Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
de dvd-box van Live 8drumstel
Je kunt natuurlijk je TV vol laten lopen met water of er achter het glas een vuurtje stoken, maar dan komt er heel wat hak- en sloopwerk aan te pas. En de minder bedeelden onder ons met een plasmascherm hebben dan een probleem. Je voelt ‘m al aankomen, we hebben de oplossing.Onze vrienden van Present Time hebben 3 DVD’s ontwikkeld waarmee je met een DVD Speler een knapperend haardvuur, een vissenkom met tropische vissen of een rustiek plaatje van zee en rotsen op je TV scherm kunt toveren. Alle drie kosten normaal handen vol met geld en twee van de drie moet je ook nog eens regelmatig schoonmaken. En als er iets is waar de gemiddelde gadgetfreak een hekel aan heeft… Maak je klaar om opgezogen te worden naar een oase van rust voor de prijs van een DVD.
Ik weet het nog niet echt, alluwel:Zo'n DVD met 3 uur lang een Openhaard die gefilmd is
Thuis, in me kamer.Vind ik gezellig....Ik hou namelijk van Kerst... (mutserig he )en ik houd van GAdgets Vind die DVD's zo enig
Thuis, in me kamer.Vind ik gezellig....Ik hou namelijk van Kerst... (mutserig he )
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1041 gasten en 35 vaste bezoekers
RealityTV vandaag