Auteur Topic: Dagboek Mol  (gelezen 44046 keer)

Offline Liett

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek Mol
« Reactie #120 Gepost op: 14-04-2006, 22:27:18 »
Ik word niet veel wijzer van dit stukje? Alleen van het stukje "op de school met de kinderen" zou je denken dat Peggy, Richard of Toine het schrijft, maar de andere groep is ook nog een tijd bij de school.. Bovendien zaten mijn 3 mollen in die tweede groep, dus eigenlijk sluit ik dat uit ::tandpastasmiley::

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 14-04-2006, 22:56:24 »
Ten eerste is dit erg lollig  ;D:

Geef eens toe? Wie van jullie dacht dat Richard de mol was?

Verder vond ik dit opvallend:

Er is weliswaar geld voor de pot verdiend tijdens het diner, maar dat werd op de racebaan ruimschoots goed gemaakt! Precies zoals een mol het graag ziet.

Volgens mij slaat dit op dat de Mol geld heeft verdiend bij het diner. Dat zijn dus Frédérique, Toine en Peggy. Degene die het heeft verknald bij de autorace is Fredje. Althans dat willen de programma-makers ons doen geloven. De mol heeft verder dus lopen stoken bij de 'grote' opdracht. Slaat dus enorm op Fredje...maar ik sluit Toinie niet uit, hij keek bij het finischen wel erg triomfantelijk, en niet alleen omdat hij flink slipte, het leek wel alsof ie wist dat de boel al verpest was. Alhoewel hij als laatste rijder niet echt veel in te brengen had...

Moeilijk zeg...

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 14-04-2006, 22:58:33 »
Het vier mij ook al op inderdaad in het dagboek maar het is zo voor de hand liggend dat de mol dan bij die drie zou moeten zitten... het is echt de bedoeling dat we in die richting gaan zoeken, voor mij ligt het er te dik bovenop ookal in Toine mijn mol
Keep Watching

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 14-04-2006, 23:43:04 »
In hoeverre had je vorig jaar ook al weer kunnen op maken uit de dagboeken dat het Yvon was  ::)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #124 Gepost op: 15-04-2006, 00:38:31 »
In hoeverre had je vorig jaar ook al weer kunnen op maken uit de dagboeken dat het Yvon was  ::)
Die dagboeken zeggen inderdaad niks

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #125 Gepost op: 15-04-2006, 08:16:01 »
Het vertellen van de moppen wordt hier duidelijk belachelijk gemaakt.
Kunnen we Milouska uitsluiten als Mol?
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline hardrijder

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 15-04-2006, 15:56:14 »
Er is weliswaar geld voor de pot verdiend tijdens het diner, maar dat werd op de racebaan ruimschoots goed gemaakt! Precies zoals een mol het graag ziet.

Volgens mij slaat dit op dat de Mol geld heeft verdiend bij het diner. Dat zijn dus Frédérique, Toine en Peggy. Degene die het heeft verknald bij de autorace is Fredje. Althans dat willen de programma-makers ons doen geloven. De mol heeft verder dus lopen stoken bij de 'grote' opdracht. Slaat dus enorm op Fredje...maar ik sluit Toinie niet uit, hij keek bij het finischen wel erg triomfantelijk, en niet alleen omdat hij flink slipte, het leek wel alsof ie wist dat de boel al verpest was. Alhoewel hij als laatste rijder niet echt veel in te brengen had...

Moeilijk zeg...

Toen karel zei dat met name door Frédérique de pot omlaag was gegaan lachte ook Frédérique erg duidelijk. Omdat er 5000 euro uit de pot was? of gewoon omdat niet wist wat te zeggen?

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 15-04-2006, 19:03:54 »
in het dagboek van vorig jaar stond er bij de beschrijving van de tonnen: ik stond er bij en keek er naar.
Dit gedeelte is er later uitgehaalt (opgemerkt door iemand van het.nl forum)

Yvon is de enige die toen letterlijk en figuurlijk heeft staan kijken!
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 16-04-2006, 22:16:37 »
in het dagboek van vorig jaar stond er bij de beschrijving van de tonnen: ik stond er bij en keek er naar.
Dit gedeelte is er later uitgehaalt (opgemerkt door iemand van het.nl forum)

Yvon is de enige die toen letterlijk en figuurlijk heeft staan kijken!

Dat was misschien ook een van de twee keer. Bijna elke kandidaat kun je wel ergens uit op maken.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 16-04-2006, 22:54:09 »
De dagboeken van dit jaar vind ik leuk om te lezen maar ik kan er tot nu toe nog niets uithalen....

ik herinner mij nog Mol 2002 (George), in zijn dagboek (dagboek van de mol dus) stond destijds: en wat deed ik? ik leunde achterover en dronk lekker een biertje. In die aflevering was een miuscuul maar wel duidelijk shotje te zien waarin George een slokje bier nam. Dat was toen mijn ultieme hint (ik zat toen al vanaf het begin op George), maar ook echt de enige.

Het kan dus wel, een goede hint in het dagboek, maar het valt niet mee. De dagboeken van dit jaar kun je op zoveel manieren interpreteren!
Slapen kan altijd nog!!

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 16-04-2006, 22:54:18 »
klopt heb je helemaal gelijk in, maar de vraag was waar je het uit op kon maken!
Nou daar dus uit! het vreemd hieraan was dat het later verwijderd is uit het dagboek, als het niets betekende waarom hebben ze het er dan uitgehaald??

maargoed, al te veel vertrouwen in het dagboek heb ik eerlijk gezegd ook niet, want het was idd maar 1 keer echt een duidelijke hint naar Yvon
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #131 Gepost op: 21-04-2006, 12:03:57 »

Het kan dus wel, een goede hint in het dagboek, maar het valt niet mee. De dagboeken van dit jaar kun je op zoveel manieren interpreteren!

Idd, tot nu toe haal ik er geen specifieke dingen uit of zo. Vaak kan het op meerdere personen betrekking hebben.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #132 Gepost op: 21-04-2006, 22:11:11 »
Ze staan online!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #133 Gepost op: 21-04-2006, 22:14:00 »
Aflevering 7, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
Ik heb behoorlijk in spanning gezeten dit keer. Niet alleen doordat ook ik op de hielen achtervolgd werd door die imposante gaucho’s. Dat was spannend en inspannend, maar bij lange na niet zo spannend als de vragenronde in de kapel.

Ik zat daar maar te wachten. Het was donker, een tot de verbeelding sprekende omgeving enkel verlicht door wat kaarslicht en iedere keer ging die piepende deur tergend langzaam open en zag ik wie ik voor mij had. Mij zagen ze niet. Of beter gezegd, mij herkènden ze niet. Maar dat zou wel kunnen gebeuren! Ik was benieuwd wie genoeg vragen zou beantwoorden, zodat ik mijn gezicht moest onthullen.

Dat is dus niet gebeurd en ik kan nu wel iets anders bekend maken: wat een stelletje slaapkoppen! De vragen waren zeker niet moeilijk. Jij wist de juiste antwoorden toch wel? Mijn eigen optreden daar voor die deur valt nu in ieder geval niet op. Slechter presteren dan de rest is een bijna onmogelijke taak. Jammer. Het had me wel uitdagend geleken om eens te kijken wat er zou gebeuren als ik mijn ware gezicht had laten zien aan één van de anderen. Wat jij?

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 21-04-2006, 22:15:33 »
Het had me wel uitdagend geleken om eens te kijken wat er zou gebeuren als ik mijn ware gezicht had laten zien aan één van de anderen. Wat jij?

Jaaa, mij ook, Mol :P

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #135 Gepost op: 22-04-2006, 09:56:03 »
Stel dat 1 van de kandi's alle vragen goed had. Zou de mol dan echt zijn gezicht hebben laten zien? Kan het me haast niet voorstellen. Dan is het spel gelijk klaar (loopt natuurlijk wel op zijn end nu maar toch).
Het deed me een beetje denken aan de afleveringen waarin George mocht bellen met de Mol (uiteindelijk dus met zichzelf). Geporge kon gelukkig voorkoemn dat niemand met hem kon bellen door zelf die optie te kiezen. Maar in deze aflevering had de Mol helemaal geen invloed daarop. Gewoon hopen dat iedereen geen 5 goede antwoorden zou geven. Blijft jammer dat niemand ze goed had. Had zeker wel willen zien hoe dit gegaan was.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 23-04-2006, 21:46:42 »
Ik kan me niet voorstellen dat de mol zichzelf echt had laten zien bij 5 goede antwoorden. Ik denk dat er creatief zou zijn omgegaan met 'zijn ware gezicht laten zien'.
Laten we jabberen.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #137 Gepost op: 24-04-2006, 15:12:57 »
Ja, zeker creatief omgaan met je ware gezicht laten zien. Bijvoorbeeld door de kap af te gooien en op dat moment de kaars uitblazen en de deuren dicht te laten gaan. Een fractie van een seconde alleen silhouet. Maar eigenlijk is zelfs dat al genoeg om iemand te herkennen.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 25-04-2006, 09:24:46 »
Ja, haha, bij Roderick zou je alleen gaan twijfelen of het niet Karel is  ;D

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 27-04-2006, 14:37:45 »
ja hahahaah roderick is nie zo moeilijk idd  ;D