Auteur Topic: Dagboek Mol  (gelezen 43591 keer)

Offline WIDM!

• Forumlid
Re: Dagboek Mol
« Reactie #60 Gepost op: 1-04-2006, 11:03:29 »
Dat was vast niet gebeurd, de mol had Richard dan vrijgelaten. (misschien is de mol wel als 1 van de laatsten gegaan)Richard doen ze terug omdat er dan 1 aflevering bij komt.(1 iemand extra moet worden weggestemd)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #61 Gepost op: 1-04-2006, 13:23:53 »
Ik denk ook dat de mol hem had vrijgelaten, net als dat Yvon vorig jaar Gijs terug in het spel bracht.
The British are not impressed.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 1-04-2006, 14:09:45 »
Ik denk ook dat de mol hem had vrijgelaten, net als dat Yvon vorig jaar Gijs terug in het spel bracht.
Precies. En wat maakt het de mol nou eigenlijk uit dat er weer iemand terug komt? Maakt het allemaal alleen maar ingewikkelder voor iedereen en dus makkelijker voor de mol. En dan ga ik er voor het gemak maar even niet vanuit dat Richard de mol is.
Laten we jabberen.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #63 Gepost op: 1-04-2006, 15:31:20 »

Precies, sterker nog: ik denk dat de Mol Richard heeft vrijgelaten. Oftwel: roderick is de Mol  ::jaja::
Hij zei ook iets van: ik moest Richard wel vrijlaten. Waarom? hij had beter 2 jokers kunnen meenemen want hij had helemaal niks!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Shortie-EC

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 1-04-2006, 15:36:26 »
Precies, sterker nog: ik denk dat de Mol Richard heeft vrijgelaten. Oftwel: roderick is de Mol  ::jaja::
Hij zei ook iets van: ik moest Richard wel vrijlaten. Waarom? hij had beter 2 jokers kunnen meenemen want hij had helemaal niks!
hij had 1 joker van Milouska gehad, en er 2 onderweg gepakt toch?!
qui cherce trouvera

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 1-04-2006, 15:36:57 »
hij had 1 joker van Milouska gehad, en er 2 onderweg gepakt toch?!

Nou ok dan had hij er 3.
Maar volgens mij toch aardig achter op de rest.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #66 Gepost op: 1-04-2006, 17:53:28 »

het zou natuurlijk ook kunnen dat dit hem gevraagd is door de makers. met misschien iets daar tegenover? bijvoorbeeld een vrijstelling, alleen dan wel een geheime waar niemand iets van af weet.
voor het programma en het groeps proces lijkt het me belangrijk dat richard écht bevrijd werd, en ze zouden een stuk minder risico lopen als ze roderick vragen richard te bevrijden. het is slinks, maar als roderick zijn mond houd hoeft dit geen verdere consequenties te hebben voor het spel.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #67 Gepost op: 1-04-2006, 19:36:18 »
Van de mol in het dagboek afl.4 :Dit betekent dus dat de mol te maken heeft gehad met de kooi waar richard in zat. Dus alle kandidaten t/m roderick aangezien hij Richard bevrijdde. Dus de mol moet tussen de volgende kandidaten zitten:
- Toine
- Milouska
- Roderick
- Richard (lijkt me heeel sterk)

Weet je wat ik verveld vind. Dit zijn, op Richard na, de kandidaten die ik het meest verdenk.  ???

Offline opaweethetbeter

• Forumlid
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
« Reactie #68 Gepost op: 2-04-2006, 00:04:43 »
Volgens mij slaat Lollygirl de spijker op zijn kop. En mijns inziens kan Richard het onmogelijk zijn, want als niemand hem bevrijd was was het programma dood geweest. Roderick kan het volgens mij ook niet zijn want die heeft zichzelf twee afleveringen lang buitenspel gezet en dat hoort een mol gewoon niet te doen (dan kun je er net zo goed Bobo's in de bush van maken.) Milouska of Toine dus.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2006, 00:07:15 door opaweethetbeter »

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 2-04-2006, 11:40:08 »
het zou natuurlijk ook kunnen dat dit hem gevraagd is door de makers. met misschien iets daar tegenover? bijvoorbeeld een vrijstelling, alleen dan wel een geheime waar niemand iets van af weet.
voor het programma en het groeps proces lijkt het me belangrijk dat richard écht bevrijd werd, en ze zouden een stuk minder risico lopen als ze roderick vragen richard te bevrijden. het is slinks, maar als roderick zijn mond houd hoeft dit geen verdere consequenties te hebben voor het spel.

Dat geloof ik niet. Dan zou het spel gestuurd worden door de producers! Nee hoor, Roderick is gewoon de Mol en wil uiteraard Rochard graag terug in het spel. Want hoe langer hoe meer kandidaten, hoe moeilijker voor de rest om de juiste mol te pakken.

Offline GEA

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 2-04-2006, 14:10:48 »
Weet je wat ik verveld vind. Dit zijn, op Richard na, de kandidaten die ik het meest verdenk.  ???

De mol wist ook van de kooi, ook als hij of zij later was..

Offline GEA

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 2-04-2006, 14:14:32 »
Vind je echt dat dat zo overkomt als je dat dagboek leest?  ::ohno:: ???

We weten niet hoe de volgorde bepaald wordt van de kandidaten die de fabriek in worden gestuurd. Doet de redactie dat of kunnen ze zelf kiezen of ze eerst willen. Daar kan een MOL voordeel bij hebben.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #72 Gepost op: 2-04-2006, 15:19:37 »
Dat geloof ik niet. Dan zou het spel gestuurd worden door de producers! Nee hoor, Roderick is gewoon de Mol en wil uiteraard Rochard graag terug in het spel. Want hoe langer hoe meer kandidaten, hoe moeilijker voor de rest om de juiste mol te pakken.

wat redeneer jij vaag.
het is helemaal niet gezegd dat roderick de mol is, en bovendien wordt er wel meer gestuurd. als richard toch persé terug moet komen en daar geen garantie voor is, moet je iets anders verzinnen.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 2-04-2006, 17:35:54 »
Volgens mij slaat Lollygirl de spijker op zijn kop. En mijns inziens kan Richard het onmogelijk zijn, want als niemand hem bevrijd was was het programma dood geweest. Roderick kan het volgens mij ook niet zijn want die heeft zichzelf twee afleveringen lang buitenspel gezet en dat hoort een mol gewoon niet te doen (dan kun je er net zo goed Bobo's in de bush van maken.) Milouska of Toine dus.
Dank U wel opa! en gelukkig is het geen Bobo's in de bush haha!

We weten niet hoe de volgorde bepaald wordt van de kandidaten die de fabriek in worden gestuurd. Doet de redactie dat of kunnen ze zelf kiezen of ze eerst willen. Daar kan een MOL voordeel bij hebben.
Ik denk dat de programmamakers inderdaad hierbij hebben besloten wie wanneer gaat, want vaak als ze zelf een volgorde moeten maken of koppels moeten maken dan wordt dat gezegd van "maak koppels" of "bepaal de volgorde waarin jullie naar binnen gaan" en zodra dat neit gezegd wordt ga ik ervanuit dat er voor hun besloten wordt wie wanneer gaat.... (en met wie)
Keep Watching

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 8-04-2006, 00:02:52 »
Nouuuuuuuuuu! Waarom doet 'ie nou niehieeeeet!
Laten we jabberen.

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 8-04-2006, 12:13:03 »
Tis nu 12:15 en hij doet et nog steeds niet..... :-\\

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 8-04-2006, 12:18:59 »
Tis idd erg treurig dat ie het nog steed niet doet.
Kunnen ze dat niet ff fixen daar bij de AVRO?

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 8-04-2006, 14:30:16 »
Ja..gaat wel erg langzaam deze keer...

Het dagboekfragment van Liz is overigens wel al te lezen, wist Popjepee op het WIDM.nl forum te melden:

"Als je naar http://www.wieisdemol.nl/index2.aspx gaat, krijg je gelijk een foto van Liz in beeld. Als je daarop klikt, kun je haar dagboek lezen."

Wel grappig, Liz heeft later nog tangolessen genomen bij die tangoschool  :)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #78 Gepost op: 8-04-2006, 14:59:33 »
Ja..gaat wel erg langzaam deze keer...

Het dagboekfragment van Liz is overigens wel al te lezen, wist Popjepee op het WIDM.nl forum te melden:

"Als je naar http://www.wieisdemol.nl/index2.aspx gaat, krijg je gelijk een foto van Liz in beeld. Als je daarop klikt, kun je haar dagboek lezen."

Wel grappig, Liz heeft later nog tangolessen genomen bij die tangoschool  :)
Owww, bedank... dat is in elk geal iets.
Ik vindt het wel raar dat het elke week weer misgaat met dat dagboek... dat moeten ze onderhand toch door hebben. Gelukkig niet meer de hele site plat, zoals een paar week terug, maar ja...het dagboek van de mol is het leukst op hun site.

Offline molliej

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 8-04-2006, 15:04:44 »
liz is niet de  :)

want ze viel dus vrijdag af