Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 49844 keer)

Offline stann

• Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #40 Gepost op: 24-03-2006, 21:57:23 »
Mensen mensen, mooie aflevering weer.
Eigenlijk begin ik ook die liz een beetje te verdenken nu richard weg is.
Ik vond haar een beetje raar doen, eerst wilde ze dat Roderick een hoed op deed om onherkenbaar te blijven, en daarna volstaat ze bij haarzelf met een beetje neus-shit.  ::ohno::
Ze doet volgens mij ook wel érg veel BANG. ("wat nou als we te weinig van de groep weten voor de executie") Roderick hoor je daar níet over, nooit.

Verder milouska(hoe schrijf je dat ;)?) die lijkt me wel een erg goeie actrice als zij de mol zou zijn. Ze speelt most of the time , domheid, en dat is volgens mij moeilijk om vol te houden, en al helemaal voor een jeugdjournaalprecentatrice die , volgens mij,  niet erg veel ervaring heeft met acteren.

Peggy zou de mol kunnen zijn, ze lijkt mij een slim persoon, en toch maakt ze (zoals ook 1 van de deelnemers opmerkte) te vaak dómme foutjes. Maar de redenering van hierboven volg ik ook wel, als ze de mol was had ze Mary Lou beter kunnen zeggen dan Toine.

Zodra 't online staat kijk ik nog wel een xtje.. 8)

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 24-03-2006, 21:58:48 »
Richard (mol afl 1&2) er uit en nog maar 2 mannen,de kans dat de Mol weer een vrouw is is dus nu groter.

In ierdergeval nu 3 mensen die niet afvallen in de betreffende uitzending,ondanks hun filmpje.

Liz in Afl 1
Toine in Afl 2
Milouska nu in afl 3

en volgende week is dat Peggy.
De andere persoon die het zelfde doet en nu al te zien in in de voouitblik,net als Richard vorige week is Toin.

Als ik het goed heb is milouska's intro filmpje nog niet in een aflevering geweest.
Ik vind het langzamerhand vervelend worden dat gepest tegen milouska waar slaat het op? Ook zielig om jokers te stelen ik zou ze terug stelen als ik milouska was en niet een keer maar alle jokers die je vind als ze het spel zo willen spelen ::ohno:: maar goed dat past nog wel in het spel.
Nu is mijn brandende vraag wat was er dom aan de opmerking van milouska over opname en uitzending dat liz misschien wel een andere dag terug zou kunnen komen, dan is ze opeens een mol zo gek vond ik het niet.

Offline revelation

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #42 Gepost op: 24-03-2006, 21:59:27 »
Niet dat ik weet,
Maar was het ook niet Milouska die zij dat ze zo'n slechte ogen had op die brug?

Helemaal mee eens, zoiets had ik nou ook!
Ik had ook al gezegd dat ik het er gek uit vond zien

'en dat met mijn ogen!' was een uitspraak van Frederique

Offline Stephanie

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 24-03-2006, 21:59:39 »
Richard (mol afl 1&2) er uit en nog maar 2 mannen,de kans dat de Mol weer een vrouw is is dus nu groter.

In ierdergeval nu 3 mensen die niet afvallen in de betreffende uitzending,ondanks hun filmpje.

Liz in Afl 1
Toine in Afl 2
Milouska nu in afl 3

Dat van Liz was dacht ik ook vorige aflevering, dus aflevering 2.
En het stukje van Milouska is nog niet geweest, in deze aflevering zag je haar in een ander soort stoel zitten dan in haar introfilmpje en in haar introfilmpje is ze bezig met bellen en kaartlezen, dat kwam deze aflevering niet voor.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 24-03-2006, 22:04:11 »
Ha ze zijn de .nl site aan het opknappen, ben benieuwd wat er nu weer in het dagboek zal staan...

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 24-03-2006, 22:11:27 »
Ik irriteer me helemaal dood aan Milouska! Na vorige week nam ik het nog voor haar op, als anderen begonnen over hoe irritant ze wel niet was.. dan zei ik dat het zielig was, of whatever. Of ze nu echt zo naïef is of dat speelt, het is vreselijk irritant. Laat Peggy die jokers maar lekker stelen volgende week (ook al heeft ze die niet nodig) ::trots::

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 24-03-2006, 22:16:27 »
Citaat van: De mol
Want ja, die neus was echt overduidelijk fake.
Wad dat zo goed te zien achter dat scherm, of is het liz of roderick?

Hebben ze wel door dat  van hen de mol is?
Er lijkt net alsof hier iets tussen moet staan, maar er staan alleen maar spaties, waarom?

Maar deze groep is nog een beetje naïef. Ze vertrouwen elkaar. Dat vertrouwen kostte hun deze aflevering mooi 3500 euro en zorgde ervoor dat er twee vrijstellingen uitgedeeld werden.
Vertrouwen ze elkaar en hebben ze het gewoon fout of is er een mol ik actie...
Zegt Milouska ook niet dat ze blij is dat ze met Frédérique is, dat ze op haar vertrouwt? (weet ik niet zeker hoor)

Wie wilden nou kiezen voor 2 en wie voor 4?
Van de wieisdemol-site: Richard, Mary-Lou en Peggy sturen de beslissing de verkeerde kant op.

Offline Tomás

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #47 Gepost op: 24-03-2006, 22:17:49 »
mary-lou blijft verdacht, ze doet niks fout, maar doet ook niks goed, een soort elise, misschien doet ze achter de schermen toch meer fout dan we denken ???

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 24-03-2006, 22:18:46 »
waar heb je deze uitspraken vandaan? Bij mij doet de .nl site nog helemaal niets, komt dit uit het dagboek?

Offline KevinDG

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 24-03-2006, 22:20:15 »
Citaat
Hebben ze wel door dat  van hen de mol is?

Ik denk dat daar één tussen moet staan..

Wat mij trouwens opviel is dat op de .nl site bij de fotohints op elke foto mary-lou staat behalve foto 4. Maar dat slaat nergens op haha ::trots::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 24-03-2006, 22:20:22 »
Tijdens het raden van de paren oppert Richard dat hij niet zeker weet of paar 2 ook met Roderick is. Milouska gaat daar makkelijk in mee en Peggy ook. Mary-Lou twijfelde ook, zei Fré.

Dat is wat ik eruit op kon maken, Sandra (zie pag. 2)
Laten we jabberen.

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 24-03-2006, 22:22:51 »
maar goed mag ik nog een keer mijn vraag stellen:

weten jullie wat er zo dom is aan de opmerking van Milouska over opname/uitzending (of molachtigs) want de andere kandidaten vonden dat, vind ik helemaal geen domme opmerking

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 24-03-2006, 22:23:33 »
En trouwens, is dit nog iemand opgevallen, ben ik heel benieuwd naar:
Bij de hotelkamers werden (alleen de volgende kamernummers gemeld:
204 (Mary-Lou met Peggy)
205 Toine met Richard
Het deed me denken aan de hint van vorige jaar. 4=D, 5=E...
Al zie ik nu niet zo 1,2,3 in wat we daarmee zouden kunnen  ::rofl::

Het viel me ook op dat de rugzak van Fré meerdere malen duidelijk in beeld kwam. De zwarte rugzak met daarop: JUST DO IT. Van Nike natuurlijk.

Om nog even in vergezochte waardeloze tekentjes te blijven. Bij Milouska kwam de 55 in beeld achter haar vliegtuigstoel en op het shirt van Toine staat de afkorting SBNL, wat ws geen hol inhoudt.  ::tandpastasmiley::

Laten we jabberen.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 24-03-2006, 22:25:47 »
Ben ik de enige die het geen leuke uitzending vond? Veel te weinig opdrachten, ze doen echt helemaal niks de hele dag, zonde!! ::niet-ok:: Dit in tegenstelling tot eerdere seizoenen, daar deden ze vaak 2 of soms 3 opdrachten per dag!!

Verder blijf ik lekker op Peggy zitten, zij kan het onwijs goed zijn! En weer een man eruit, we houden geen mannen meer over!! ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 24-03-2006, 22:28:28 »
Ben ik de enige die het geen leuke uitzending vond? Veel te weinig opdrachten, ze doen echt helemaal niks de hele dag, zonde!! ::niet-ok:: Dit in tegenstelling tot eerdere seizoenen, daar deden ze vaak 2 of soms 3 opdrachten per dag!!

Verder blijf ik lekker op Peggy zitten, zij kan het onwijs goed zijn! En weer een man eruit, we houden geen mannen meer over!! ::oink::
Jaa, ik vond het ook geen leuke aflevering. De eerste opdracht vond ik op zich best leuk, maar daarna was het alweer bijna afgelopen.. De afleveringen zijn of lijker iiG veel korter dan zónder BN'ers, en verder lijkt het wel of ze 'voorzichtiger' met de BN'ers moeten zijn. De opdrachten die ze een paar jaar terug hadden waren toch veel spannender/heftiger.. ::zwaai::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #55 Gepost op: 24-03-2006, 22:31:02 »
Gave aflevering! Alleen vond ik het een beetje weinig, ik weet niet. Alleen dat slingeren en het dansen. Ik vond het gewoon een beetje weinig

Offline pouwlus

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 24-03-2006, 22:31:14 »
Door geldgebrek zijn de opdrachten per aflevering van 3 naar 2 gegaan.
Dat was vorig jaar ook al zo.

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 24-03-2006, 22:34:04 »
Door geldgebrek zijn de opdrachten per aflevering van 3 naar 2 gegaan.
Dat was vorig jaar ook al zo.
Ik weet.. maar toch

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #58 Gepost op: 24-03-2006, 22:34:10 »
Ik denk dat daar één tussen moet staan..

Wat mij trouwens opviel is dat op de .nl site bij de fotohints op elke foto mary-lou staat behalve foto 4. Maar dat slaat nergens op haha ::trots::

misschien wat voor de 'Letter-theorie'?

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 24-03-2006, 22:34:39 »
Ja, het lijkt nu meer psygologisch in elkaar te zitten, onderlinge irritaties en 2 mensen buiten de grote groep laten, ben blij dat alles weer bijelkaar is en dat ze nu echt kunnen gaan spelen. De opdrachten lenen zich er wel goed voor om te mollen. Met zo een abseil spel kan je snel in de war raken denk als je de volgorde van de foto's moet  onthouden en met het raden van het danspaar; de groep van 6 zien natuurlijk niet de beelden die wij zien, richard gokte het erg goed met die pruik van roderick en als groep ben je denk makkelijk te overtuigen als 'de mol' het plan ondersteunt dat liz misschien 2 keer heeft gedanst.