Ik ben nieuw hier, maar ik ga ook voor Milouska om een aantal redenen.
- Toen Mary-Lou in de eerste aflevering de brug over ging, zei ze iets negatiefs. Weet niet meer wat, maar het was iets om het haar moeilijker te maken. Vond ik niet echt netjes en waarom zou je niet willen dat een collega normaal over de brug komt. Zeker als dit een grote angst van haar.
- In de tweede aflevering was zij de enige die goed geslapen had. Terwijl de rest echt waardeloos geslapen had. Vorig jaar moesten de kandidaten in het donker enge films kijken of zoiets en alleen Yvon had toen een rustige, relaxte film. Ik denk dat de makers haar geholpen hebben met een goede nachtrust.
- Bij het tango/dansen zat ze er een beetje als een dood vogeltje bij. Maar op het moment dat Richard zei dat het te makkelijk was dat het 2e duo liz en roderick waren haakte ze daar gelijk op in. Ze vond ook dat het te overduidelijk was. Als je het eerst helemaal niet volgt en geen idee hebt, dan hou je toch je mond als anderen het beter zien.
- Dan nog het kopen van de info van de eerste dagen van Liz en Roderick voor jokers. Volgens mijn broertje staat er een dagboek van de mol op internet en die verwijst erg naar de eerste dagen over het tangodansen. Nou is mijn theorie dat Milouska de info heeft gekocht om een misleidend dagboek te schrijven.
- Telkens als ze de test maakt, heeft ze geen idee wie de mol is. Maar toch heeft ze geen jokers nodig...
- Als laatste vind ik erg vreemd dat iemand die het jeugdjournaal presenteert haar topografie niet kent. Iedereen met een beetje kennis van zaken weet dat vanuit argentinie dat indonesie en bali verder liggen dan australie.