Wie is...de mol?
He he...eindelijk! Voor het eerst in mijn leven een half jaar mijn mond moeten houden en het is me nog gelukt ook. Maar nu mag ik het dan eindelijk zeggen; ik zit in Wie is...De Mol?...!!!!!! Meteen weer een probleem erbij; Hoe is het gegaan? Was je de mol? Ben je er lang in gebleven? Wat moest je allemaal doen? Was je bang van dingen? Hoe is Geert Hoes in 't echt? Tsja, dat kan ik dus allemaal niet zeggen en dat ga ik niet doen ook. Ik moet bekennen dat het verzwijgen dat ik mee ben geweest me soms wel zwaar viel maar verzwijgen wat daar in Argentinie allemaal is gebeurd kost me geen enkele moeite. Je wilt deze geheimen zó graag bewaren omdat het dan straks met de uitzendingen allemaal zoveel spannender wordt.
Ik kan wel zeggen dat ik het heel erg gaaf heb gehad. Na de lange reis hadden we al een behoorlijk goede band met elkaar en ik denk dat iedereen er goede herinneringen aan overhoudt. Het programma zelf is natuurlijk fantastisch. Het goede van IDTV en de AVRO vind ik ook dat ze niet zonodig voor hele bekende mensen zijn gegaan maar voor een groep waarvan iedereen echt wat met het programma heeft. Ik weet natuurlijk ook wel dat in mijn geval er best voor een bekendere cabaretier gekozen had kunnen worden maar ze vonden het zo leuk dat ik de serie van vorig jaar zowat kon spellen dat ze dachten; die mag mee. Bij Milouska bijvoorbeeld was dat ook; het was één van haar grootste wensen om aan De Mol mee te doen. En dat is leuk dat dat dan vanuit een omroep wordt gewaardeerd en er een keer niet gekozen wordt voor iemand alleen maar omdat het een grote naam is maar verder weinig met het programma heeft. Ik hoop dat het publiek dat ook kan waarderen...
Maar goed; we moeten dus nog effe wachten maar ik geloof dat in maart de uitzendingen beginnen. Ik ga nu in ieder geval weer lekker try-outen met de nieuwe show en ik hoop dat jullie een keer komen kijken... Ennehh...je kan het proberen natuurlijk maar deze jongen laat niks los..hahaha...
p.s Nou een dingetje dan; Geert is heel ok!
bron: richardgroendendijk.nl
der is dus idd gekozen voor kandidaten die iets met het programma hebben en niet zozeer de über-bekende nederlanders, dit vind ik wel heel goed van de avro