Hi Molcrazy!
Gisteren keek ik naar het forum en ik zag "Yvonisdemol". Ik woon 5 maanden in Nederland en ik heb niet de vorige serie gezien. Ik keek het op de televisie en door dat ik dit vond verpesten het de verassing voor mij een dag voordat de uitslag bekend werd!
Sue
@ Sue:
Ik ben hier pas op het forum aanbeland nadat de finale aflevering was uitgezonden van WIDM vorige reeks. Ik had de reeks wel gevolgd, en had vanaf aflevering 3 al vast staan dat Yvon de mol is. Ik heb me echter niet eerder hier aangemeld dan nadat de laatste aflevering tijdens de live uitzending was uitgezonden. Daarmee heb ik des tijds geen enkele forumganger plezierbederf toegebracht.
Dat WIDM zou worden herhaalt is natuurlijk een logisch iets. Maar wanneer je op een forum aanmeld kan je onmogelijk rekening houden met de mensen die wel op het forum komen maar pas bij de herhaling uitzendingen de serie bekijken. Dus sorry ervoor dat ik jouw plezier wel heb bederft, maar ik hoop dat je snapt over hoe en wat nu.
Ja maar dat is gewoon een nick. Mensen nemen vaker zo'n nick aan, eliseisdemol, yvonisdemol, marc-marieisdemol... Dat betekent niet dat dat ook zo is, dat is wat die mensen denken dat zo is.
Klopt als een bus, maar Daedalus ik nam de nick aan nadat iedere WIDM kijker wist dat Yvon de mol van de vorige reeks was. Zelf had ik haar als mol al aangemerkt vanaf aflevering 3, maar pas na de laatste aflevering meldde ik mij hier en gezien het feit dat ik nu eindelijk eens de juiste mol had koos ik voor de nick Yvonisdemol