mijn idee over deel 2 van het dagboek van de mol
De zwaarste zijn, is niet altijd nadelig. Dat heb ik vandaag maar eens mooi kunnen benadrukken. ( de mol heeft de groep geholpen van buitenaf) Opgenomen of toch roderick??
Mijn plannetjes werken en ik weet precies waar ik mee bezig ben.( de tango dansen)
Ook mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie (tijdens het dansen) helpt mij een handje. Daar kan ik zelf weinig aan doen, zullen we maar zeggen. Die ongecontroleerdheid heeft z’n charme en steunt mij in ieder geval bij mijn missie. Ik kon het vandaag erg goed gebruiken. liz zegt tegen roderick dat hij meer moet leiden,maar dan reageert roderick dat zij niet zo eigenwijs moet doen, zodat hij daar meer de kans voor krijgt oftewel schuift de schuld in de schoenen van liz
Het blijft natuurlijk een interactie, waarbij ik de leiding heb, maar me ook over moet kunnen geven. Het voordeel is dat het gelukkig volkomen natuurlijk overkomt. Mij valt niets te verwijten. Totdat je beter weet natuurlijk, maar voorlopig weet niemand beter en dat houden we heerlijk zo. niemand is er bij alleen liz maar die is al ingepalmt
En heerlijk kun je dit best noemen. Ondanks dat het best zwaar is, die (ZONNE??)schijn, gaat het me goed af. Ik geniet van dit spel. Ik geniet van Argentinië. Ik geniet van de mol.
Dit blijft natuurlijk een manier van opvatten het zou net zo goed op frederique gebaseerd kunnen worden, maar dat laat ik aan iemand anders over