Auteur Topic: Dagboek Mol  (gelezen 43569 keer)

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Dagboek Mol
« Reactie #140 Gepost op: 28-04-2006, 18:10:49 »
Of hij doet een pruik op......  ::rofl::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 28-04-2006, 21:51:01 »
maar vandaag viel ik toch uit mijn rol.
Wat kon mij dat geld nog schelen. Wilskracht en daadkracht overwonnen dit keer de mol.

Dat staat in het dagboek??? Wat moeten we daar nou mee? slaat dat dan toch op Frédérique??? ik kan het bijna niet geloven eigenlijk.

Offline mistoffelees

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
« Reactie #142 Gepost op: 28-04-2006, 21:52:26 »
Kan ook slaan op dat de mol niet op het laatst een mollenactie deed om zo frédérique buitenspel te zetten en vooral de 5K niet binnen te halen. Theoretisch dan.
Revenge is a dish best served not

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 28-04-2006, 21:56:52 »
Aflevering 8, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
Ongelofelijk wat er vandaag gebeurde! Ik mag dan wel de mol zijn en ik doe niets liever dan de zaak een beetje verzieken, maar vandaag viel ik toch uit mijn rol.

Wat kon mij dat geld nog schelen. Wilskracht en daadkracht overwonnen dit keer de mol. Wat verder heel duidelijk speelde dit keer, waren de onderlinge verdenkingen. We waren nog maar met vier en inmiddels met drie.

Eén van die drie ben ik. Iemand heeft vandaag in mijn boekje mogen neuzen en zou dus kunnen weten wie ik ben. Maar ja, de vraag blijft: wat schrijft een mol in het molboekje? Ik heb ook een kans gekregen om te snuffelen in de verdenkingen en overpeinzingen van mijn medekandidaten. Het is erg verhelderend, wat je dan te weten komt… 
Voor Peggy was het dat niet. We komen steeds dichterbij. Eén van ons drieën!

Het laatste stukje slaat zeker op Roderick, omdat ie dat 2x gezegd heeft aan het einde! ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 28-04-2006, 21:59:28 »
Wat kon mij dat geld nog schelen.. slaat dat niet een béétje op Frederique?
Ik wil dit niet..! Net nu ik byna cker wist dat Milouska het was..

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 28-04-2006, 22:01:37 »
Aflevering 8, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
Ongelofelijk wat er vandaag gebeurde! Ik mag dan wel de mol zijn en ik doe niets liever dan de zaak een beetje verzieken, maar vandaag viel ik toch uit mijn rol.

Wat kon mij dat geld nog schelen. Wilskracht en daadkracht overwonnen dit keer de mol. Wat verder heel duidelijk speelde dit keer, waren de onderlinge verdenkingen. We waren nog maar met vier en inmiddels met drie.

Eén van die drie ben ik. Iemand heeft vandaag in mijn boekje mogen neuzen en zou dus kunnen weten wie ik ben. Maar ja, de vraag blijft: wat schrijft een mol in het molboekje? Ik heb ook een kans gekregen om te snuffelen in de verdenkingen en overpeinzingen van mijn medekandidaten. Het is erg verhelderend, wat je dan te weten komt… 
Voor Peggy was het dat niet. We komen steeds dichterbij. Eén van ons drieën!

Dat dikgedrukte slaat wel op Milouska :) Zij had kledingbeoordelingen in haar mollenboekje gezet oftewel: een mol schrijft alleen onzin dingen op :P
WIDM addicted....

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 28-04-2006, 22:05:50 »
Citaat van: stephan1989
Citaat
Maar ja, de vraag blijft: wat schrijft een mol in het molboekje?[/b]
Dat dikgedrukte slaat wel op Milouska :) Zij had kledingbeoordelingen in haar mollenboekje gezet oftewel: een mol schrijft alleen onzin dingen op :P
Ja en Frédérique had er over wat een mol in een mollenboekje zou schrijven

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 28-04-2006, 22:22:46 »
Ja en Frédérique had er over wat een mol in een mollenboekje zou schrijven

En Roderick had geloof bijna niks opgeschreven, dus ja.....
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #148 Gepost op: 28-04-2006, 22:24:36 »
maar vandaag viel ik toch uit mijn rol.
Wat kon mij dat geld nog schelen. Wilskracht en daadkracht overwonnen dit keer de mol.

Dat staat in het dagboek??? Wat moeten we daar nou mee? slaat dat dan toch op Frédérique??? ik kan het bijna niet geloven eigenlijk.
Dat zei Milouska volgens mij exact zo in een biecht.
The British are not impressed.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 28-04-2006, 22:26:12 »
Dat kan voor iedereen opgaan. Zeker voor Fre, maar ook voor de rest die het stoppen niet afdwong.
Dat was ook geen mollenstreek geweest, maar een k*tstreek!
Laten we jabberen.

Offline Zaz

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 28-04-2006, 22:28:36 »
Dat kan voor iedereen opgaan. Zeker voor Fre, maar ook voor de rest die het stoppen niet afdwong.
Dat was ook geen mollenstreek geweest, maar een k*tstreek!

ben het hier helemaal mee eens
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 29-04-2006, 15:12:53 »
Citaat uit dagboek v.d Mol:
Het is erg verhelderend, wat je dan te weten komt

Dit slaat denk ik op Milouska, die leest dat Fré haar maar raar en irritant (of zoiets) vind...

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 29-04-2006, 20:10:03 »
ik denk dat dit stuk:

tog egt naar fred lijd       terwijl ik juist mil verdenk  mja...     ik ga voor mil als nog :P

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 29-04-2006, 20:46:44 »
tog egt naar fred lijd

is dit breezertaal? de letters ch worden ook weleens gebruikt in het nederlands. oke sorry nu weer on topic

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #154 Gepost op: 29-04-2006, 21:16:37 »
tog egt naar fred lijd       terwijl ik juist mil verdenk  mja...

Het kan ook naar Milouska of Roderick leiden want zij grepen niet in. Ze hadden de opdracht kunnen stilleggen maar deden dit niet uit bewondering voor Frederique.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 29-04-2006, 21:52:18 »
Het kan ook naar Milouska of Roderick leiden want zij grepen niet in. Ze hadden de opdracht kunnen stilleggen maar deden dit niet uit bewondering voor Frederique.

Eens. De kracht en inzet/inspanning van Fred overwon de Mol (lees: overwon Roderick/Milouska om in te grijpen).

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 29-04-2006, 22:20:04 »
Dit lijkt mij ook de meest logische verklaring.  ::jaja::

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 30-04-2006, 00:18:22 »
nee joh, het leidt naar Frédérique  ;D

Triomf!

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 30-04-2006, 11:04:02 »
Iedereen ziet er iets in wat naar zijn/haar mol leidt, maar als je het eerlijk bekijkt, zoals wel eerder gezegd, hebben we niets aan de dagboeken. Gewoon een extra item om de WIDM-kijkers te prikkelen. :)
WIDM addicted....

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 5-05-2006, 22:43:07 »
 Aflevering 9, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
Tja, daar sta je dan, met je goede molgedrag

Karel die je alle verdenkingen en verdachtmakingen in de schoot werpt. Alles bij elkaar is het toch heel wat. Vind jij ook niet? Of ben jij nog steeds niet helemaal zeker van mijn identiteit? Twijfel je nog? Jij weet natuurlijk niet wat er op dat kaartje stond, dat op de zoutvlakte gewonnen is. Ik weet wel wat daar op staat. Als je die aanwijzing gelezen zou hebben, was je al een heel eind verder. Mits je slim nadenkt, natuurlijk. Maar daar draait dit hele spel om, dus ik ga ervan uit dat jij, maar ook mijn twee medefinalisten het goed aanpakken. Nog één weekje en je hebt duidelijkheid. Nog één week en ik mag eindelijk mijn naam bekendmaken. Nog één week en dit grandioze spel is ten einde

"roderick zegt het toch ook steeds grandioze spel dit is"