Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 64935 keer)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #100 Gepost op: 10-04-2006, 17:56:59 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler en lieke  ::love:: (hoe kon ik haar vergeten?)
Menno is gek

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 10-04-2006, 17:57:54 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke  en me zus !!! ;D

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 10-04-2006, 17:59:17 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, vieffans zus en een operazanger

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #103 Gepost op: 10-04-2006, 17:59:48 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger en ons huisje
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 10-04-2006, 18:02:16 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger en ons huisje en een parkeermeter

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #105 Gepost op: 11-04-2006, 22:30:10 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger en ons huisje, een parkeermeter en een pakje hagelslag
Menno is gek

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 13-04-2006, 14:12:53 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger en ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag en veldhuis en kemper
I'm a real big goblin..

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 15-04-2006, 00:00:43 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger en ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper en appelmoes

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #108 Gepost op: 15-04-2006, 01:03:29 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes en mijn mollenboekje

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #109 Gepost op: 15-04-2006, 14:11:26 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje en het winkelcentrum
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 15-04-2006, 15:29:43 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum en chocola

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #111 Gepost op: 18-04-2006, 08:05:58 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola en een paasei
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 18-04-2006, 16:58:12 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei en een dakkapel

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #113 Gepost op: 18-04-2006, 17:10:22 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel en een tafelpoot
Menno is gek

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 18-04-2006, 17:41:00 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot en me mobiel
Keep Watching

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 18-04-2006, 17:58:58 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel en een muts

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #116 Gepost op: 18-04-2006, 18:03:03 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts en een dobbelsteen
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 18-04-2006, 18:04:44 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen en handboeien

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #118 Gepost op: 18-04-2006, 18:07:47 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien en het sleuteltje
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 18-04-2006, 18:13:45 »
ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, een condoom, een fiets, een zwaard, een hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje en een toverbal