Jongens jongens, wat een verhalen allemaal weer, maar wat geweeeldig dat het weer begonnen is. Wat een dumper voor mij, Geert eruit. Hij was zo gauw bekend werd wie er mee zouden doen, mijn absolute mol
. Maargoed. Wat mij opvalt als ik naar jullie hints en info's kijk is dat ik de naam van Mary-Lou dus gewoon niet zie. Terwijl ze 7000 keer zei dat ze niet over die brug zou gaan en uiteindelijk zonder slag of stoot toch gegaan is! Welliswaar niet op de meest elegante manier, maar toch. Tranen?? Ik zag geen tranen, ik zag enkel van die meertjes die ik ook altijd heb als ik heel hard moet lachen. Natte ogen, absoluut geen echte tranen. En dan Richard!! Heeft iemand al opgemerkt dat hij de enige is met een afwijkend beroep in het hele rijtje??
Er zijn 6 acteurs/actrices er zijn twee journalisten die tevens onder presentator vallen en 1 presentator. Dat maakt dus 6 acteurs/actrices en 3 presentatoren. Richard echter, is cabaretier. Bovendien zei hij, bij de opdracht van de brug, ik ga eerst van ik heb hoogtevrees. Nou, ik weet echt wel wat hoogtevrees is en die man had er geen last van. Hij huppelde zowat die brug over. En dan nog die stomme vraag van dat huisdier??? Wat was dat voor onzin. Mary-Lou vertelde heel duidelijk dat haar favo dier een eekhoorn was en waarom. Richards eigen lievelingsdier was een kat!! Nu heb ik gelezen dat iedereen de hint van Roderick heeft opgemerkt, maar die was dan wel honds makkelijk. Goed, voorlopig sta ik op Richard, aangezien hij zich ook nog behoorlijk op de achtergrond houd. Ik mis Angela, maar ik steek Karel een paar veren in zijn r**t. Goed werk!! Verder mis ik George, maarja, die blijf ik waarschijnlijk altijd missen. Genoeg nu van mij, we houden elkaar op de hoogte!!!