Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
ik heb het! D-mol (de mol) zonder e! Liz Snooijnk is de enige kandidaat zonder e in de hele naam
Liz is het gewoon! Ik raak steeds meer overtuigd!
Het is toch van tevoren opgenomen, dus ik neem aan dat de winnaar al wel bekend is voor de redactie Voor ons is hij nog niet bekend, maar voor de makers wel
Citaat van: KevinDG Ik denk dat daar één tussen moet staan.. misschien wat voor de 'Letter-theorie'?
Ik denk dat daar één tussen moet staan..
Je had nu bij afl 3 ook weer zoiets met letters. Weet niet meer precies welk koppel het was maar er was vandaag een scene op straat met een dansend Tangokoppel met op de achtergrond op de muur de letters pimpgeschreven maar dan doorstreept.
Er wordt vast mee bedoeld: GEEN E , wat dat betekent??
Leuk gevonden dit. Die eerste foto is erg opvallend.De tweede niet echt. Ik heb even 'Dandi Buenos Aires' ingetypt bij google en dan komen er meteen een heleboel sites met 'Hotel Mansion Dandi Royal Buenos Aires' tevoorschijn. Dat zal dus ook wel het hotel zijn waar Liz en Roderick op dat moment zitten.Om erachter te komen of dat verkeersbord geshopt is (want het is inderdaad opvallend), zou je moeten weten of er in Argentinië zo'n verkeersbord bestaat. Als het een heel normaal verkeersbord is, dan betekent het natuurlijk niks. Maar dat zou ook wel een verborgen aanwijzing kunnen zijn. Ik denk dus dat je je vooral op de eerste en laatste foto zou moeten richten, de middelste lijkt mij gewoon de naam van het hotel.
Ondanks dat het bord gewoon bestaat, kan het nog steeds een hint is...
Hmm, een e...Mary-Lou van Steenis of van Stenis...Zou het dan toch een hint zijn?
C18.3: No parking, alternative version. This is the Spanish/Portuguese variant as used in South America. Alleen is het een beetje vreemd dat er achter dat bord allemaal auto's geparkeerd staan
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
646 gasten en 5 vaste bezoekers