Dag Fredjvooraltijd,
Het is inderdaad waar wat je zegt, telkens als ik op condoleance.nl kijk, zie ik steeds weer nieuwe berichtjes verschijnen voor Frederique die identiek precies hetzelfde verwoorden over mensen hun emoties als ik voel.
Volgens mij geeft dat alleen maar aan hoe ontzettend geliefd Frederique was en is.
Ik zeg bewust ' IS', omdat ik er heilig van overtuigd ben dat alleen haar lichaam haar veel te vroeg in de steek heeft gelaten en dat Frederique's ziel voor eeuwig voortleeft in een wereld die we (op aarde) niet kunnen zien.
Ik werk bij dat grote supermarktbedrijf uit Zaandam, en ik weet niet hoe het komt,maar elke dag denk ik aan haar.Elke keer.Dan denk ik aan die mooie foto's die ik van haar heb van Internet, zoals een (Dreamtravel) waar ze een bruidjurk aan heeft, en zo'n lekkere gekke bek trekt.Dan denk ik 'meisje, wat had ik jou dat in het echt zo gegund, jij en Daniel.'
Of een andere, waar ze naar Austin Powers staat, en ook zo'n gekke bek trekt.
Maar vooral haar briefje wat ze schreef bij ' Villa Felderhof' wekt veel emotie op.
Het is misschien gek om te zeggen van iemand die persoonlijk niet gekend hebt, maar alles bij elkaar, wat Federique allemaal mee heeft gemaakt,dan zou je het liefste een arm om haar heen slaan en d'r een dikke knuf willen geven.
Maar dat doe ik maar in mn gedachten...
Frederique was een ster
Frederique is een ster
Frederique blijft een ster...