He he eindelijk het dagboek!
Aflevering 5, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Het absurde van dit spel komt steeds meer naar voren. Het was een ingewikkelde speurtocht. En niet alleen naar mij, de mol. Vandaag hadden we een moeilijke zoektocht met plattegronden, raadsels en kerkhoven.
Uiteindelijk staan we dan allemaal op de juiste locatie (wat ik toch wel een prestatie mag noemen) en vliegt het geld hen aan de neus voorbij. Rozen vergeten...
En ik had nog zo mijn best gedaan!
Over absurd gesproken, dat dorpje van vandaag was ook niet mis. Iedereen rende rond in een bizarre, wonderlijke omgeving op zoek naar elkaar en zich verbergend voor elkaar, terwijl Liz in eerste instantie geen enkele inbreng in de opdracht had. Uiteindelijk liet de groep, inclusief Liz, een supervrijstelling liggen en koos voor het grote geld. We zullen nu nooit weten wat Liz te wachten stond. Het is een veilige keus, want wie weet wie er met die vrijstelling was gaan pronken. In tegenstelling tot eerdere afleveringen gunnen ze elkaar steeds minder. Daar houd ik wel van; een beetje afgunst en een beetje wrijving. Wel jammer dat, misschien wel daardoor, Liz nu naar huis is. Ik had haar die vrijstelling best gegund.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *