Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 49804 keer)

Offline Bemoeial

• Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #180 Gepost op: 28-03-2006, 15:10:09 »

Die verdraaide stem van Richard....... Kom op jongens....jullie zien en horen alleen wat je wilt zien !!! Alle stemmen in de terugblikken waren verdraaid, zelfs die van Karel.

ik heb drie vervormde stemmen gehoord, Toine, Richard en Peggy. Richard is eruit dusn vervormde stemmen is niet de mol, dus Liz is de mol, ik weet het zeker, het is gewoon een gevoel 't Is Liz

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 28-03-2006, 15:32:32 »
Die verdraaide stem van Richard....... Kom op jongens....jullie zien en horen alleen wat je wilt zien !!! Alle stemmen in de terugblikken waren verdraaid, zelfs die van Karel.

ik heb drie vervormde stemmen gehoord, Toine, Richard en Peggy. Richard is eruit dusn vervormde stemmen is niet de mol, dus Liz is de mol, ik weet het zeker, het is gewoon een gevoel 't Is Liz

Wel, de stemmen van Milouska en Mary-Lou waren ook verdraaid. Die van Frédérique volgens mij niet (of anders heel lichtjes)

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 28-03-2006, 15:44:04 »
alle terug blik stemmen worden verdraait ik denk om aan te geven dat het terug blik is ik heb het opgenomen als je het in hogere toonsoort zet is het weer normaal, tis gewoon om aan te geven dat het flash back is

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #183 Gepost op: 28-03-2006, 16:48:12 »
alle terug blik stemmen worden verdraait ik denk om aan te geven dat het terug blik is ik heb het opgenomen als je het in hogere toonsoort zet is het weer normaal, tis gewoon om aan te geven dat het flash back is
Het is gewoon een beetje verlaagd. Gewoon spannend

Offline BAL

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 29-03-2006, 15:07:25 »
Even wat anders, heeft iemand de aflevering opgenomen en is in staat om in een fasoenlijke kwaliteit beelden terug te kijken? In deze aflevering komen aan het begin bij het interview met Liz en Roderick een aantal dansparen voorbij. bij één van de dansparen had ik een soort deja vu gevoel. Ik heb dit geprobeert via de site terug te kijken maar de beelden zijn veel te wazig.

Op ongeveer 4 minuut 39 vanaf het begin komt er heel even een danspaar voorbij met een vrouw in een groene jurk. Volgens mij is haar gezicht heel even in beeld. Kan iemand kijken of dit gezicht bekend voorkomt?

Het kan best zijn dat ik spoken zie maar dan hebben we dat dan maar even gechecked.

Thnx.
 8)

Offline Ninka

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
« Reactie #185 Gepost op: 29-03-2006, 23:19:38 »
Horen jullie ook, als Mary-Lou zegt tijdens haar Mol-test (40:29): "Toen ik begon met dit spel, dacht ik: het is Liz, want Liz kan nooit dit spel spelen dus die moet gewoon de mol zijn", iemand lachen? Een cameraman?
Mollen in Japan...

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 30-03-2006, 01:57:12 »
Horen jullie ook, als Mary-Lou zegt tijdens haar Mol-test (40:29): "Toen ik begon met dit spel, dacht ik: het is Liz, want Liz kan nooit dit spel spelen dus die moet gewoon de mol zijn", iemand lachen? Een cameraman?
Ja, dat lachje is er inderdaad...  ??? Maar weet niet van wie, kan net zo goed van haar zelf zijn.
En er is me nog iets opgevallen toen ik de test weer bekeek:
Milouska krijgt als vraag 11 : Waardoor werd er geen geld verdiend bij de tango-opdracht?
Bij Peggy zien we als vraag 11 : Hoe lang is de Mol?
Omdat de vraag van Milouska wel verwijst naar de opdracht die we gezien hebben, en de vraag van Peggy niet, vraag ik me af of Peggy misschien een 'fake-test' heeft gemaakt? (En dus de Mol is?)
Natuurlijk is er bij de tests ook flink geknipt in de beelden, dus de vraag 11 van Peggy kan net zo goed van een eerdere test zijn ofzo. (We zien nu ook weer de vraag 'Kan de Mol paardrijden?' voorbij komen, die in aflevering 2 ook al 2 keer te zien is geweest.) Maar het kan natuurlijk ook een hint zijn...  ::)

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #187 Gepost op: 30-03-2006, 08:47:15 »
De test is bedoeld om de identiteit van de mol te ontmaskeren. Wie het meest weet wint de pot. Volgens mij, maar ik weet het niet zeker, zitten er ook algemene vragen tussen zoals hoe lang is de mol. Dit heeft niet met een speciale opdracht te maken.
Kan volgens mij best zijn dat dezelfde vraag meerdere malen terug komt in verschillende tests.

Maar wellicht wordt er door de redactie wel wat geknipt. Wij krijgen natuurlijk lang niet alles te zien. Kijk maar de vete tussen Milouska en RIchard. Volgens Richard bij Schiffers was dit gewoon een moment opname en ging het verder prima. Tis maar net wat de redactie laat zien natuurlijk.

Maar ja, aangezien niets is wat het lijkt dat het is wat het zou kunnen zijn ( ???) zou het zomaar een hint kunnen zijn.

HELP ik word beetje paranoia! Blij dat er morgen weer een aflevering is  ::ok:: Raak weer helemaal van slag zo'n 6 dagen zonder molletje.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 30-03-2006, 10:38:56 »
peggy liegt!

ze zegt op een gegeven moment we dachten dat we de dans na moesten doen en zo precies mogelijk.
Maar richart zegt gelijk tegen peggy geheid dat liz en roderick er tussen zitten. Dan vraagt peggy nog wie zitten er tussen? Richart: Liz en Roderick dan zegt peggy o ja tuurlijk.
Maar in de biecht zegt ze dat ze dacht dat ze het na moest doen beetje vreemd 8)

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 30-03-2006, 11:46:30 »
Ik irriteer me helemaal dood aan Milouska! Na vorige week nam ik het nog voor haar op, als anderen begonnen over hoe irritant ze wel niet was.. dan zei ik dat het zielig was, of whatever. Of ze nu echt zo naïef is of dat speelt, het is vreselijk irritant. Laat Peggy die jokers maar lekker stelen volgende week (ook al heeft ze die niet nodig) ::trots::

ja dat mag van mij ook!!! Of Fré
kan me geen reet schelen. Ik hoop echt zoooo erg dat ze gejat worden... Lijkt me echt lachen hahaha.   ::rofl::  ;D
ik erger me dood aan Milouska... ze kan het op zich wel zijn, maar daar verdiep ik me niet echt in omdat ik absoluut niet hoop dat ze hem is. Dan vind ik het echt stom. Het moet wel leuk blijven om naar te kijken, en als zij zo irritant doet vind ik het niet leuk meer!!!
Triomf!

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 30-03-2006, 11:53:28 »
meestal duidt de kleur van de helm op de grootte. aangezien peggy tamelijk klein is...

het lijkt me niet dat dit een aanwijzing is. er zou ook bijvoorbeeld in de groep al een discussie over kunnen loskomen.

volgens mij heeft Mary-Lou echt niet een zoveel groter hoofd dan Peggy... Of Fré??
Triomf!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 30-03-2006, 12:10:11 »
Groter hoofd? Het gaat toch om de lengte van de deelnemer? 
Laten we jabberen.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 30-03-2006, 12:36:42 »
Ja, dat lachje is er inderdaad...  ??? Maar weet niet van wie, kan net zo goed van haar zelf zijn.
En er is me nog iets opgevallen toen ik de test weer bekeek:
Milouska krijgt als vraag 11 : Waardoor werd er geen geld verdiend bij de tango-opdracht?
Bij Peggy zien we als vraag 11 : Hoe lang is de Mol?
Omdat de vraag van Milouska wel verwijst naar de opdracht die we gezien hebben, en de vraag van Peggy niet, vraag ik me af of Peggy misschien een 'fake-test' heeft gemaakt? (En dus de Mol is?)
Natuurlijk is er bij de tests ook flink geknipt in de beelden, dus de vraag 11 van Peggy kan net zo goed van een eerdere test zijn ofzo. (We zien nu ook weer de vraag 'Kan de Mol paardrijden?' voorbij komen, die in aflevering 2 ook al 2 keer te zien is geweest.) Maar het kan natuurlijk ook een hint zijn...  ::)

ik denk dat de vragen in andere volgorde voorbijkomen bij elke kandidaat, misschien zodat ze niet samen kunnen doen, ofzo?

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #193 Gepost op: 30-03-2006, 14:32:13 »
Mijn mol is toch echt frédérique, waarom? Omdat ze gewoon niet echt opvalt.
Ik heb nog nooit een wie is...de mol-seizoen gezien waarin de mol een hevige discussie heeft. Dus milouska valt af als mol en Richard(die is er sowieso uit). Mij theorie is misschin zwak maar ik heb mol-ervaring! 8)
Ik zeg ook maar wat..

Offline Reninho

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 30-03-2006, 15:51:47 »
Ik denk niet dat de mol bewust jokers gaat stelen om het spel zo te beinvloeden (en als hij/zij dat al doet zeker niet opbiecht)
Daarnaast speelt fred het spel te fanatiek om de mol te zijn (soort vrouwelijke toine :P) Bovendien scoort ze veel geld voor de pot!

Milouska is echht ******* irritant ik hoop dat ze gauw eruit gaat! Als ze de mol zou zijn is het echt een vreeeeeselijke!!!!

Ik denk dat Mary-lou door haar plotselinge vasteberadenheid bij de spellen (vooral foto's) en redelijk onopvallende gedrag een goeie mol zou kunnen zijn. Maar goed, het spel krijgt nu door de komst van liz en roderick natuurlijk een vette impuls, dus we gaan nu meer mollenacties zijn denk ik!

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #195 Gepost op: 30-03-2006, 16:00:54 »
Yvon jaspers was vorig toch ook heelerg fanatiek? misschien heb je dat gezien. ::)
Een mol kan best opvallend fanatiek bezig zijn, maar het is toch waar dat als iedereen bijna dezelfde verdenkt(toine, liz, mary-lou, peggy) is het toch juist NIET zo?
en 2 mollen lijkt me ook niks.. :-\\
Duss... Frédérique! ::jaja:: 8)

Ik zeg ook maar wat..

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 30-03-2006, 18:19:08 »
De test is bedoeld om de identiteit van de mol te ontmaskeren. Wie het meest weet wint de pot. Volgens mij, maar ik weet het niet zeker, zitten er ook algemene vragen tussen zoals hoe lang is de mol. Dit heeft niet met een speciale opdracht te maken.
Kan volgens mij best zijn dat dezelfde vraag meerdere malen terug komt in verschillende tests.

het is al een keer gezegd, maar ik weet zo niet door wie.
De deelnemers krijgen ook vragen over: wat is het favoriete tijdschrift van de mol. wat is het favoriete eten van de mol, wat is de geboorteplaats van de mol
etc
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline kimmuts

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 30-03-2006, 20:16:22 »
Heeft iemand deze aflevering toevallig nog op z'n harddisk dvdrecorder staan? Ik had 'm opgenomen, maar mijn speler wil 'm niet meer openen!
Je zou me er 'n groot plezier mee doen, door 'm op dvd te zetten voor me en op te sturen!
WIDM rules :)

Offline Riabee

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 30-03-2006, 21:56:36 »
Ik denk niet dat de mol bewust jokers gaat stelen om het spel zo te beinvloeden (en als hij/zij dat al doet zeker niet opbiecht)
Daarnaast speelt fred het spel te fanatiek om de mol te zijn (soort vrouwelijke toine :P) Bovendien scoort ze veel geld voor de pot!

Ik denk absoluut dat Frederique de mol is. Volgens mij liet ze de pot gewoon gewoon even met rust tot aflevering 4. Als de pot in aflevering 4 namelijk ineens flink gaat inleveren, zal iedereen onmiddelijk Liz of Roderick verdenken. Zou een slimme zet zijn van de mol...
                                                        (quote aangepast door Bakkertje)
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 06:47:46 door Bakkertje »

Offline Riabee

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 30-03-2006, 22:00:31 »
hoe werkt dat citeren? nou staat mijn eigen tekst ook in het citaat erbij... ???