De fototheorie is in ieder geval geschiedenis: Peggy blijft.
Klopt, de foto die genomen is en langsgekomen is hier klopt qua afvallers niet meer. En daar ben ik des te blijer mee, Frederique blijft!
Alleen tja.. Toine, dat had ik dus echt niet gedacht. Maar ik wist het zeker toen Peggy als eerste werd ingetypt dat ik fout zat qua afvaller, maar toen later bleek dat Toine eruit ging, is dat een nog grotere terugslag want ik had Toine als winnaar vanaf aflevering 2!
*weet nu 100% zeker nooit meer 2de te worden, laat staan top 20*
Maarja, zo zie je maar weer, al het goeie komt
van melkunie koeien, door beginnersgeluk. Tis mijn allereerste keer dat ik mee heb gedaan aan de pool.
Dan nu even meer on topic. Bij die foto opdracht had ik zelf het idee direct toen Frederique, Milouska en Toine een bekend iemand moesten zoeken waarvan zij zeker waren dat mensen de naam zouden onthouden, kies 1 van de kandidaten! Bedoel, Roderick/Peggy moesten ervoor zorgen dat iedere argentijn in de buurt hun naam kon uitspreken.
Als je dan die 2 opdrachten combineert... Roderick/Peggy hun opdracht met het drietal. Niets is mooier om dan een foto te nemen van Toine bijvoorbeeld. (Dat kunnen Argentijnen neem ik aan net zo gemakkelijk uitspreken als Peggy)Maar alles goed en wel, de opdracht slaagde dankzij toch wel Peggy/Roderick vind ik. Niet vanwege Frederique, Milouska en Toine die het idd niet al te slim aanpakten.
Maar dan die 2de opdracht met die Gaucho's. Dat was echt rennen voor je leven en wie liet zich het vaakst pakken? Roderick. Wie bleef achter? Roderick. Wie haalde de meeste zakken binnen? Toine. Maar wie liet de meeste kandidaten vrij? Frederique. Wie ontging aan de lasso? Frederique. Wie kwam er zonder zak over de finish? Frederique.
Mijn verdachten zijn dan ook Frederique/Roderick voor deze aflevering.