Auteur Topic: Gezocht: Pieter's heksen  (gelezen 8400 keer)

Offline sonja40

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Gezocht: Pieter's heksen
« Gepost op: 10-04-2006, 19:08:39 »
In het jaar dat Pieter voor de eerste keer mee deed in ER hadden we een zeer actief forum met enkele oude getrouwen (dat weet jij vast nog wel Stormpie!!).
Waar zijn Bella (mijn mede heks!!), Gert, Pietro, Crusoe etc.??

Offline kiwi_2001

• Forumlid
Re: Gezocht: Pieter's heksen
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2006, 22:27:29 »
Hoi Sonja..Das nou een tijd geleden.....Pieters heksen...dat was volgens mij een legandarische thread. Je kent mij waarschijnlijk als kiwi van toen..helaas is dat gebruikers naam ingenomen....Ok dan maar kiwi_2001

tot horens

Dave

@Storm...als je dit leest  ::hug::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2006, 23:06:46 »
Is dit toeval?? Storm knijpt zich stevig in beide armen!!
Nee.. ben toch echt wakkker.

Ha Sonja, Dave!

Je medeheks ben ik nog wel eens tegengekomen Sonja. Ik dacht voor het laatst op een robinsonforum van net5. En Pietro komt ook wel op dit forum.

Met Dave alles goed? Leuk je hier tegen te komen ::hug::

er was eens......

Offline kiwi_2001

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2006, 11:30:26 »
Storm...hoe kan ik nou weg blijven als de oude garde weer gaan aantreden bij ER.... ::tandpastasmiley::

Ik ben altijd een trouwen fan gebleven alleen vanwegen allerleien omstandigheden niet echt in staat geweest om actief deel te nemen aan de Forums. Maar goed de tijd is weer aangebroken en ....ehm...IM BACK !

Met mij gaat het allemaal weer goed ...helaas is het een tijdje minder geweest..maar daar hebben wij het een andere keer over.

Leuk dat je ER nog volgt....ik zal proberen af en toe een bericht hier achter te laten . Laat mij even weten als er andere oude gediende rondhangen. Iets van Kapt. Haak en/of Speklapje ?.... Pietro, Mappie , Martine.....goh er zijn zoveel.....snif...Ik begin een beetje emotioneel te worden ..

Ik hoor het allemaal wel.. 

Ciao
Dave

Offline Beat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2006, 11:35:12 »
Wat een strijd der titanen al niet teweeg brengt  ;D

Dave en Sonja, da's lang geleden (Storm iets minder lang  ;)). Leuk jullie weer eens virtueel te ontmoeten!

Pietro alias Beat.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2006, 11:37:49 »
En ook speklapje loopt hier rond, maar wel onder een andere nick :)

Maar is goed Dave.. we spreken elkaar misschien een keertje in de chat ::joehoe:: :D
er was eens......

Offline Pieter-2006

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-04-2006, 12:13:13 »
Ik mis mij (H)exen ook! Snik!

Groeten,

Pieter

Offline kiwi_2001

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-04-2006, 12:28:56 »
even geduld Pieter...voor dat je weet zijn alle forummers van 2001 weer bijmekaar. :)

Offline Beat

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 11-04-2006, 14:06:47 »
Wie zal als eerste in de kookpot belanden?

Offline kiwi_2001

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-04-2006, 16:00:54 »
..ik stel voor dat Mappie de pot in gaat en Belle gaat roeren  ::tandpastasmiley::  .. nou als dat zou kunnen  >:D

Offline Beat

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 11-04-2006, 16:25:29 »
Ben er voor, heb alleen Map al in geen jaren meer gezien. Tijd voor een heksenjacht!

Offline sonja40

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-04-2006, 18:50:14 »
Wat leuk om toch weer oude getrouwen tegen te komen!!

En er is veel gebeurd in 5 jaar tijd (prive wel te verstaan)!

En het kan niet waar zijn.......Pieter-2006......ben jij speklapje??? Zeg dat het waar is....ik geniet nu al   ::bravo::
ER is nooit meer hetzelfde geweest sinds jij er niet meer bij was....mijn maandagavonden zijn weer ouderwets......ik snak nu al naar een aflevering waarin jij alleen maar met een strikje om voor de camera langs paradeert......kwijl....

En Pietro!!! Hoe gaat het met jou? Nog altijd telemarketeer?
En waar is Mappie?? Daar heb ik ook goede herinneringen aan.....

Nou heren.....ik stook het vuurtje al vast op......nog even en de ketel begint te pruttelen......wie wil als eerste?

Offline Beat

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 11-04-2006, 19:46:07 »
Ach, ik ben hier nu toch. Gooi mij er maar in.

Heb idd nog steeds een eigen bedrijfje Sonja. De werkzaamheden zijn wel verlegd naar voornamelijk business to business. Dus geen particulieren meer lastig vallen. Veel gebeurd prive zeg je.....ben erg benieuwd  ;)

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #13 Gepost op: 12-04-2006, 14:09:02 »
so heeee! ik ben dan wel van een recenter jaar, maar zelfs ik vind dit lollig. beat, ik heb je gemist  ::hug::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Beat

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 12-04-2006, 16:56:27 »
Same here Ibung  :D

Offline sonja40

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 12-04-2006, 18:39:14 »
Jeetje Ibung....Dave....Pietro....nog even volhouden en de hele oude hap is weer terug....

Tja Beat....in 5 jaar tijd kan veel gebeuren.....maar dat is niet allemaal forum waardig dus dat moeten we dan maar eens op een andere manier uitwisselen.....chat of zo.....

Maar genoeg social talk....tijd voor het betere werk.....even voelen of het water warm genoeg is......oeps...tikkie aan de hete kant....maar dat mag de pret niet drukken......stap er maar in, nee, nee, niet kinderachtig zijn nu....even doorbijten, als je er eenmaal in zit went het snel.....kom Beat..even flink zijn nu...............................nou, komt er nog wat van of moet ik helpen???

Offline sonja40

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 12-04-2006, 18:49:02 »
Psssstt.....psssst.....pieter....he pieter.....heb jij nog geen zin om alvast je teentjes nat te maken? Gewoon alvast eventjes voorzichtig voelen hoe het ook alweer aanvoelde in die grote ketel???

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 12-04-2006, 18:57:50 »
Dames (en heren), mag ik even inbreken in het gezellige weerzien / onderonsje? Ik wil geen spelbreker zijn, maar dit topic gaat een hoog kletspraat gehalte krijgen ben ik bang.
Is dit niet meer iets voor de relaxhoek ofzo?  ;)

Daar is vast nog wel een hoekje waar je een vuurtje kan stoken  ;)

(of ben ik nu een zeur en bederf ik de pret? >:D :-X)
sic transit gloria mundi

Offline sonja40

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 12-04-2006, 19:06:03 »
 ::tandpastasmiley:: Je bederft helemaal geen pret hoor: Zo leuk gaat het niet worden voor de heren...........

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 12-04-2006, 19:10:12 »
::tandpastasmiley:: Je bederft helemaal geen pret hoor: Zo leuk gaat het niet worden voor de heren...........

Mijn suggestie is om dit topic te verplaatsen naar de relaxhoek.
sic transit gloria mundi