Hiho, volgens mij heb ik de clou
! Milouska is het toch, net gekeken en de issue is niet dat ze vergeten is dat de wereld rond is maar dat ze molt! Immers: ze zegt omfloerst dat Sydney EN Bali dichterbij Buenos Aires liggen, de ene vanuit de theorie van een platte wereld, de andere vanuit een ronde! Dan alleen is Darwin dat ertussenin ligt namelijk verder. Je ziet niet dat ze Mary-Lou vertelt over Sydney. Fred vertelt het Milouska wel duidelijk. De andere twee steden hebben ze zelf in handen. En in de biecht en op het perron vertelt ze letterlijk 2 theorieen; die van een platte wereld, de andere van een ronde. Als dat niet mollig is.
Het is daarna ook mal dat ze voor het gemak maar aanneemt dat Lisse wel maar Edinburgh NIET verder af ligt. Da's toch echt een stukje noordelijker vliegen
. Geen molactie maar actie geen verdenking op jezelf laden t.o.v. Roderick (hem maar gelijk geven). Bij Milouska zat de breuk van niet meer doorgeven welke steden voorgingen. Het is echt too obvious.
Ik ga Richard scherp in de gaten houden maar als die ook maar een cent verdient voor de pot is Milouska de mol. Die heeft werkelijk nog niets binnen gebracht.