Auteur Topic: De Kandidaten!  (gelezen 36794 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kandidaten!
« Reactie #60 Gepost op: 18-11-2005, 23:50:01 »
En een Roeland?  ::schaam::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #61 Gepost op: 18-11-2005, 23:51:35 »
de stoere chris tates?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #62 Gepost op: 18-11-2005, 23:52:24 »

;D ohwww roelie was zo'n leukie... ::love::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 18-11-2005, 23:53:19 »
Dus we hebben nu zes acteurs (van verschillend niveau), drie personen met journalistieke achtergrond en één cabaretier.

Vorig jaar was het geloof ik wat gevarieerder... Maar goed, laten we gewoon maar eens afwachten. Ik ben in elk geval zeer benieuwd!
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #64 Gepost op: 18-11-2005, 23:55:09 »
ik mis deze dame:

hiervan had de mol dan de rollator kunnen stelen ofzo
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #65 Gepost op: 18-11-2005, 23:57:05 »
hee dat is Paula!

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 19-11-2005, 01:32:33 »
Nu weten we al wie de kandidaten zijn. Da's toch al iets. Maar staat het eigenlijk al vast wie het programma zal presenteren? Is het dan uiteindelijk toch Karel van der Graaf geworden of toch iemand anders?
Van de nieuwe kandidaten ken ik overigens alleen maar Toine VPS. Vorig seizoen kende ik trouwens alleen maar Yvon en MM. Toen dacht ik meteen bij mezelf: dat zullen wellicht de winnaar en de mol zijn (al was MM aanvankelijk mijn mol). Echt waar :)! Bij deze wordt Toine uitgeroepen tot mijn eerste mol-verdachte.
PS: is er al enig nieuws omtrent de startdatum van deze reeks? Hopelijk begint het opnieuw in januari. Ik kan haast niet meer wachten!

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #67 Gepost op: 19-11-2005, 02:15:30 »
Nu weten we al wie de kandidaten zijn. Da's toch al iets. Maar staat het eigenlijk al vast wie het programma zal presenteren?
Op de avro site staat nog steeds Karel dus daar ga ik in principe zonder duidelijk tegenbericht van uit  :)

Citaat
Hopelijk begint het opnieuw in januari. Ik kan haast niet meer wachten!

:D Inderdaad het lijkt mij op zich het meest logische dat ze weer half januari of begin feb starten :) Nu is de concurrentie van de Realityshows op tv moordend wat denk ik in de respectievelijke kijkcijfers aardig gereflecteerd wordt. Vorig jaar is met opzet de serie eerder uitgezonden dan in eerste instantie gepland, en behaalde men goede resultaten. In maart heb je onder andere 'Boer zoekt Vrouw' weer (de monsterhit van vorig jaar) en Peking Express o.a. Hoewel het een ander publiek kan zijn wat er kijkt merk je toch dat de spoeling dun wordt en de kijker dan voor 1 serie lijkt te kiezen om te volgen (gezien de ontwikkelingen afgelopen maart en nu weer met Expeditie, Terra en Oberon). M.a.w. ik zou het het meest plausibel vinden als het weer omstreeks deze tijd begon  ::jaja::

Uiteraard laten we het onmiddelijk weten zodra we hierover concrete bevestiging krijgen  :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 19-11-2005, 03:19:04 »

Toen ik de foto zag herkende ik een paar,heb er achter gezet waar ik ze van ken met wat info en een eventuele opmerking.

2. Geert Hoes (Acteut/Morris in Gtst,het personage Morris is Bi,Victoria Kobleko die dit jaar mee deed der personage in GTST was ook Bi.)
5. Annet in GTST,maar wist haar naam niet (Actrise/Annet in GTST,getrouwd met Simon,Simon verdwaalde 2x GTST,gaat zij in Wie is de mol ook verdwalen. ;))
1. Inderdaad Roderick Veelo en die presenteerden tentijden toen Goudkust nog bestond een nieuws programma op Sbs6 en Net 5,genaamd actienieuws. (Nieuwspresentator)
10. Chris Tates (Kiest hij de Westenwind,terwijl ze naar het zuiden moeten,denkt hij al aan morgen,terwijl ze onderweg zijn.  8))
9. Kende ik ook niet van naam. (2de Actrise in het spel. Ze speelde een lesbo (2de homosexueel) in vrouwen vleugel kan ik me herhinderen,haalt zij ook criminelen toeren uit en/of beland ze opnieuw in de cell in wie is de Mol
7. Alleen van gezicht,Netwerk dacht ik. (2de Nieuwspresentator)

Vaag:

3. is dat niet van die tot vervelends toe HH tv serie,vrienden voor het leven. (Zo ja. Probeert de mol niet altijd vrienden voor het leven te spelen,maar waar je bij staat,tijdens hetspel te belaseren,Gijs en Yvonne remember  ::rofl::)

8. Dacht ff aan Edsilia Rombley,maar dat bleek dus niet zo. (en zij werd 4de in 2000 bij het songfestival en dat was ook meteen de laaste keer dat Nederland zo hoog eindigde.)

4. Presentarise van het programma ´t Mannetje (1. Een (valse) hint dat de mol een man is  ::vergroot::) bij Talpa (2. Talpa betekent: Mol) en 3. ze heeft ook nog De Mol in haar naam: Fatima De melo en ook nog De meeloper in melo en wie loopt er altijd mee in het spel,de mol (of de winaar of de verliezer).

Wat grappige dingen verzonnen voor de anderen:

7.  Peperstraten (Laat hem maar niet de kaartlezen.)
8.  Richard Groenendijk (krijgt hij altijd een groenscherm)

Ik denk trouwens dat het begint zodra Oberon is afgelopen (06 Januari 2006),dus op vrijdag de 13de (Januari 2006)   ::jaja::
Zou ik trouwens ook het beste vinden,ten tijde dat Wie is de Mol 5 was afgelopen,was Peking Expres al 2 weken bezig en ook begon de Farm toen.
Dat was redelijk te doen. (Moest er wel 20/25 minuten Yorin Travel op Zondag vooropgegeven,maar dat had er wel voor Peking Expres over.) Maar toch vond ik dat de andere nieuwe programma´s te snel volgden,was je net klaar met het enen programma begon in Augustus al meteen weer een ander. Ik volg ze overgens niet echt,maar meer het gevoel,ook door de reklames die ze er voormaken. De 1ste 4 afleveringen (04 november voor het laast.)van Oberon heb ik wel gezien,was teminste een beetje tijd verstreken en wou het ff wel zien en was toch ff niks,maar verdeelde me op een gegeven moment en op 11 November kwam Baantjer en in Januari kan ik wel weer Wie is de mol hebben,daar heb ik opgewacht en desnoods 4de Bobo´s in the Bush,als dat maar weer op Maandag 21.00 of 21.30 (Maar dan op Rtl 5) vind ik het best. The Farm 2 verwacht ik nu nog niet echt,dus zou ik Maart 2006 ook nog wel Tiepet Expres van Net 5 aankunnen en desnoods moet ik daar maar weer 15-25 minuten Rtl Travel (Voorheen Yorin Travel) vooropgeven,als Rtl 5 (Voorheen Yorin) besluit om het programma weer op Zondag 20.00/21.25 tezetten.
Wel hoop ik dat Net5 eindelijk is de juiste tijd van 20.30-21.45/21.50 gaat door aan de tv gidsen,want de afgelopen jaren melden die steedsdat het om 21.35 afgelopen was.
« Laatst bewerkt op: 19-11-2005, 04:13:07 door Pierce_Brosnan »

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 19-11-2005, 13:44:12 »
4 is niet Fatima Moreiro de Melo hoor... Was het maar zo...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 19-11-2005, 13:59:52 »
Overigens, hoe spreek ik Chris Tates uit?

Op z'n Engels? ("Teets")
Of op z'n Nederlands? ("taatès")

Oh of op z'n Frans!  ;D ("taat")

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #71 Gepost op: 19-11-2005, 14:03:52 »
Overigens, hoe spreek ik Chris Tates uit?

Op z'n Engels? ("Teets")
Of op z'n Nederlands? ("taatès")

Oh of op z'n Frans!  ;D ("taat")

taatus   ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 19-11-2005, 14:25:26 »
De officiele site van widm, www.wieisdemol.nl , is een beetje veranderd ::) :P

Offline Fossiel

• Forumlid