Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 49863 keer)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #60 Gepost op: 24-03-2006, 22:35:02 »
Door geldgebrek zijn de opdrachten per aflevering van 3 naar 2 gegaan.
Dat was vorig jaar ook al zo.

Ik kan opdracht 2 nou niet bepaald een opdracht noemen, beetje zonde van de dag!! ::niet-ok:: En verder hadden ze meer met het dansen kunnen doen, hebben ze daar nou zolang op getraind? De afleveringen lijken inderdaad ook veel korter, ik vind het jammer maar we zullen het ermee moeten doen!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Kaaasje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 24-03-2006, 22:35:46 »
waar heb je deze uitspraken vandaan? Bij mij doet de .nl site nog helemaal niets, komt dit uit het dagboek?
Ja, hij deed het toen net bij mij

IDM, Ik had het wel gelezen maar het drong waarschijnlijk niet helemaal tot me door  :-\\
Wat ik echter niet heb gelezen, hoe zijn de paartjes gevormd?
Ze hebben immers samen bedacht wie wie was voor ze omlaag gingen. Zo kun je elkaar ook heel erg beïnvloeden.

Frédérique was met Milouska daar ben ik zeker van.
Toine was met Mary-Lou, en als ik dat fout heb was hij met Peggy
Richard was met Peggy, en als ik dat fout heb was hij met Mary-Lou

Citaat
Mary-Lou zei dat foto 1 Toine was maar was Roderick.
Fré zei dat foto 2 Peggy was en het was ook Peggy.
Richard zei dat foto 3 Milouska was en dat was - duhh - ook Milouska.
Toine zei dat foto 4 Fré was en dat was ook Fré.
Peggy zei dat foto 5 Toine was en dat was Liz (like HOE mensen?!! haha).
Milouska zei dat foto 6 Liz was en dat was Mary-Lou.

Mary-Lou, Peggy en Milouska hadden hun antwoord fout. Maar ze zaten allemaal niet bij elkaar, dus dat schiet ook niet op...

Citaat van: bingo44
weten jullie wat er zo dom is aan de opmerking van Milouska over opname/uitzending (of molachtigs) want de andere kandidaten vonden dat, vind ik helemaal geen domme opmerking
Mee eens, ik zag de domheid van de opmerking ook niet helemaal.

Citaat van: Yvonisdemol
"Tijdens opdrachten werken we samen maar uiteindelijk maak je in je eentje die test en is het ieder voor zich"
Lijkt dit niet een beetje op het moldagboek:
“In dit spel kun je alleen op jezelf vertrouwen, daar weet ik alles van.”

Veel te weinig opdrachten, ze doen echt helemaal niks de hele dag, zonde!! ::niet-ok::
Ik vond het wel een leuke aflevering, hoewel ik wel zoiets had van nu al afgelopen. Ze hebben amper iets gedaan.. ::oink::

Offline flupke01

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 24-03-2006, 22:36:19 »
Wat mij nog het meeste opviel is de rare stemmen bij de terugblikken. Dit moet iets zijn! De stemmen lopen dan niet synchroon en te langzaam en te laag. Ik vraag me zelfs af of de goede tsem wel bij de juiste persoon overeen komt. Eigenlijk zou iemand ze eens op moeten nemen en dan versneld in het goede tempo moeten afspelen. Het zou me niets verbazen als dat voor verrassingen zorgt....
Uw betrouwbare tipgever!

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 24-03-2006, 22:37:37 »

Wat mij nog het meeste opviel is de rare stemmen bij de terugblikken. Dit moet iets zijn! De stemmen lopen dan niet synchroon en te langzaam en te laag. Ik vraag me zelfs af of de goede tsem wel bij de juiste persoon overeen komt. Eigenlijk zou iemand ze eens op moeten nemen en dan versneld in het goede tempo moeten afspelen. Het zou me niets verbazen als dat voor verrassingen zorgt....

Ik hoorde bij Richard een vervormde stem, als hij samen met Milouska bij de paardenopdracht naar die vlag staat te wijzen (stukej terugblik van vorige week)Heb er verder niet veel meer gehoord, ga toch maar eens de video terugkijken
« Laatst bewerkt op: 24-03-2006, 22:40:23 door Lola-aap »

Offline Han78

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 24-03-2006, 22:38:50 »
is het iemand ook opgevallen dat peggy de enigste was met een rode helm, de rest groen??

Ja inderdaad!!!! Ik zag het ook. Iedereen heeft een groene helm op, ook die mensen die hen begeleiden bij het aan en afklikken van de kabel, behalve Peggy. Vanaf dat moment in de aflevering ben ik erg op haar gaan letten..... Ik vind het op z'n minst verdacht te noemen. Hoewel ze niet mijn mol was......

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #65 Gepost op: 24-03-2006, 22:41:47 »
meestal duidt de kleur van de helm op de grootte. aangezien peggy tamelijk klein is...

het lijkt me niet dat dit een aanwijzing is. er zou ook bijvoorbeeld in de groep al een discussie over kunnen loskomen.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #66 Gepost op: 24-03-2006, 22:50:52 »
Dat hoogtevrees verhaal blijft lastig. Zelf zou ik die brug ook wel eng vinden en dat kabelroetsjen niet. De brug was volgens mij ook hoger. Er stond wind. Je kon ver om je heen kijken. En bij het roetsjen niet, het ging snel, je had je hoofd ook nog ergens anders bij.

Las ik nou goed dat Toine Peggy verdacht? Dat kan nooit kloppen. Hij twijfelde eerst nog tussen Chris en Richard. Toen Chris er vorige week uitging keek hij echt met zo'n sneaky blik naar Richard, van jaja mannetje, perplex hè molletje? En aan Peggy kon ik nog niet veel mols ontdekken.
The British are not impressed.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 24-03-2006, 22:54:07 »
Leuke aflevering weer  ::ok::

Jammer van Richard (en voor mij, want hij was een van de weinigen die ik niet verdacht  ;D )

Peggy vind ik wel weer verdachter overkomen, maar ik wil eerst zien hoe Liz de opdrachten doet. (Die doet naar mijn idee ook heel raar.) Roderick is nog een goede derde  ::jaja:: (een pruik opdoen zodat ze je niet herkennen?  ::) heel handig als je de Mol bent  ;D )

Toine is niet de Mol, Mary-Lou is ook niet de Mol...

Milouska en Frederique zou nog kunnen... (wel jammer dat Milouska het pispaaltje is... iemand's spullen stelen is ook wel wat aan de sneue kant  ::niet-ok:: Maar waarom zet ze ook niks in?  :-\\ )

Overigens vond ik het helemaal niet gek bedacht van Milouska dat je ze pas in aflevering 3 terug zou zien  :-\\

Maar eerst aflevering 4 zien, en dan kan ik eindelijk beslissen of Liz het echt is  ;D (want dat is meer een gevoelsding)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #68 Gepost op: 24-03-2006, 23:00:55 »
Wat ik raar vond was het moment dat Liz spul op haar neus deed. Zag je een soort blaadje ofzo aan haar broek hangen en ook op haar trui/vest (ofzo) stond iets. Wat het was kon ik niet lezen.

en het moment daarna zei Roderick: 'Ik vind dat jij heel erg over de zaken nadenkt, Liz..'
En daarna hoorde je een rare stem: 'Ja...' en toen zei Roderick nog iets, iets dat ie dat verdacht vond ofzo.. En daar tussendoor hoorde je dezelfde (nogal vreemd klinkende) stem ook iets zeggen.

Was dat gewoon de instructeur (die ook een rare stem had) die er doorheen lulde, of was het een hint

::vergroot:: ::vergroot::

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 24-03-2006, 23:10:25 »
Over die helms bij de abseilopdracht: in de terugblik had richard toch ook een oranje helm op? in de opdracht zelf niet? Hm ik moet t nog maar een keer bekijken

Groetzels Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline JDM

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 24-03-2006, 23:10:50 »
is het iemand ook opgevallen dat peggy de enigste was met een rode helm, de rest groen??

8) dat was erg opvallend ja. Zo opvallend dat het ook al heel duidelijk in het intro zat én er een vraag bij de executie over ging. Rare vraag trouwens: "welke kleur jhelm droeg de mol? Antwoordmogelijkheden: 1)groen 2)oranje. Kun je net zo goed direct vragen: Is Peggy de mol?

Ik wil gewoon niet geloven dat die helm een hint was, je hoort ander kandi's er ook niet over. Denk eerder dat het WIDMteam deze "nephint"in elkaar heeft gezet.     
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 24-03-2006, 23:11:44 »
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested Url: /6876g8thjgtdashjts21esa/front.aspx

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2032; ASP.NET Version:1.1.4322.2032

aaa waarom doet aflevering 3 het niet bij mij op de .nl site. De andere afleveringen kan ik wel openen.  :\'(

Offline Tanic

• Forumlid
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
« Reactie #72 Gepost op: 24-03-2006, 23:13:06 »
 :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( Boehoehoeeeeeee

Eindelijk, voor de eerste keer, was ik er heilig van overtuigd dat ik de mol ontdekt had, vliegt tie eruit!!! Wat is dat nou voor ongein. Maargoed, eerst nog maar eens deze aflevering bekijken en een ander molletje zoeken, om daarna mijn avatar maar te veranderen.

Korte aflevering weer met ieniemienie opdrachten. Jammer, maar wel een leuke aflevering qua mollen. Ik verdenk op dit moment gewoon iedereen zeg maar. Je hoort trouwens bij minuut 9 of 10 een heel raar geluid. Ik zal morgen nog eens kijken.  ::zwaai:: Dag Rich, ik zal je geklooi missen!! :\'(
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 24-03-2006, 23:25:04 »
aaa waarom doet aflevering 3 het niet bij mij op de .nl site. De andere afleveringen kan ik wel openen.  :\'(

Ik vermoed dat ze de aflevering pas online zetten zodra de herhaling is geweest (uit m'n hoofd zondagochtend.  :)

Dan ga ik 'm ook direct terugkijken en dan met name de tango opdracht. M'n moeder en ik zaten zo te discussieren over Milouska (die ik dus verdenk) dat we de gehele clue van de opdracht miste. Waarom switchte ze nou, wie kwam er nou mee? Eerst dacht ik Richard, maar ik wist eigenlijk op het moment dat Liz en Roderick eruit gingen dat ie er uit zou gaan. Dus iemand anders moet ook een beetje hebben lopen stoken. Daar is een flinke mollenstreek geleverd.

Wat me wel opviel bij Mary-Lou is dat ze doodsangsten uitstond op die brug, terwijl ze de eerste opdracht zo even uit haar mouw schudden. Tuurlijk, je zit vast, maar je hangt wel boven een afgrond. Maar ik vond (naast Milouska) Peggy ook wel heel raar doen, klungelen met foto's en bij de tangopdracht. Ik ben er vrij zeker van dat Liz en Roderick het niet zijn, ze zijn teveel afhankelijk van de rest bij die andere opdracht. Maar goed, niets is zeker uiteraard ;) Maar voorlopig ga ik voor Milouska. D'r bril vergeten, onzinnige foto gekozen, beetje stoken en totaal op de verkeerde dingen letten bij de tango. Ze lijkt me een hardstikke slimme meid (moet je ook wel zijn als journalist), maar zo komt ze totaal niet over.

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 24-03-2006, 23:39:39 »
Ik vermoed dat ze de aflevering pas online zetten zodra de herhaling is geweest (uit m'n hoofd zondagochtend.  :)
Aflevering 3 stond al online, tenminste ik heb al delen gezien zonet.

En ja de herhaling is weer zondagochtend 12.10 deze keer

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 24-03-2006, 23:52:21 »
Ik weet niet wat ik fout heb gedaan vast weer iets met die firewall, haat dat ding, kan niet vinden wat ie blokkeerd. Ik kan alles zien op de site van de vorige 2 afleveringen maar niets van deze, geen dagboek, geen hints  :\'( Nou ja ik puzzel wel even verder want het is niet echt iets voor deze topic, excuses

P.S: zijn er comp. nerds die aan de error van hierboven kunnen zien wat ik moet doen?? opnieuw opstarten help iig niet.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 24-03-2006, 23:53:58 »
Volgens mij ligt de .nl site er gewoon uit, want die doet het bij nu helemaal niet meer ???

Offline JDM

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 25-03-2006, 00:00:48 »
 ;D ben volgens mij de enige die gewoon op widm.nl kan
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #78 Gepost op: 25-03-2006, 10:44:16 »
Las ik nou goed dat Toine Peggy verdacht? Dat kan nooit kloppen. Hij twijfelde eerst nog tussen Chris en Richard. Toen Chris er vorige week uitging keek hij echt met zo'n sneaky blik naar Richard, van jaja mannetje, perplex hè molletje? En aan Peggy kon ik nog niet veel mols ontdekken.
Dat vond ik ook heel vreemd!  ???
Want dat hele plan van Toine in aflevering 2 had volgens mij toch het doel Chris of Richard eruit te krijgen, omdat het dan duidelijk voor hem zou worden wie de mol was. Hij zei toen ook zoiets van: Als Richard er nu niet uit gaat is hij voor mij de mol.  :-\\
En nu stemt hij zomaar op Peggy?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Debbie

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 25-03-2006, 11:14:02 »
Is het niemand opgevallen dat Mary-Lou bij de foto-opdracht een jas droeg met een capuchon van bont en achterop met witte letters de mol? Het is maar heel even te zien, dus wellicht zag ik het niet goed, maar volgens mij was het echt het logo van de mol!

Daarnaast heeft mary-lou bij de tango-opdracht wel degelijk gemold. Ze begon weliswaar niet gelijk zelf de twijfels de wereld in te gooien. Maar toen iemand opperde dat het ook duo 4 kon zijn ging ze wel heel snel mee door te bevestigen dat ook zij dacht dat het duo 4 was. Uitstekende mollenstreek omdat je de verdenking zo niet gelijk op je laadt maar wel verwarring in de groep brengt!