Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 63986 keer)

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #180 Gepost op: 23-04-2006, 19:18:48 »
Ja maar voor de kijkers afl 9. In afl 10 krijgen de andere kandidaten het te weten. Was toch vorig jaar ook zo in dat kasteel?

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 23-04-2006, 21:24:23 »
Hoi, ik ben weer even de nl. site aan het doorspitten en daarin vond ik deze:

ORIGINEEL: the hedgehog

Schitterend! Iedereen is zo druk met het gebrabbel tijdens het sluiten van de kapel dat niemand heeft gezien dat er nog geen 5 seconden later een veel duidelijkere aanwijzing wordt gegeven. Dan wordt namelijk het vuur opgestookt door een man (zie behaarde armen) met een heel wazig kapsel, of met een pruik op. Deze man lijkt verkleed. Opvallend is het witte shirt dat ie aan heeft. Want als de kandidaten elkaar daarna ontmoeten bij het vuur, heeft niemand meer een wit shirt aan, of een pruik op. Ik heb het heel langzaam afgespeeld met mijn video en ik herken duidelijk Roderick Veelo die als mol verkleed in de kapel heeft gezeten. Het zou wel heel raar zijn als ze filmen dat iemand van de redactie het vuur opstookt?!?!

Volgens mij is het Roderick die net uit de kapel komt. Hij is gewoon de mol!

Kan iemand dit checken? (ik weet echt niet hoe ik dat moet doen!)
Zou het dan toch????

Thanks en groetjes Manon
Slapen kan altijd nog!!

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #182 Gepost op: 23-04-2006, 21:31:28 »
Ik geloof dat nix van... Het viel mezelf ook op, maar ik zou er eerder frederique in herkennen dan Roderick. Ik had bovendien al een screenshot van die man gemaakt en daarop is duidelijk te zien dat het Roderick niet is.

WIDM addicted....

Offline Zaz

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 23-04-2006, 21:33:32 »
heb ook al zitten kijken, maar zie er eerder Toine in dan Roderick...goeie vermomming van de mol dan.....
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 23-04-2006, 21:35:03 »
Dit is echt Roderick niet. Dit is geen kandidaat.

Dit is de uhm vuurstookmeneer!
Laten we jabberen.

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 23-04-2006, 21:36:48 »
Dankjewel voor het plaatje.
Ben het ermee eens dat hier niet direct Roderick uit te halen is.
En stel dat ie het wel was, wat zou dat dan zeggen?

mmmm, we zijn er dus nog niet uit.....

Anyway, thanks en nogmaals groetjes Manon
Slapen kan altijd nog!!

Offline mistoffelees

• Forumlid
  • eindelijk bovengronds
« Reactie #186 Gepost op: 23-04-2006, 22:12:50 »
Hij lijkt me kleiner dan Roderick. Zie vooral de lengte van de armen. Het enige wat me aan Roderick doet denken is dezelfde kleding. Niet bij deze opdracht, maar wel in de test. Ook zo'n groene broek en zo'n wit shirt. Ok, het haar zit wat raar, maar lijkt me geen pruik. En dan nog, moet je daar dan een molhint in zien in de zin van: ja, Roderick stookt als mol het vuurtje nog eens extra op? Hmm. Lijkt me niet. Maar je weet het nooit.
Revenge is a dish best served not

Offline Lucci

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 24-04-2006, 02:19:28 »
Inderdaad deze kerel is 1 meter 11 en roderick is 2 meter 11...

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #188 Gepost op: 24-04-2006, 11:14:11 »
hij ziet er wel erg zuid-amerikaans uit.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Ziet

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 24-04-2006, 11:56:49 »
Inderdaad deze kerel is 1 meter 11 en roderick is 2 meter 11...

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline lukass

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 24-04-2006, 12:26:01 »
m'n mol is eruit, Toine dus... nu ga ik denk ik voor Roderick ::jaja::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 24-04-2006, 12:38:41 »
Ik zat net de afl. voor de tweede keer te bekijken en hoewel ik helemaal geen aanwijzing hoorde in de vertraagde stukjes tekst die "... is de mol" zouden zeggen, hier op de site... hoorde ik bij de fade-out van het beeld van het kasteel toch ineens iets. Ik dacht: "Wat hoor ik nou?" En ik hoor wel degelijk iets, zonder dat ik wist waar dat fragment zat. Dát vond ik raar.
Uhm na 740261943 keer luisteren hoor ik nog steeds wel iets als ....ique/ik is de mol. Als ik Fré of Roderick, maar mss is het gewoon dat dat geluid er een beetje op lijkt.
Laten we jabberen.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #192 Gepost op: 24-04-2006, 13:16:20 »
Ik geloof dat nix van... Het viel mezelf ook op, maar ik zou er eerder frederique in herkennen dan Roderick. Ik had bovendien al een screenshot van die man gemaakt en daarop is duidelijk te zien dat het Roderick niet is.

denk je dat de kandidaten zelf zo'n fikkie kunnen stoken?  :D je zou is moeten weten hoeveel werk het al is een vuurkorf aan te krijgen. :P

ik ga voor de vuurstookmeneer. :P

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #193 Gepost op: 24-04-2006, 13:30:22 »
Ik zat net de afl. voor de tweede keer te bekijken en hoewel ik helemaal geen aanwijzing hoorde in de vertraagde stukjes tekst die "... is de mol" zouden zeggen, hier op de site... hoorde ik bij de fade-out van het beeld van het kasteel toch ineens iets. Ik dacht: "Wat hoor ik nou?" En ik hoor wel degelijk iets, zonder dat ik wist waar dat fragment zat. Dát vond ik raar.
Uhm na 740261943 keer luisteren hoor ik nog steeds wel iets als ....ique/ik is de mol. Als ik Fré of Roderick, maar mss is het gewoon dat dat geluid er een beetje op lijkt.

Bedoel je het kappelletje??
En zet je geluid dan keihard, dan hoor je het beter!!
The sun came up and reality set in.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 24-04-2006, 13:37:25 »
Ik heb de fragmentjes hier en op de .nl-site even beluisterd, maar toch hoor ik het op de één of andere manier in de afl. zelf gewoon beter. Ik had hem keihard net op de koptelefoon (thnx Sprien) en ik kan het gewoonweg niet precies verstaan. Mss is het wat je wil horen, maar het zou makkelijk kunnen zijn, want ik hier boven postte en dus meen te horen. Ik hoor namelijk die "ik"-achtige klank heel sterk en ik meen ook echt het woord "mol" te horen.
Of het nou wel of niet iets is, het uitpluizen van dit soort hints vind ik altijd helemaal geweldig.

Het is een opvallend stukje, juist omdat het me opviel zonder dat ik het wist. Ik ben heeeeel benieuwd of we hierover iets te horen krijgen als de hints bekend worden gemaakt! Echt een superopdracht.
Laten we jabberen.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #195 Gepost op: 24-04-2006, 13:39:52 »
Het is een opvallend stukje, juist omdat het me opviel zonder dat ik het wist. Ik ben heeeeel benieuwd of we hierover iets te horen krijgen als de hints bekend worden gemaakt! Echt een superopdracht.

::jaja::
Citaat
Ik heb de fragmentjes hier en op de .nl-site even beluisterd, maar toch hoor ik het op de één of andere manier in de afl. zelf gewoon beter.

De aflevering op internet is sowieso slechter van kwaliteit...

Ik ga nog maar eens luisteren, whahaha!!
The sun came up and reality set in.

Offline karinbontenbal

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 24-04-2006, 17:00:45 »
Hier het laatst stukje van het geluid een beetje bewerkt. Ik hoor hierin "Frederique is de mol"

Het originele fragment begint met Milouska maar daarna een hoop gekraak. Een dwaalspoor?

http://www.xs4all.nl/~hanmir/Sound3.wav

iK HOOR DIT OOK!!!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 24-04-2006, 17:23:15 »
G*dver, ik kom er maar niet uit of er nou Frédérique of Roderick wordt gezegd. Nu denk ik nl. weer Fré te horen :-\\ :-\\
Laten we jabberen.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #198 Gepost op: 24-04-2006, 17:26:49 »
G*dver, ik kom er maar niet uit of er nou Frédérique of Roderick wordt gezegd. Nu denk ik nl. weer Fré te horen :-\\ :-\\
Volges mij hoor ik toch duidelijk Milouska, hoe goed ik ook probeer me in te beelden dat er een andere naam wordt gezegd
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 24-04-2006, 17:30:20 »
Als je hier -> http://www.xs4all.nl/~hanmir/Sound3.wav naar luistert kan ik me onmogelijk voorstellen dat je Milouska hoort!

In het stukje vóór bovenstaand stukje - het stukje voordat er even een soort van stilte is (ergens eerder in deze topic) dáár kan ik me nog van voorstellen dat je Milouska hoort.
Laten we jabberen.