Leuk zeg, de mol is weer begonnen! Leuke groep kandidaten volgens mij, heel anders dan vorig jaar. Van tevoren dacht ik Toine, maar nu ga ik voor Richard als mol. Toine heeft teveel geld verdiend. En Richard weet geld te verspelen door kat ipv eekhoorn te noemen. Ook gaat hij als eerste over de brug zonder te overleggen. En bovendien laten ze niet meer zien wat hij in het memoryspel doet. Hij moet in de eerste aflevering ook weer niet al te verdacht overkomen. Bovendien vond ik het wel grappig dat hij een pact aan wilde gaan. Zou natuurlijk een goede strategie zijn, met iedereen persoonlijke pacts sluiten zodat niemand je verdenkt. Wel grappig hoe Milouska daar op reageerde. Dus dan moeten we elkaar op onze mooie blauwe en bruine ogen vertrouwen? Yeah right.
Ik kreeg wel een Louis-deja-vu met Geert. Louis was ook enorm verdacht in de eerste aflevering en ging er toen uit terwijl iedereen op hem had gestemd. Gelukkig maar, want anders had ik veel te veel aandacht aan Geert gegeven de komende afleveringen.
Karel doet het trouwens super! Al blijft Angela natuurlijk onze mol-koningin.
O ja, ik denk dat de mol dit jaar een man is, na twee vrouwen. Hoeft natuurlijk niet, maar dat denk ik.
Ik denk niet dat Liz of Roderick de mol is. Ten eerste hebben ze geld verdiend door zich op te werpen. Een goede mol had chaos geschapen zodat er geloot moest worden. Bovendien wil de mol denk ik bij de groep blijven. Veel te makkelijk, de eerste drie afleveringen er gewoon niet bij zijn, een beetje mol houdt van uitdaging. Bovendien valt er geen geld te verdienen, dus ook niet te verspelen. Het spectaculaire waar Karel op doelde is volgens mij het verwijderen van de groep van twee kandidaten voor een paar dagen. Ik denk niet dat Geert terugkomt.
Mary-Lou vond ik trouwens ook nog vaag, dat gehuil dat helemaal geen zin had dus misschien wel echt was. En veel vaag geklets over waarom ze de eekhoorn koos, terwijl ze zoveel mogelijk over elkaar te weten moesten komen. Maar ja, Richard had haar daar ook kunnen afkappen en een goede vraag kunnen stellen.
En ik heb het gevoel dat Frederique gaat winnen.