Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 64232 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 7
« Reactie #120 Gepost op: 22-04-2006, 17:05:15 »
Dat gefluister, het lijkt mij dat dat gewoon van de kandi is die net de deuren ziet sluiten en voor zichzelf zegt, "dat was Milouska, Milouska is de mol". Of Roderick of Peggy of Karel of Richard of wie dan ook.
::rofl::

Liggen er niet ergens twee crewleden van WIDM enorm in een deuk omdat we een gesprek dat die twee hadden toen ze die shots filmden aan het analyseren zijn? :P

Vond het een leuke aflevering ::ok:: Toine is wel heel erg een Sander/Harry zeg...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline limone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
« Reactie #121 Gepost op: 22-04-2006, 17:06:05 »
Ik kijk de uitzending terug en heb wel 10x dat fragmentje teruggezien/gehoord en denk nu wel een naam te horen.. "Roderick is de mol".
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #122 Gepost op: 22-04-2006, 17:07:00 »
Ik kijk de uitzending terug en heb wel 10x dat fragmentje teruggezien/gehoord en denk nu wel een naam te horen.. "Roderick is de mol".
psst Limone, je weet toch dat je van lijm enorm gaat hallucineren he ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #123 Gepost op: 22-04-2006, 17:11:56 »
psst Limone, je weet toch dat je van lijm enorm gaat hallucineren he ;D

Ik ben zo helder als de stem die zegt: 'Roderick is de mol' (imo erg helder dus)  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #124 Gepost op: 22-04-2006, 17:21:30 »
Als ik de vragen die in beeld komen een beetje bekijk, maakt het niets uit of je met iemand op de kamer slaapt. Vergeet niet dat Peggy een mol in heeft gezet. Als ze op alle vragen hetzelfde hebben ingevuld (omdat ze allebei heel erg op Frederique zitten en haar goed in de gaten hebben gehouden) heeft Peggy altijd 1 antwoord meer goed.
;)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #125 Gepost op: 22-04-2006, 17:21:50 »
Ik ben zo helder als de stem die zegt: 'Roderick is de mol' (imo erg helder dus)  :P

Ik hoor het ook!!! Maar het kan ook "milouska meulens is de mol" zijn
The sun came up and reality set in.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 22-04-2006, 17:23:20 »
Je hoort duidelijk Milouska.  ;D

Maar misschien horen we ook een beetje wat we willen horen  :-X Vraag eens iemand die het verder niet kijkt (mocht je die kunnen vinden  :P ) en vertel de vier namen die er nog zijn en vraag dan welke naam ze horen. Wel eerlijk blijven  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 22-04-2006, 17:24:51 »

Ik heb het stukje even opgenomen...versterkt en slomer gemaakt.... ik hoor 'Milouska Meulens is de Mol'..
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 22-04-2006, 17:26:21 »
Dat is heeel duidelijk te horen

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #129 Gepost op: 22-04-2006, 17:26:46 »
Citaat van: mole-eyes
kon je ook in dat Kapel geld verdienen?
Citaat van: JeroenS
Kapel
In totaal zijn er vier vragen goed beantwoord en is er 400 euro verdiend.

Gaucho's
Er zijn drie zadeltassen over de finish gekomen. Hierdoor is er 600 euro gewonnen.
Aha! Ik snapte die 1000 al niet die werd genoemd door Karel na de gaucho-opdracht...ik dacht al, drie zakken, dat moet deelbaar zijn door drie. Ik heb trouwens ook niet gehoord dat er 15 zakken waren.

Trouwens, die biechts in die winkel, wat doet die winkel daar? Waarom in een winkel? Trouwens het viel me wel op van Peggy dat ze er daadwerkelijk nog over nadacht om misschien die joker terug te geven. Had ik niet gedacht: het is toch ieder voor zich? Naja ze heeft 'm ingezet en is 'm nu dus toch kwijt.

Wat ik me afvraag, zou vraag vijf bij de kapel extra moeilijk zijn geweest? Die vraag hebben we nooit kunnen zien.

--------
Over welk fragment gaat deze discussie hier trouwens? Waar werd dit gefluisterd?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 22-04-2006, 17:36:33 »
Aha! Ik snapte die 1000 al niet die werd genoemd door Karel na de gaucho-opdracht...ik dacht al, drie zakken, dat moet deelbaar zijn door drie. Ik heb trouwens ook niet gehoord dat er 15 zakken waren.

Karel zei wel dat er 3000 euro op het veld ligt: 3000 / 200 = 15 zakken

Over welk fragment gaat deze discussie hier trouwens? Waar werd dit gefluisterd?

Bij de kapel en volgens mij op het allerlaatst als de deuren (versneld?) dichtgaan.
WIDM addicted....

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 22-04-2006, 17:37:39 »
Bij de kapel en volgens mij op het allerlaatst als de deuren (versneld?) dichtgaan.

::jaja:: Klopt!! Ik hoor het echt!

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #132 Gepost op: 22-04-2006, 17:43:13 »
Karel zei wel dat er 3000 euro op het veld ligt: 3000 / 200 = 15 zakken
Klopt, Karel zegt dat er 3000 ligt. Maar dat hadden ook tien zakken kunnne zijn en dan waren die drie zakken samen 900 waard geweest. Maargoed maakt ook niet zoveel uit natuurlijk.

Wat ik trouwens wel erg zielig vond was die woordenwisseling na de foto-opdracht, over wíe er nou eigenlijk geld had gewonnen... kinderachtig  ::ohno::

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 22-04-2006, 17:44:40 »
Klopt, Karel zegt dat er 3000 ligt. Maar dat hadden ook tien zakken kunnne zijn en dan waren die drie zakken samen 900 waard geweest. Maargoed maakt ook niet zoveel uit natuurlijk.

In de aflevering werd ook duidelijk dat de zakken 200 euro waard waren. Toine had er 3 meegenomen en daardoor kwam er 600 euro in de pot. Reken maar uit ;)
WIDM addicted....

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #134 Gepost op: 22-04-2006, 17:45:58 »
In de aflevering werd ook duidelijk dat de zakken 200 euro waard waren. Toine had er 3 meegenomen en daardoor kwam er 600 euro in de pot. Reken maar uit ;)
Klopt, dat wordt ook duidelijk, naderhand.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 22-04-2006, 17:48:01 »
Ach jah, maakt ook niet uit. Tis iig wel zo dat er niet werd gezegd dat er geld kon worden verdiend bij de kapel.
WIDM addicted....

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 22-04-2006, 19:16:30 »
ik hoor eigenlijk milouska meulens is HIER de mol!
Net of iemand anders dit zegt.... vreemd eigenlijk waarom ze dan HIER zeggen...
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #137 Gepost op: 22-04-2006, 20:14:45 »
Ik heb het stukje even opgenomen...versterkt en slomer gemaakt.... ik hoor 'Milouska Meulens is de Mol'..

Brrr, enge 'stem'...  ;)
Het klink inderdaad een beetje als Milouska, maar het kan natuurlijk gewoon toeval zijn. Zo geloof ik ook niet dat K3 expres 'Grote massamoord!'  :o achteruit zingt in het refrein van 'Oma's aan de top'  ;D, net zoals dat Doe Maar waarschijnlijk niet bewust 'Ze is, ze is, een hoer!'  :o achteruit zingt in 'Sinds een dag of twee', in de zin 'Ze is, ze is, van mij!'  ;D.
Zo zijn er wel meer voorbeelden van toevalligheden... Of is het werk van de Duivel?  >:D  :(   ;)

P.S. Gelooft er trouwens iemand dat de Beatles de moord op John Lennon in hun eigen liedjes (achteruit afgespeeld) al voorspelden? Er zijn serieus mensen die dat proberen te bewijzen! ;D
« Laatst bewerkt op: 22-04-2006, 20:20:29 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 22-04-2006, 21:40:45 »
Ik zat enigszins doelloos (nou ja, op mollenjacht natuurlijk) te surfen en kwam zodoende terecht op
 www.wieisdemolserie6.web-log.nl/categorie/284960

Nu kan ik echt niet inschatten hoe serieus deze site is maar er staat deze hint op:

het logo van Wie is de mol schijnt nieuw gemaakt te zijn voor deze serie. Als je de letters weghaalt zie je een fiets. Kan dit een verwijzing zijn naar Frederique omdat zij in de introfilmpjes op een fiets te zien is?

Ik vind het zelf allemaal erg ver gezocht maar wordt toch nieuwsgierig. Kan iemand dit eens uitproberen, ik bedoel die letters weghalen enzo? Zie je dan echt een fiets?

Ach ja, hebben we iig weer iets om te puzzelen ???

Als dit al aan de orde is geweest: sorry, dan heb ik natuurlijk niets gezegd

Groetjes Manon
Slapen kan altijd nog!!

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 22-04-2006, 21:44:59 »
Ik zat enigszins doelloos (nou ja, op mollenjacht natuurlijk) te surfen en kwam zodoende terecht op
 www.wieisdemolserie6.web-log.nl/categorie/284960

Nu kan ik echt niet inschatten hoe serieus deze site is maar er staat deze hint op:

het logo van Wie is de mol schijnt nieuw gemaakt te zijn voor deze serie. Als je de letters weghaalt zie je een fiets. Kan dit een verwijzing zijn naar Frederique omdat zij in de introfilmpjes op een fiets te zien is?
De fiets kan ook verwijzen naar Roderick --> Veelo...velo is toch fiets in het frans?