Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 49871 keer)

Offline pieterbas

• Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #80 Gepost op: 25-03-2006, 11:35:54 »
Ehh op uitzendinggemist.nl kan je aflevering 3 al terugkijken..... ::vergroot::
Pb tha great

Offline KevinDG

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 25-03-2006, 11:40:20 »
Op de site van wieisdemol.nl kun je hem ook gewoon terug bekijken hoor..

Ik ga even naar de "hint" van Debbie kijken ::tandpastasmiley::

Edit : Bij minuut 10.46 zie je inderdaad iets op de rug van mary-lou, maar dit is volgens mij geen wie is de mol logo;)
« Laatst bewerkt op: 25-03-2006, 11:52:14 door KevinDG »

Offline monique88

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: 25-03-2006, 11:47:50 »
Richard eruit!! :(

Echt heel jmmr, want vond um wel vet!!  ::tandpastasmiley::

Magoed, hopelijk gaat er volgende keer een vrouw uit!!, anders houden we geen mannen meer over!! ???

Kuzz ::bravo:: mij
monique- don't f*ck with my heart....

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 25-03-2006, 11:57:00 »
ik kan de uitzending ook wel terugkijken, heb het op video, maar ik kan niet in de dagboeken komen, niet in de hints, helemaal niets, echt vervelend wel. Zou iemand willen kijken of je de dagboeken enzo wel kunt openen?
En dan ga ik weer meevangen...oh ja; die verdraaide stem van Richard bij die terugblik naar het paardenspel,kan iemand dat verbouwen, want volgens mij is het een vrouwenstem die 'laag' is gemaakt, net als ze altijd doen bij documantaires als iemand anoniem wil blijven.

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 25-03-2006, 12:17:30 »
Er zijn wel meer stemmen verdraait.. maar al die kandidaten hadden inderdaad die zelfde rare stem wat jij ook zegt

Offline Nikos6

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 25-03-2006, 12:34:26 »
De "hint" dat Peggy een ander kleur helm had, heeft gewoon te maken met de groote van haar hoofd. In vertoef regelmatig rondom dit soort activiteiten en daar is het "standard procedure" dat iedere maat helm een andere kleur heeft. Dat is namelijk gemakkelijker uitdelen !!!

Ik geloof niet dat je daar wat achter moet zoeken !!!

Die verdraaide stem van Richard....... Kom op jongens....jullie zien en horen alleen wat je wilt zien !!! Alle stemmen in de terugblikken waren verdraaid, zelfs die van Karel.

Dus laten we dit ook maar gewoon laten voor wat het is !!

Ik lees dat iemand vind dat Mary Lou zichzelf verdacht maakt door zich bij de Tango opdracht pas op een later moment met de "verkeerde" keuze mee te gaan. Ik vond juist dat Milouska ontzettend onverschillig was in het begin bij die opdracht en op hele andere dingen lette en pas toen paar 4 ter sprake kwam, ging ze zich er in eens mee bemoeien en gaf ze redelijk dwingend aan richting Richard, dat er wel wat in zijn redenatie zat........!!

Dus niet alleen Mary lou maakte zich verdacht, maar ook zeker Milouska !!

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 25-03-2006, 12:42:50 »
Dat vond ik ook heel vreemd!  ???
Want dat hele plan van Toine in aflevering 2 had volgens mij toch het doel Chris of Richard eruit te krijgen, omdat het dan duidelijk voor hem zou worden wie de mol was. Hij zei toen ook zoiets van: Als Richard er nu niet uit gaat is hij voor mij de mol.  :-\\
En nu stemt hij zomaar op Peggy?  ???
Er was weinig tot geen aanleiding om Richard na deze aflevering te verdenken, toch? Peggy heeft zich een stuk verdachter gemaakt..(al heb ik het idee dat nu iedereen de mol kan zyn)

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 25-03-2006, 13:01:24 »
ik denk toch echt dat de mol bij de dansers zit/zat, omdat het mij opvalt dat de pot al zo hoog is
dus de mol heb nog weinig kunnen mollen, een mol moet toch proberen de pot beetje leeg/laag te houden
omdat de pot al zo veel is, kom alleen tot de conclusie dat de mol niet bij die andere groep zat
maar ja ik heb het wel vaker mis ::rofl::

Offline popjepee

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 25-03-2006, 13:04:13 »
Verbaasd me dat de groep niet aan Roderick heeft gevraagd over het telefoontje van vorige aflevering. Of zouden ze dat gewoon eruit hebben geknipt? Want dat zou toch wel een aardige discussie hebben opgeleverd...

Weet je daar heb ik aan zitten denken, vind het een hele rare acties en er wordt verder met geen woord over gerept. Niet door Roderick zelf, door niemand niet. Meestal laten ze dat nog wel in de biecht zien, maar niks nakkes nada.... Vreem toch!!!!

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 25-03-2006, 13:04:55 »
oke sorry, ik heb verder geen verdraaide stemmen gehoord zal nog eens terugkijken.

Verder krijg ik dit URL adres bij aflevering 3: /6876g8thjgtdashjts21esa/db_mol.aspx
en daar zit schijnbaar een fout in, waardoor de .nl site niet opend bij mij. Zou iemand willen kijken wat het goede URL adres moet zijn?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #90 Gepost op: 25-03-2006, 13:05:40 »
Die verdraaide stem van Richard....... Kom op jongens....jullie zien en horen alleen wat je wilt zien !!! Alle stemmen in de terugblikken waren verdraaid, zelfs die van Karel.
Ja, hoewel het idee wel cool is vond ik het op gegeven moment wel irritant dat iedereen in die terugblikken klonk alsof ze enorm de baard in de keel hadden...

verder leuke aflevering ::ok:: baal dat Groenendijk eruit is. Hoop niet dat Milouska de mol is want dat zou dan wel hèèl doorzichtig zijn :-\\
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Amanda

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 25-03-2006, 13:06:51 »
Ik vond het vrij verdacht dat Liz persé wilde dat ze zich gingen vermommen.
Als zij wist dat de groep hun moest kiezen en er geld mee kon winnen, heeft ze er dus voor gezorgd dat ze onherkenbaar waren door de pruik enz.

Die vrijstelling zou ze zelf toch niet nodig hebben.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #92 Gepost op: 25-03-2006, 13:16:40 »
verder leuke aflevering ::ok:: baal dat Groenendijk eruit is. Hoop niet dat Milouska de mol is want dat zou dan wel hèèl doorzichtig zijn :-\\
Om een één of andere vage reden doet jou uitspraak mij denken aan vorig jaar... met betrekking tot Yvon. Ik kan me vaag herinneren dat iedereen toen zo over haar dacht (vooral na die trein/dodge opdracht). Dus Milouska is ook gewoon de mol.

Citaat van: Amanda
Als zij wist dat de groep hun moest kiezen en er geld mee kon winnen, heeft ze er dus voor gezorgd dat ze onherkenbaar waren door de pruik enz.

Liz en Roderick waren er inderdaad op uit om geen 2000 euro in de pot te krijgen, omdat zij een vrijstelling wilden hebben. Ik begrijp niet waarom jij denkt dat zij de vrijstelling niet nodig hebben (behalve als jij denkt dat Roderick de mol is en dat Liz dat weet)? Ze hebben namelijk niks van de groep mee gekregen en hadden dus geen idee wie de mol zou kunnen zijn. Zonder vrijstelling is de kans erg groot dat ze de test hadden verpest. Kan je het mij uitleggen?

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 25-03-2006, 13:26:02 »

De mol gaat natuurlijk voor de vrijstelling, omdat er anders 2000 euro in de pot zou komen. Zit de mol bij de dansers, dan is een vrijstelling te halen door zich te vermommen (maar Liz was erg herkenbaar); zit de mol bij de andere groep, dan door paar 4 te kiezen (Toine was geljk tegen, die is dus niet de mol). In het eerste geval zijn er in totaal 2 mensen vanzelf door (Liz en Roderick); in het tweede geval 3 (Liz, Roderick en de mol). Aangezien er toch wel iemand afvalt, maakt dat laatste ook weer niet uit.
Overigens wel jammer dat Richard weg is. Als hij door was geweest, was hij wel opeens héél verdacht geworden...
Tell me what your telescope says

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 25-03-2006, 13:56:20 »
ik denk toch echt dat de mol bij de dansers zit/zat, omdat het mij opvalt dat de pot al zo hoog is
dus de mol heb nog weinig kunnen mollen, een mol moet toch proberen de pot beetje leeg/laag te houden
omdat de pot al zo veel is, kom alleen tot de conclusie dat de mol niet bij die andere groep zat
maar ja ik heb het wel vaker mis ::rofl::
Ik vind het raar dat er tot nu nog geen één opdracht was waar ze geld in moesten leveren.. dat was vorig jaar (en die jaren ervoor) toch wel een aantal keer het geval? (eigenlijk is gwn heel het gedoe met die pot raar, en met de tijd ook: waarom staat nooit meer de tijd die ze nog hebben om een opdracht uit te voeren onderaan in beeld?)

Offline Rick.

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 25-03-2006, 14:50:23 »
Mijn visie per kandidaat (voor wat het waard is ::))

Toine
Heeft zowel in de eerste als in de derde aflevering geld verdient voor de pot wat de mol absoluut anders zou hebben aangepakt. Ik verdenk hem dus niet.

Frederique
Zelfde verhaal, bovendien riep de in de derde aflevering als eerste dat ze Liz zag, lijkt me niet tactisch voor een mol.

Milouska
Ik hoop voor haar dat ze niet de mol is. Ze heeft zich in zo'n moeilijke positie gebracht dat alles nu verdacht is. Ik denk niet dat de mol het zover zou laten komen.

Mary-Lou
Zou heel goed de mol kunnen zijn. Ze is vrij onopvallend en heeft nauwelijks iets goeds gedaan. Ze gedraagt zich niet verdacht maar werkt wel mee wanneer medekandidaten de verkeerde beslissing dreigen te maken.

Peggy
Gedraagt zich verdacht, heeft veel opdrachten laten mislukken. Zou onhandigheid kunnen zijn maar ik denk dat ze daar te slim voor is. Ook een goede optie dus.

Liz en Roderick
Tja, ik zou het zwak vinden als een van hen de mol zou zijn. Dan zouden we in de eerste 3 afleveringen geen molacties hebben kunnen zien (iets wat wel een mogelijkheid is aangezien het hoge bedrag in de pot). Wel is het opvallend dat Frederique tijdens de test steeds op Liz stemt en er toch in blijft. Ze zou dan bijna alle vragen fout moeten beantwoorden en ze had deze keer geen jokers die ze in kon zetten. Blijven dus twijfelgevallen.

Ik twijfel nu nog het meest tussen Mary-Lou en Peggy, ik denk eigenlijk Peggy maar m'n gevoel zegt Mary-Lou.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 25-03-2006, 14:53:42 »
Inderdaad zoals eerder gezegd, een korte aflevering maar vond hem wel leuk.
ze hadden inderdaad wat meer met het dansen kunnen doen,,, al dat geoefen.
Verder klopt het dat het geluid in de flash-backs wat zwaarder klonk maar ik zou daar nou niet iets in gaan zoeken.
Roderick wordt inderdaad niets gevraagd over dat telefoontje wat hij zogenaamd pleegde. Tenminste dat word niet uitgezonden dat ze het daar over hebben... best raar
Ook ik irriteerde me al aan Miljoeska en deze aflevering heeft het er niet beter op gemaakt.. ::ohno::
Peggy vond ik heel erg verdacht deze aflevering, de foto's kon ze allemaal niet goed zien en aan het einde met het opsommen ging het ookal fout  ???
Peggy schuift in me lijstje van plek 3 naar 2.
Richard er tot slot uit en dat doet me niet veel, ik dacht het al, voorgevoel en ik vond hem toch niet leuk, vond chris grappiger!
ps. Karel doet het goed!  8)
Keep Watching

Offline R-J

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 25-03-2006, 15:24:08 »
test groepje:
Toine
Frederique
Milouska
Mary-Lou
Peggy
Richard.

vrijstelling:
Liz en Roderick

Volgens mij hebben we nog 1 clue gemist: Karel vraagt zich af waarom de groep vrijstellingen heeft weggegeven en zegt dat ieder uit de groep van 6  een kans heeft van 1:6 om eruit te gaan. Betekent dit dat de mol niet in de groep zit ? immers, indien de mol in de groep van 6 zit is je exit-kans 1 op 5 (20%). Bovendien als Roderick en Liz meegespeelt hadden zou een van hen beiden zeer zeker niet de test overleefd hebben, aangezien ze niet weten wat zich de afgelopen dagen heeft afgespeeld.

Uit aflevering 1 schiet me ook iets te binnen. Situatie: aankomst op het vliegveld, Karel zegt het volgende:

"EEN man, EEN vrouw, verlaten de groep." (om te gaan tango-dansen)

wanneer je met de woorden speelt kan je lezen
Man
vrOuw
verLaten ??
« Laatst bewerkt op: 25-03-2006, 15:28:20 door R-J »

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 25-03-2006, 15:28:33 »
test groepje:
Toine
Frederique
Milouska
Mary-Lou
Peggy
Richard.

vrijstelling:
Liz en Roderick

Volgens mij hebben we nog 1 clue gemist: Karel vraagt zich af waarom de groep vrijstellingen heeft weggegeven en zegt dat ieder uit de groep van 6  een kans heeft van 1:6 om eruit te gaan. Betekent dit dat de mol niet in de groep zit ? immers, indien de mol in de groep van 6 zit is je exit-kans 1 op 5 (20%). Bovendien als Roderick en Liz meegespeelt hadden zou een van hen beiden zeer zeker niet de test overleefd hebben, aangezien ze niet weten wat zich de afgelopen dagen heeft afgespeeld.

Karel weet ook niet wie de mol is toch en al zou hij het wel weten lijkt het me niet heel snugger om zo een grote hint te geven, haha. De rest hoeft dan vanaf aflevering 4 al tussen liz en roderick te kiezen....lijkt me niet

Offline R-J

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 25-03-2006, 15:34:58 »
Karel weet ook niet wie de mol is toch en al zou hij het wel weten lijkt het me niet heel snugger om zo een grote hint te geven, haha. De rest hoeft dan vanaf aflevering 4 al tussen liz en roderick te kiezen....lijkt me niet

Ja, dat snap natuurlijk ook, maar hij had het ook niet kunnen zeggen cq uitleggen. Waarom zegt ie het wel ?

Ik vind de meeste deelnemers uit de groep nu ook niet echt snugger reageren op sommige situaties ;-)