Ik denk dat het voor een mol wel 'grappig' is om te kloten met die jokers en voor de gein onrust stoken. (...) Daarnaast moet jouw theorie ook Mary-Lou uitsluiten aangezien zij Frederique een joker gaf. Dat vind ik veel onmolser dan jokers jatten.
Misschien is de mol er juist wel bij gebaat om anderen jokers te geven.
Let op: degene die het minste vragen goed heeft vliegt uit het spel. Als je zorgt dat de domste medekandidaat ver komt in het programma doordat die toevallig steeds jokers heeft, zorg je er dus voor dat je in de finale staat met mensen die nog steeds de verkeerde mol voor ogen hebben. Lijkt mij een win-win situatie voor de mol. Je wint het vertrouwen van de groep en je zorgt ervoor dat mensen die het minst weten doorgaan naar de volgende ronde omdat ze jokers hebben.
Dus wie heeft er al sinds aflevering 1 jokers uitgedeeld? Of wie heeft er heel veel jokers verdiend voor de groep? Misschien moeten we daar ook eens naar kijken.
Maar goed, misschien moet dit naar een topic over een nieuwe theorie (= wie de meeste jokers aan anderen geeft is de mol) als dat zo is, dan verplaats deze post maar. Want het wordt nu wel een beetje off-topic...