Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 63976 keer)

Offline Sneakiej

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #160 Gepost op: 23-04-2006, 14:12:32 »
toch wel vreemd dat karel niet weet wie de mol is... hij had dit hier toch duidelijk uit op kunnen maken, hij heeft mol immers een aantal keren gezien, en had kunnen merken wanneer er gewisseld was/is!
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 23-04-2006, 14:13:30 »
Als de deuren dichtgaan ziet onze beste Karel ook niet wat daar achter gebeurt...

Offline Carly

• Forumlid
  • Dat heet cool
« Reactie #162 Gepost op: 23-04-2006, 14:46:55 »
oke dit was dus geen leuke aflevering, want Toine moest of de mol zijn of winnen  :( maar ik heb nog stille hoop dat ie misschien om een of andere reden weer in het spel komt?? Maar goed hij is dus toch de mol niet dus dan ga ik toch voor frédérique. Is het iemand trouwens opgevallen dat bij het 'de mol zien' spel het toch echt net leek of er bij toine iemand anders stond als bij de andere kandidaten? of lag dat aan mij?

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
« Reactie #163 Gepost op: 23-04-2006, 14:58:01 »
Citaat van: Carly
ik heb nog stille hoop dat ie misschien om een of andere reden weer in het spel komt??
Nu het spel zo ver gevorderd is, zal dat wel niet meer gebeuren. Bovendien klopt dat niet met het aantal afleveringen tegenover het aantal kandidaten.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 23-04-2006, 15:01:37 »
Trouwens, bij dat kapel-spel kan inderdaad de laatste vraag 'wie is de mol' zijn. Als jij als Toine daarop Frédérique antwoord, en het is fout, dan weet je dus zeker dat het Frédérique niet is! Maar goed, dat is speculeren. Ik kijk nu al uit naar de overzichtsaflevering waarin de mol compleet wordt vermomd etc.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #165 Gepost op: 23-04-2006, 15:02:58 »
Vermomd?

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #166 Gepost op: 23-04-2006, 15:13:04 »
P.S. Gelooft er trouwens iemand dat de Beatles de moord op John Lennon in hun eigen liedjes (achteruit afgespeeld) al voorspelden? Er zijn serieus mensen die dat proberen te bewijzen! ;D

ff off-topic: dit gaat over het vermeende overlijden van Paul Mc Cartney in het begin van de Beatles (waarvoor ze als een gek een 'invaller' hebben moeten vinden. Al die liedjes gaat, als je ze terugspoelt etc. dus over Paul en niet over John..

Sorry, moest hier ff op reageren. Nu weer on-topic!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 23-04-2006, 15:27:36 »
Vermomd?

Als de mol Frederique en je zag een grote gedaante hebben ze haar op kussen neergezet. En ik bedoel vermomd, met die cape om zich heen en een capuchon op. Niet echt vermomd, maar toch een beetje..

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 23-04-2006, 16:54:48 »
Nog even over het geluidje; je hoort echt niet Milouska Meulens, ik hoor geen 'oe' en geen 'eu' Wat ik hoor is iets van juf, roderick is de mol, en dan roderick vrij snel gezegd, haha. Van dat juf ben ik natuurlijk niet zeker maar het is iets met een 'u' (geen 'uu', maar 'ù') Dat je ---is de mol --- hoort, dat is wel duidelijk.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #169 Gepost op: 23-04-2006, 17:07:05 »
Wat me opviel bij Peggy bij de kapel:
Als de deuren dichtgaan bij haar, zie je Peggy in beeld. De camera verplaatst dan iets, zodat Peggy links in beeld is. Achter haar zie je dan een schim voorbij komen.
Ik weet niet wat dit te betekenen zou kunnen hebben (misschien wel niets), maar ik vond het wel opvallend.

Op de internetstream kon ik weinig zien van de achtergrond (wat een belabberde kwaliteit..) maar ik ben nu de aflevering aant downloaden die Postman beschikbaar maakt, dus als torrent, en dat is veel duidelijker. Misschien dat je het dan wel kan zien!
The sun came up and reality set in.

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #170 Gepost op: 23-04-2006, 17:42:40 »
In aflevering 10 wordt bekend of Roderick met de Mol heeft gewisseld in afl 6.

Nu eind afl 7: 4 mensen over
Eind afl 8: 3 mensen over
Afl 9: finale?
en afl 10 dan? terugblik? 2e deel finale?
Molloot sinds seizoen 4

Offline mutzje

• Forumlid
  • Paramore rocks
« Reactie #171 Gepost op: 23-04-2006, 17:45:07 »
tijdens afl. 8 zijn er dus nog 4 mensen, tijdens 9 drie, dus finale, en dan is afl. 10 altijd de terugblik , dat je allemaal mollenstreken ziet enzo...

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 23-04-2006, 17:46:14 »
In aflevering 10 wordt bekend of Roderick met de Mol heeft gewisseld in afl 6.

Nu eind afl 7: 4 mensen over
Eind afl 8: 3 mensen over
Afl 9: finale?
en afl 10 dan? terugblik? 2e deel finale?
afl 10 terugblik idd
maar de bekendmaking van de mol is al op het einde van afl 9

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 23-04-2006, 17:46:25 »
oke dit was dus geen leuke aflevering, want Toine moest of de mol zijn of winnen  :( maar ik heb nog stille hoop dat ie misschien om een of andere reden weer in het spel komt?? Maar goed hij is dus toch de mol niet dus dan ga ik toch voor frédérique. Is het iemand trouwens opgevallen dat bij het 'de mol zien' spel het toch echt net leek of er bij toine iemand anders stond als bij de andere kandidaten? of lag dat aan mij?

ik weet het niet, ik zag een ander silhouet bij Frédérique en iemand anders zag een andere bij Roderick... ik denk dat iedereen een beetje ziet wat hij wil zien
Triomf!

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #174 Gepost op: 23-04-2006, 17:46:53 »
aflevering 10 de mollenstreken en de hints (dacht ik)

Ondanks dat ik Roderick als mol heb ..... vraag ik mij af of het dragen van roze in iedere aflevering van Karel een 'vrouwelijke' verwijzing is...
Met andere woorden: kan het geen hint zijn dat Karel altijd roze draagt?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline mutzje

• Forumlid
  • Paramore rocks
« Reactie #175 Gepost op: 23-04-2006, 17:51:38 »
zou kunnen, of z'n lievelingskleur is gewoon roze :P

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 23-04-2006, 18:21:50 »
 8)karel heb nog steeds roze aan hoor kijk maar eens bij twee vandaag
hij had het vrijdag ook weer roze aan, gewoon zijn lievelingskleur

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 23-04-2006, 18:45:52 »
8)karel heb nog steeds roze aan hoor kijk maar eens bij twee vandaag
hij had het vrijdag ook weer roze aan, gewoon zijn lievelingskleur

Of die van zn personal stylist  ;D

paar opmerkingen:
Bij de kapel opdracht leek mij het silhouet voor Roderick zn neus kleiner dan de andere vier;
Bij de executie, nadat Milouska een groen scherm krijgt, zie je vrijwel meteen dat haar handen trillen;
Dat geluidsfragment van jullie lijkt me één pot nat, maar ik heb zelf ff geen geluid dusz kan het niet horen;
Ik snap wel dat frederique naar de finish ging zonder tas, het was echt een super vermoeiende opdracht, maar het blijft raar dat ze vergeten is daarbij de anderen nog even los te maken;
Roderick viel tijdens de lasso-opdracht enkele keren verdacht, en ging aan de andere kant van het veld staan;
Hadden de gaucho's misschien opdracht gekregen Frederique niet te vangen?;
Peggy zei voor de lasso opdracht: "was ik gister nou maar niet gaan paardrijden"  ??? ;
doodjammer dat toine eruit is! maar het lijkt wel policy om de harry-ferdi-sander-toine er als één na laatste uit te gooien. En gek genoeg, degene die ze verdenken is dan de verliezer (ok bij harry (ellen) niet, maar bij chandrika en lottie wel), zou fredje verliezen?

nouja de meest logisch pool qua verdenkingen is op dit moment:
roderick mol, milouska winnares, frederique verliezer, peggy afvaller
Tell me what your telescope says

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #178 Gepost op: 23-04-2006, 18:49:34 »
afl 10 terugblik idd
maar de bekendmaking van de mol is al op het einde van afl 9
De bekendmaking van de mol is in aflevering 10. Is gezegd door Karel na de dineropdracht.

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 23-04-2006, 18:55:48 »
De bekendmaking van de mol is in aflevering 10. Is gezegd door Karel na de dineropdracht.

Je hebt gelijk. Ik was het eigenlijk zelf ook al vergeten. Ik heb trouwens een hekel aan zo'n uitgestelde ontknoping! >:(