Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 100267 keer)

Offline Sin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: Aflevering 1
« Reactie #220 Gepost op: 12-03-2006, 21:03:40 »
Ik las op de site dat er iets spectaculairs zou gebeuren in aflevering 1..Heb er alleen niet veel van gemerkt, natuurlijk was het weer erg leuk, maar er zou iets gebeuren wat nog nooit gebeurt is..
Ik denk dus dat Geert het spel weer inkomt over een paar afleveringen, als je op www.wieisdemol.nl kijkt kun je onder het kopje kandidaten zien wie er allemaal meedoen. Alle foto's boven in zijn allemaal groen als je daar met je muis overheen gaat..Ook die van Geert.  ;D
Maar bij de foto van Geert valt iets op: Bij hem is alleen z'n gezicht groen en bij alle andere kandidaten is het hele 4-kantje groen..
Normaal als er iemand uit is wordt die foto meteen rood gemaakt..Dit is dus verdacht en ik denk dus dat Geert terug komt..
Als hij de mol is, zit er nu dus gewoon geen mol meer in het spel (een paar aflevringen..)  ;)
Maar het kan natuurlijk ook op iets anders duiden (dat hij wint/verliest)
Als dat zo zou zijn verdenk ik Milouska want zij werd 'kotsmisselijk'voordat ze de brug opging, maar ze liep er zingend over heen. Dit vond ik erg verdacht.. ::vergroot::

Het zou best kunnen dat dat van de week nog veranderd :) aangezien de laatste aflevering nog niet online staat heb ik zo mijn vermoedens dat degene die aan de website werkt niet werkt in het weekend :P

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 12-03-2006, 21:03:56 »
"Als dat zo zou zijn verdenk ik Milouska want zij werd 'kotsmisselijk'voordat ze de brug opging, maar ze liep er zingend over heen. Dit vond ik erg verdacht.. "

dat komt omdat ze daar zwanger is en dan had ze nog niet door
Milouska is daar achter gekomen toen ze weer terug was
ze vertelde in een interview dat ze merkte dat ze zwanger was toen ze met Wie is de Mol meedeed

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #222 Gepost op: 12-03-2006, 21:07:29 »
Over het terug komen van Geert; zie m'n postings in de topics van Geert en/of Roderick. (Zelfde bericht, dus 1 keer lezen is genoeg  ;D)

Offline Fizzz

• Forumlid
Verschillende items op de schouw?
« Reactie #223 Gepost op: 12-03-2006, 21:31:28 »
Hallohallo..

Geen idee of ik nu een topic begin wat al ergens anders is 'gestart', het is nu al lastig zoeken in alle onderwerpen..schuif me maar door als ik de zoveelste al ben!

Wat bij is blijven hangen tijdens de uitzending zijn de verschillende items op de schouw / achtergrond bij de 'dagboekstukjes', waarin de kandidaten heel kort hun ervaringen delen.
Bij Milouska was links een plaatje van moeder en kind te zien (Maria/Jezus), terwijl dit niet bij alle anderen terug te zien was. Wat er dan wel stond weet ik niet...is hier al een theorie over??

Groet,
Fizzz

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
Re: Verschillende items op de schouw?
« Reactie #224 Gepost op: 12-03-2006, 21:38:49 »
Ik geloof van niet, maar ik ben benieuwd naar je creatieve impulsen. ::tandpastasmiley::
Gabriël is de Mol

Offline Fizzz

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 12-03-2006, 21:41:42 »
Tsja, een hele simpele creatieve impuls is dan natuurlijk: leuk dat ze een moeder en kind neerzetten nu ze weten dat Milouska in verwachting is  :D
Maar ik heb nog niet goed gekeken naar de verschillen bij de andere kandidaten. En of dat plaatje elders wel weer terugkomt bijvoorbeeld (was het alleen Milouska of viel mij het bij haar direct op)..

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #226 Gepost op: 12-03-2006, 22:07:34 »
Wat ik mij dacht te herinneren was het ook bij Chris in beeld
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 12-03-2006, 22:52:11 »
Leuk zeg, de mol is weer begonnen! Leuke groep kandidaten volgens mij, heel anders dan vorig jaar. Van tevoren dacht ik Toine, maar nu ga ik voor Richard als mol. Toine heeft teveel geld verdiend. En Richard weet geld te verspelen door kat ipv eekhoorn te noemen. Ook gaat hij als eerste over de brug zonder te overleggen. En bovendien laten ze niet meer zien wat hij in het memoryspel doet. Hij moet in de eerste aflevering ook weer niet al te verdacht overkomen. Bovendien vond ik het wel grappig dat hij een pact aan wilde gaan. Zou natuurlijk een goede strategie zijn, met iedereen persoonlijke pacts sluiten zodat niemand je verdenkt. Wel grappig hoe Milouska daar op reageerde. Dus dan moeten we elkaar op onze mooie blauwe en bruine ogen vertrouwen? Yeah right.  ::rofl::
Ik kreeg wel een Louis-deja-vu met Geert. Louis was ook enorm verdacht in de eerste aflevering en ging er toen uit terwijl iedereen op hem had gestemd. Gelukkig maar, want anders had ik veel te veel aandacht aan Geert gegeven de komende afleveringen.
Karel doet het trouwens super! Al blijft Angela natuurlijk onze mol-koningin.
O ja, ik denk dat de mol dit jaar een man is, na twee vrouwen. Hoeft natuurlijk niet, maar dat denk ik.
Ik denk niet dat Liz of Roderick de mol is. Ten eerste hebben ze geld verdiend door zich op te werpen. Een goede mol had chaos geschapen zodat er geloot moest worden. Bovendien wil de mol denk ik bij de groep blijven. Veel te makkelijk, de eerste drie afleveringen er gewoon niet bij zijn, een beetje mol houdt van uitdaging. Bovendien valt er geen geld te verdienen, dus ook niet te verspelen. Het spectaculaire waar Karel op doelde is volgens mij het verwijderen van de groep van twee kandidaten voor een paar dagen. Ik denk niet dat Geert terugkomt. 
Mary-Lou vond ik trouwens ook nog vaag, dat gehuil dat helemaal geen zin had dus misschien wel echt was. En veel vaag geklets over waarom ze de eekhoorn koos, terwijl ze zoveel mogelijk over elkaar te weten moesten komen. Maar ja, Richard had haar daar ook kunnen afkappen en een goede vraag kunnen stellen.
En ik heb het gevoel dat Frederique gaat winnen.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Scabbers

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 12-03-2006, 23:00:38 »
En bovendien laten ze niet meer zien wat hij in het memoryspel doet.
Dat komt omdat de foto's van Richard al omgedraaid worden voordat hij aan de beurt is.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Mr Chiel

• Forumlid
  • Caras vemos, corazones no sabemos.
« Reactie #229 Gepost op: 12-03-2006, 23:02:14 »
Als ik dit topic doorlees zie ik heel vaak het Endemol (9 euro En-de-mol, dus 9 spelers en de mol) van Roderick terugkomen en dat hij zodoende de mol zou zijn. Het zou idd wel wat zijn, de taktiek die hij zou voeren. Niemand verdenkt hem dan nog, want hij redde geld door zich 'vrijwillig' op te offeren, dan is die een paar afleveringen weg en iedereen denkt dat de mol nog onder hen is, terwijl die aan het tango dansen is en dan kan Roderick wanneer hij terug is opeens heel slinks geld laten verdwijnen. En verder wordt hij door de crew van WIDM gewoon op de hoogte gehouden van het hele gebeuren bij de anderen 8 --> 7. Roderick is mijn mol !
Potverdorie, die gooien goed zeg!

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 13-03-2006, 08:34:40 »
Wat bij is blijven hangen tijdens de uitzending zijn de verschillende items op de schouw / achtergrond bij de 'dagboekstukjes', waarin de kandidaten heel kort hun ervaringen delen.
Bij Milouska was links een plaatje van moeder en kind te zien (Maria/Jezus), terwijl dit niet bij alle anderen terug te zien was. Wat er dan wel stond weet ik niet...is hier al een theorie over??

Ik heb die achtergrondspulletjes bij meerdere kandidaten gezien, ook de Maria met kind. Sommige kandidaten zaten echter meer naar links of naar rechts waardoor er weer andere spulletjes in beeld kwamen. Maar op zich nog wel interessant om nog een keer goed naar te kijken...

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 13-03-2006, 11:56:42 »
Verder hoorde ik nog toen 1 van de dames (dacht ik) de brug overging, een stem die zei iets in de trend van: Hoever nog?
Compleet logische vraag natuurlijk, maar het leek wel aslof het ingesproken was, het geluid vloeide niet mooi samen met de achtergrond laat maar zeggen, misschien is dat wel iets?? :-\\

Even leuk mezelf quoten ;D ;D ;D
Heeft iemand dit nog opgemerkt?
Ik vond het echt heel raar die stem... er klopte gewoon iets niet mee, voor wie het opgenomen heeft, wie kan dit nog even terugkijken?
Ik heb echt 't gevoel dat er wat mee was / is

Gegroet ::tandpastasmiley::

Tom

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #232 Gepost op: 13-03-2006, 12:29:20 »
Ja, er zitten meer van dat soort stemmen bij die brug.
The British are not impressed.

Offline Fizzz

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 13-03-2006, 13:20:07 »
Volgens mij was dat Peggy..toen zij over de brug liep was het net of er niemand op haar lette (er was volgens mij in de groep een gesprek). Zij riep dit volgens mij 2 keer, maar er reageerde niemand. Die stem kwam er echt 'doorheen' inderdaad, viel mij ook op.

Groet,
Fizzz

Offline majornono

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 13-03-2006, 13:31:59 »
Hier een opsomming van alle van de intro-fragmenten (een mens moet toch wat  ;) :

1. Toine: Oranje won vanavond met 2 - 0 van Tsjechie
2. Peggy: ik wil jullie alle twee op de boulevard zien, over vijf minuten
3. Mary-Lou: en degenen die onder aan de lijst staan, die gaan...fwieh
4. Chris: Wachten op ..(niet verstaan)..Zijn afspraak is uitgelopen
5. Frederique: Nee sorry, er woont hier geen Anita
6. Richard; Meid, wat voor een werk heb je er weer van gemaakt!
7. Milouska: een leuke avond nog, dag
8. Geert: Je blijft gewoon hier in huis, we kunnen altijd nog vanavond naar de film
9. Roderick: het aandeel Endemol noteert 9 euro
10. Liz: een vrouw volgt haar man in voor- en tegenspoed
[...]
Wat mij opviel dat in het filmpje van Frederique is dat bij haar als enige een andere kandidaat in beeld kwam: Liz.

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #235 Gepost op: 13-03-2006, 14:20:38 »
Bij de groene kaart van Argentinië komen een heleboel coordinaten voorbij

Ik heb er een heleboel opgeschreven ( frame voor frame op pauze.. ik dacht dat steeds dezelfde herhaald werden..) en zal er straks een paar in google earth invoeren, maar neem aan dat het niets is.

Chris had een muts met Bariloche erop op, denk dat hij hem daar gekocht heeft dus zal ook gene hint zijn. Wisten ze eigenlijk dat ze naar Argentinië gingen ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Martijn.

• Forumlid
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
« Reactie #236 Gepost op: 13-03-2006, 15:17:46 »
Wat mij opviel aan het begin van de aflevering tijdens het het discussiëren van de groep over wie de groep zouden verlaten, is dat Peggy zich er erg buiten hielt, dat deden er weliswaar meer...maar toen liet ze toch even subtiel zien welke taak zij heeft in de komende negen afleveringen:

Kijk ook online: rond de 2:41 min (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/avro/wieisdemol/bb.20060310.asf)
It's Student Demonstration Time!!!

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 13-03-2006, 15:21:37 »
Als ik dit topic doorlees zie ik heel vaak het Endemol (9 euro En-de-mol, dus 9 spelers en de mol) van Roderick terugkomen en dat hij zodoende de mol zou zijn. Het zou idd wel wat zijn, de taktiek die hij zou voeren. Niemand verdenkt hem dan nog, want hij redde geld door zich 'vrijwillig' op te offeren, dan is die een paar afleveringen weg en iedereen denkt dat de mol nog onder hen is, terwijl die aan het tango dansen is en dan kan Roderick wanneer hij terug is opeens heel slinks geld laten verdwijnen. En verder wordt hij door de crew van WIDM gewoon op de hoogte gehouden van het hele gebeuren bij de anderen 8 --> 7. Roderick is mijn mol !

9...én de mol! Roderick was nummer 9 in de introfilmpjes, daarna kwam alleen Liz nog. Bovendien is Roddie nu samen met Liz :)

Offline molliedemolman

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 13-03-2006, 15:22:42 »
heey mensuh

Jeeeej de aflevering staat op de site joehoe  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

xxxjes molliedemolman  ::bravo::
the piano keys are black and white, but they sound like a million collors in your mind

Offline molliedemolman

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 13-03-2006, 15:29:05 »
Wat mij opviel aan het begin van de aflevering tijdens het het discussiëren van de groep over wie de groep zouden verlaten, is dat Peggy zich er erg buiten hielt, dat deden er weliswaar meer...maar toen liet ze toch even subtiel zien welke taak zij heeft in de komende negen afleveringen:

Kijk ook online: rond de 2:41 min (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/avro/wieisdemol/bb.20060310.asf)

::oink:: das wel een zuper duidelijke hint zeg, dat is nog niemand opgevallen geloof ik.

xxxjes molliedemolman
the piano keys are black and white, but they sound like a million collors in your mind