Mijn visie per kandidaat (voor wat het waard is
)
ToineHeeft zowel in de eerste als in de derde aflevering geld verdient voor de pot wat de mol absoluut anders zou hebben aangepakt. Ik verdenk hem dus niet.
FrederiqueZelfde verhaal, bovendien riep de in de derde aflevering als eerste dat ze Liz zag, lijkt me niet tactisch voor een mol.
MilouskaIk hoop voor haar dat ze niet de mol is. Ze heeft zich in zo'n moeilijke positie gebracht dat alles nu verdacht is. Ik denk niet dat de mol het zover zou laten komen.
Mary-LouZou heel goed de mol kunnen zijn. Ze is vrij onopvallend en heeft nauwelijks iets goeds gedaan. Ze gedraagt zich niet verdacht maar werkt wel mee wanneer medekandidaten de verkeerde beslissing dreigen te maken.
PeggyGedraagt zich verdacht, heeft veel opdrachten laten mislukken. Zou onhandigheid kunnen zijn maar ik denk dat ze daar te slim voor is. Ook een goede optie dus.
Liz en RoderickTja, ik zou het zwak vinden als een van hen de mol zou zijn. Dan zouden we in de eerste 3 afleveringen geen molacties hebben kunnen zien (iets wat wel een mogelijkheid is aangezien het hoge bedrag in de pot). Wel is het opvallend dat Frederique tijdens de test steeds op Liz stemt en er toch in blijft. Ze zou dan bijna alle vragen fout moeten beantwoorden en ze had deze keer geen jokers die ze in kon zetten. Blijven dus twijfelgevallen.
Ik twijfel nu nog het meest tussen Mary-Lou en Peggy, ik denk eigenlijk Peggy maar m'n gevoel zegt Mary-Lou.