ik vond het toch beter zo.  ::tandpastasmiley::

Ik twijfel nog tussen Milouska en Roderick wie dan de mol is. Frédérique valt wat mij betreft af nu Toine er uit ligt, terwijl hij de hele tijd zo vol voor Frédérique ging.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2006, 21:37:52 door Mloesje »

Offline pitta

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 21-04-2006, 21:36:47 »
Ik verdacht Roderick ook al een aantal afleveringen, maar ik ga er nu voor de volle 100% voor. Het kan in mijn ogen gewoon niemand anders meer zijn.
Hij had bij de foto-opdracht de beste positie met zijn "moelijke" naam, en bij het lassowerpen was hij compleet nutteloos.
En uiteraard die bril van hem ;D

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #26 Gepost op: 21-04-2006, 21:37:04 »
eik na Peggy wist je al dat Toine ging
want milous is de mol en roderick en fre's filmpje zijn nog niet geweest
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 21-04-2006, 21:37:15 »
Toine was een topkandidaat, mijn favoriet! Jammer dat hij er nu uit moet... :( Verder een topaflevering! Vooral de lasso-opdracht! Ik zat op het puntje van m'n stoel!
« Laatst bewerkt op: 21-04-2006, 21:40:05 door Stephan1989 »
WIDM addicted....

westra001

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 21-04-2006, 21:38:06 »
De fototheorie is in ieder geval geschiedenis: Peggy blijft.

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #29 Gepost op: 21-04-2006, 21:39:59 »
Ik verdacht Roderick ook al een aantal afleveringen, maar ik ga er nu voor de volle 100% voor. Het kan in mijn ogen gewoon niemand anders meer zijn.
Hij had bij de foto-opdracht de beste positie met zijn "moelijke" naam, en bij het lassowerpen was hij compleet nutteloos.
En uiteraard die bril van hem ;D

Exactly!! precies wat ik dacht,, RODERICK IS DE MOL!!
Ik zeg ook maar wat..

Offline jvds91

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 21-04-2006, 21:43:38 »
Door Peggy werd Sorry Milous gezegd..

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #31 Gepost op: 21-04-2006, 21:45:41 »
eik na Peggy wist je al dat Toine ging
want milous is de mol en roderick en fre's filmpje zijn nog niet geweest
Volgens mij krijgen wij het filmpje van Roderick niet te zien, want zijn "plaatje" past in de aflevering van vandaag....
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 21-04-2006, 21:45:51 »
De naam van Roderick werd opeens wel heel erg veel genoemd deze keer en toen karel zijn naam zacht zij schrok ik wel ff.

Maar bij het ren spel (Waar ik niks van snapte) kwam door een verborgen cameraatje in de jas van de jagers inbeeld waarin zowel Frederique als Roderick gevangend in beeld werden gebracht,daar bij viel op dat Roderick echt als Mol met slomoten in beeld werd gebracht en ook bij het kruipen en ook als blijkt dat hij de enige man is die over is. Zowel Frederique als Riderick expres minder gevangen werden.

Maar Roderick kreeg heel veel aandacht deze keer en bij de Mystereuse gedaante waren hij & Milouska waar je de mol niet zag bewegen,ik denk omdat hun de 1ste 2 waren en eerst de pop der nog zat en later roderick er is gaan zitten.

Toine der uit dat is iets waar de meeste aan de pool te zien niet opgerekend hadden,ik ook niet en het verbaasde me nog al. Volgende week is Frederique der filpje aan der buurt en aangezien ik Frederique als 2de optie voor de mol had gevolgd door Tone,laat ik haar gewoon staan als 2de en word Milouska de winaar. Volgende week vetrekt Peggy.

Maar voor wie zou Toine gekozen hebben en dat baard me wel zorgen,ik heb het gevoel dat hij wel op de goede mol zat,maar Milouska en Peggy meer wisten als roderick de mol is,ik denk dat hij gewoon voor Roderick is gedaan 0f toch voor Frederique als zij de mol is omdat hij zo meegaand met haar was,ik denk namelijk niet dat dat gespeeld was en dat mogelijk de Gijs Staverman is HH door Frederique en dus heeft laten misleiden door Frederique op deze manier of wederom door Roderick als niet mol zijnde doordat Roderick met z´n armen langs z´n lichaams wijst en zegt dat de mol hier tussen staayt en dathem de das om hebben gedaan.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2006, 21:54:16 door Pierce_Brosnan »

Offline Delliana

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 21-04-2006, 21:51:12 »
Daar gaat mijn mol ....Vond het een geweldige aflevering helemaal bij het kapel..Milouska erg slecht geweten die was de enige ook die heel erg schrok toen de stem zei Hallo Milouska BAM!!!! wat schrok ze ...Milouska was ook de enige die niet van de cocabladen at..Vond trouwens op het plein dat Peggy en Roderick heel goed bezig waren vooral dat ze gelijk weer naar Pablo liepen die hun kon vertellen waar de foto was genomen dus vond aan de ene kant wel dat Peggy gelijk had dat zij vond dat ze deze opdracht hadden gewonnen.  Vreemd dat Fre zonder geld naar de finish ging...Baal ontzettend dat Toine eruit is  :\'(
Niets is wat het lijkt!!!

Offline KevinDG

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 21-04-2006, 21:56:48 »
toen peggy opstond na het maken van de test hoorde ik 2 keer een woord, mijn vriend zei dat dit milouska milouska was, ik heb het helaas niet opgenomen, iemand die dit ook opgevallen is? of die het wel verstaan heeft?

ja dat klopt! ik denk omdat ze die joker inzette. Ze zei inderdaad iets van sorry milouska ofzo..

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 21-04-2006, 21:58:16 »
toen peggy opstond na het maken van de test hoorde ik 2 keer een woord, mijn vriend zei dat dit milouska milouska was, ik heb het helaas niet opgenomen, iemand die dit ook opgevallen is? of die het wel verstaan heeft?

Ja ook gehoord! Nee, helaas niet opgenomen  :\'(.
Ma how, zeg!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 21-04-2006, 21:58:34 »
Ze zei idd: sorry Milouska. Dit omdat ze toch de joker inzette, die ze eigenlijk aan Milouska terug had willen geven.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 21-04-2006, 21:59:48 »
De fototheorie is in ieder geval geschiedenis: Peggy blijft.

Klopt, de foto die genomen is en langsgekomen is hier klopt qua afvallers niet meer. En daar ben ik des te blijer mee, Frederique blijft! ;D Alleen tja.. Toine, dat had ik dus echt niet gedacht. Maar ik wist het zeker toen Peggy als eerste werd ingetypt dat ik fout zat qua afvaller, maar toen later bleek dat Toine eruit ging, is dat een nog grotere terugslag want ik had Toine als winnaar vanaf aflevering 2!  :(

*weet nu 100% zeker nooit meer 2de te worden, laat staan top 20*

Maarja, zo zie je maar weer, al het goeie komt van melkunie koeien, door beginnersgeluk. Tis mijn allereerste keer dat ik mee heb gedaan aan de pool.

Dan nu even meer on topic. Bij die foto opdracht had ik zelf het idee direct toen Frederique, Milouska en Toine een bekend iemand moesten zoeken waarvan zij zeker waren dat mensen de naam zouden onthouden, kies 1 van de kandidaten! Bedoel, Roderick/Peggy moesten ervoor zorgen dat iedere argentijn in de buurt hun naam kon uitspreken.

Als je dan die 2 opdrachten combineert... Roderick/Peggy hun opdracht met het drietal. Niets is mooier om dan een foto te nemen van Toine bijvoorbeeld. (Dat kunnen Argentijnen neem ik aan net zo gemakkelijk uitspreken als Peggy)Maar alles goed en wel, de opdracht slaagde dankzij toch wel Peggy/Roderick vind ik. Niet vanwege Frederique, Milouska en Toine die het idd niet al te slim aanpakten.

Maar dan die 2de opdracht met die Gaucho's. Dat was echt rennen voor je leven en wie liet zich het vaakst pakken? Roderick. Wie bleef achter? Roderick. Wie haalde de meeste zakken binnen? Toine. Maar wie liet de meeste kandidaten vrij? Frederique. Wie ontging aan de lasso? Frederique. Wie kwam er zonder zak over de finish? Frederique.

Mijn verdachten zijn dan ook Frederique/Roderick voor deze aflevering.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 21-04-2006, 22:07:33 »
Geweldige aflevering weer! Vooral het spel met de gaucho's was erg vermakelijk om naar te kijken  ::rofl::
Toine eruit, mijn winnaar, slecht voor m'n pool ::ohno:: (ik zal weer mijn zesde plek niet gaan verbeteren) Frederique nu echt afgeschreven als mol. Maar goed, ik was ook wel weer opgelucht want ik was even heel bang dat mijn mol, milouska eruit zou gaan.  ::oink:: Maar gelukkig, ze zit er nog in en voor mij is ze nu echt de mol. De schuld van het mislukken van de opdracht overduidelijk op het andere groepje schuiven. Heel goed haar best doen, maar niet finishen met geld, rondbazuinen dat de mol heel groot is (en dus roderick ofzo zou moeten zijn). En natuurlijk alles wat ze in vorige afleveringen fout heeft gedaan, ze heeft volgens mij het minste geld binnengebracht over de hele serie. En geniaal natuurlijk dat niemand haar verdenkt! Hebben ze nou niks van serie drie geleerd???  ::oink::

Dussss. MOL: Molouska, Winnaar: Roderick, Verliezer: Frederique, Volgende week er uit (helaas, ik ben haar wel gaan waarderen in de loop van de serie): Peggy
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline pitta

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 21-04-2006, 22:09:43 »
Dan nu even meer on topic. Bij die foto opdracht had ik zelf het idee direct toen Frederique, Milouska en Toine een bekend iemand moesten zoeken waarvan zij zeker waren dat mensen de naam zouden onthouden, kies 1 van de kandidaten! Bedoel, Roderick/Peggy moesten ervoor zorgen dat iedere argentijn in de buurt hun naam kon uitspreken.

Maar zoals Karel het bracht, moest het iemand zijn die door de helft van de mensen op het plein herkend zou worden. Dan was het weer onlogisch om 1 van de kandidaten te nemen.
Of begrijp ik je nu verkeerd?