Auteur Topic: Dagboek Mol  (gelezen 43571 keer)

Offline micha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geniet van elke dag
Re: Dagboek Mol
« Reactie #100 Gepost op: 10-04-2006, 12:46:47 »
Ik interpreteer het zo ja. Ga is goed de aflevering terugkijken en dan kijken of ik gelijk heb met mijn mol.... ::trots::
who's digging there.....it's the mole.......

Offline mol Thessa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 10-04-2006, 14:36:17 »
Uiteindelijk staan we dan allemaal op de juiste locatie (wat ik toch wel een prestatie mag noemen) en vliegt het geld hen aan de neus voorbij. Rozen vergeten...
En ik had nog zo mijn best gedaan!

Milouska!

de mol liegt!!!

Frédérique!!!
Triomf!

Offline Rormo

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 10-04-2006, 16:10:35 »
Citaat
We zullen nu nooit weten wat Liz te wachten stond.

Ben benieuwd wat dit geweest zou zijn....

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 10-04-2006, 16:15:56 »
Liz moest vast in de kooi gaan zitten en dan moesten de anderen haar bevrijden ofzo :D
was vsat een heerlijk spel geworden

Offline micha

• Forumlid
  • Geniet van elke dag
« Reactie #104 Gepost op: 11-04-2006, 07:56:53 »
Wat mij opvalt is, dat er in het dagboek van de mol heel weinig over de opdrachten wordt gepraat van de 1e 2 afleveringen..Toen Roderick en lizz aan het dansen waren...

Offline mmmaja

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 11-04-2006, 18:34:32 »
ik ben er inmiddels uit; Roderick is de MOL   ::joehoe:: ::joehoe::

Offline micha

• Forumlid
  • Geniet van elke dag
« Reactie #106 Gepost op: 12-04-2006, 12:37:11 »
yep... ::ok::

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 12-04-2006, 13:11:04 »
ik denk het ook. En ik ben eigenlijk overtuigt geworden door het schrijven over orientatie en het volgen.........

Misschien ben ik hier juist wel erg misleidt en is de mol heel goed bezig!!
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 12-04-2006, 19:57:35 »
Uiteindelijk staan we dan allemaal op de juiste locatie (wat ik toch wel een prestatie mag noemen) en vliegt het geld hen aan de neus voorbij. Rozen vergeten...
En ik had nog zo mijn best gedaan!

Wie waren de rozen vergeten: Toine en Frederique!  ::jaja::

ik had zo mijn best gedaan: nou zijn of haar best, Toine heeft tegen Frederique gezegd: moeten we de rozen niet meenemen en Frederique zegt daar nee op. Dit zou je van Toine kunnen zien als "best doen". Ik heb het gevraagd maar Frederique wilde niet. En idd als enig koppel waar een witte roos bij zat, hadden zij trouwens het graf van Evita erbij, dat zou kunnen verklaren witte roos voor de enige vrouw die op het geld staat.  ???

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #109 Gepost op: 12-04-2006, 20:44:58 »
Evita was niet één van de plekken waar een roos lag.
The British are not impressed.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #110 Gepost op: 12-04-2006, 21:41:06 »
Vanavond heb ik nog eens allerlei acties en reacties van Roderick bekeken, terug gekeken. Ik zit al een tijd op Milouska, maar zit nog met een Lottie kater en verdenk Roderick eigenlijk ook. Bij het terugkijken van aflevering 4 viel me iets op. In het dagboek schrijft de mol dat hij/zij op voorhand wist welke koffer de juiste was.... het was slechts een kwestie van tijd.
Roderick had als laatste bij de metrohaltes de juiste positie, misschien moest hij deze positie wel innemen (als hij de mol is), omdat er bij het pakken van de koffer iets 'mis' ging. Juist als hij de koffer voor hem wil grijpen, grijpt Toine deze koffer. Toine moet ook erg lachen, het lijkt een streek van hem. Toine zou dan wel eens de koffer van Roderick in handen hebben gekregen.... hoe zien jullie dat?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 12-04-2006, 22:06:30 »
Vanavond heb ik nog eens allerlei acties en reacties van Roderick bekeken, terug gekeken. Ik zit al een tijd op Milouska, maar zit nog met een Lottie kater en verdenk Roderick eigenlijk ook. Bij het terugkijken van aflevering 4 viel me iets op. In het dagboek schrijft de mol dat hij/zij op voorhand wist welke koffer de juiste was.... het was slechts een kwestie van tijd.
Roderick had als laatste bij de metrohaltes de juiste positie, misschien moest hij deze positie wel innemen (als hij de mol is), omdat er bij het pakken van de koffer iets 'mis' ging. Juist als hij de koffer voor hem wil grijpen, grijpt Toine deze koffer. Toine moet ook erg lachen, het lijkt een streek van hem. Toine zou dan wel eens de koffer van Roderick in handen hebben gekregen.... hoe zien jullie dat?

Nou, ik weet het niet, de inhoud van toine zijn koffer is namelijk niet echt van belang, omdat Kuta erna komt en toine staat op de eerste positie, wat niet echt handig is om te mollen. De inhoud van Roderick z'n koffer is in dat geval beter. Wat misschien wel kan is dat de volgorde van de personen opeens veranders, omdat toine roet in het eten gooit door roderick z'n koffer te pakken, maar dat is alleen maar gissen. Verder blijf ik het apart vinden dat de sticker van roderick afwijkt van de anderen, omdat er I love Lisse staat. Ik woon zelf in Hillegom, wat 5 km van Lisse af is en ik weet dat er ook gewoon stickers zijn met alleen Lisse erop.

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 13-04-2006, 08:44:57 »
Al Toine de koffer van Roderick 'afpakte' gaat het I Love Lisse verhaal-hint gedoe niet op...(denk ik zo...) Het is dan wel erg toevallig dat Roderick een koffer pakt wat een hint kan zijn.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 13-04-2006, 13:43:21 »
Als Roderick de mol is dan weet hij van tevoren in welke koffer die sticker zit.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 13-04-2006, 19:04:52 »
Wie waren de rozen vergeten: Toine en Frederique!  ::jaja::

ik had zo mijn best gedaan: nou zijn of haar best, Toine heeft tegen Frederique gezegd: moeten we de rozen niet meenemen en Frederique zegt daar nee op. Dit zou je van Toine kunnen zien als "best doen". Ik heb het gevraagd maar Frederique wilde niet.

Ja inderdaad zo zie ik het ook, toine vroeg nog zullen we de rozen meenemen . nou als mol zijnde heb je dan al je best gedaan of niet soms haha! lekker Toine!
Keep Watching

Offline Zaz

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 13-04-2006, 22:32:42 »
In het dagboekvan de MOL (aflevering 4) staat: Dat die kooi ineens opdook in de fabriek versterkte de tijdsdruk, maar riep ook veel vragen op. Wat zou jij gedaan hebben in dat geval? Zou de mol in de kooi zitten, zou de mol de kooi open maken, zou de mol er voorbij lopen of zou de mol zich er helemaal niet mee bemoeien? Ik heb gedaan wat mij het beste leek. Maken jullie hieruit ook op dat de MOL de kooi heeft gezien?
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 14-04-2006, 10:24:33 »
In het dagboekvan de MOL (aflevering 4) staat: Dat die kooi ineens opdook in de fabriek versterkte de tijdsdruk, maar riep ook veel vragen op. Wat zou jij gedaan hebben in dat geval? Zou de mol in de kooi zitten, zou de mol de kooi open maken, zou de mol er voorbij lopen of zou de mol zich er helemaal niet mee bemoeien? Ik heb gedaan wat mij het beste leek. Maken jullie hieruit ook op dat de MOL de kooi heeft gezien?

Alhoewel ik Toine toch wel erg verdenk dat ie de mol is (waarschijnlijk heb ik het weer hardstikke fout), is het niet nodig voor de mol om de kooi te zien hij/zij weet immers toch wel dat ze Richard in die kooi gezet hebben en wat daar de bedoeling van is. Volgens het dagboek lijkt het zo idd wel, maar niets is wat het lijkt   ::regenboog::  ;D

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 14-04-2006, 19:21:12 »
In het dagboek staat ook dat de Mol het jammer vindt, dat Liz nu weg is. In de vorige dagboeken wordt er niet gezegd 'Jammer dat Mary-Lou, Chris of Geert weg is'. Dus Liz is een speciaal iemand voor de mol.

Roderick had toch zo'n goede band met Liz... ::vergroot::

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 14-04-2006, 22:15:55 »
Wauw, wonderbaarlijk!

Het dagboek staat al online. Hier het stukje, voor het geval dat ie dadelijk weer verdwijnt. De mol steekt behoorlijk de draak met Richard, en met ons  ::rofl::

Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig.

Geef eens toe? Wie van jullie dacht dat Richard de mol was? Ben jij gaan twijfelen omdat hij terug in het spel kwam? Maar eerlijk gezegd had Richard de mol nooit kunnen zijn. Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig. Een zenuwachtige mol kan zijn werk niet goed doen. Wel goed op blijven letten hoor, anders gaat voor mij de lol er ook een beetje af.

Ik heb deze aflevering in ieder geval veel plezier gehad. Zeker op de school met die kinderen, maar ook minstens zoveel tijdens het etentje bij het echtpaar Gonzalez Diez. Wat een aanfluiting was dat zeg! We zagen er allemaal onberispelijk uit en het echtpaar was van voorname afkomst, maar desondanks werden er moppen verteld, werd er van plaats geruild, te vaak naar het toilet gegaan en gelachen en gedronken. Heb je me gezien dit keer? Of was je afgeleid door die zenuwachtige Richard, die zich schaamde tegenover de gastheer? Er is weliswaar geld voor de pot verdiend tijdens het diner, maar dat werd op de racebaan ruimschoots goed gemaakt! Precies zoals een mol het graag ziet.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #119 Gepost op: 14-04-2006, 22:24:08 »
Wauw, wonderbaarlijk!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit... en zelfs bij mij doet 'ie het!

Ik snap niet waarom dit dagboek stukje zo op Richard gefocussed is... Bijna niemand verdacht hem. Hij werd het mist gestemd als mol in de pool en alleen Toine komt een beetje bij hem in de buurt.

Verder is dit stukje vrij inhoudsloos IMHO.