...
Vraag me niet om te reageren op jouw ''onderzoek'':
bv. bij Harry en Jantien staat 0: terwijl ze bij het herkennen bij de druivenspluksters in hetzelfde groepje zaten en ook bij de ontvoering van Kerstin zaten ze in dezelfde auto. Dan zou Jantien dus volgens jouw methode op afwijking 1 komen te staan en staat George dus niet meer eerste, dat moet je niet hebben...
...
Ojee, Bertha, hier wordt ik zo moe van...Ik begrijp jouw redenering niet goed hoor. KJe moet niet naar 1 of 2 opdrachten kijken, maar naar allemaal waar er opgesplitst is in groepjes.
Kan iemand anders haar een beetje helpen ? Ik heb het geprobeerd.
De samenstelling van de groepjes staat hier ergens in dit topic (tot en met afl. 6 - Afl. 7 was simpel : Enkel John en Jan10 werden bij de schaapjes opdracht van de rest afgezonderd).
t' Is toch zo simpel : Telkens 1 puntje optellen bij degene die bij de virtuele mol zat.
Kan iemand anders dit voor mij ook ff narekenen...
Dubbelchecken noetm men zoiets ook wel.
Gefeliciteerd! (al bij voorbaat):
We zien George al afgezonderd met John bij die boom-opdracht; waaruit ook al volgt dat Harry, Jantien en Ellen in een andere groep zullen zitten...
Sorry, maar vorige week deed ik ook een voorspelling en toen zat ik er 50% naast.
Als je naar de stand kijkt is het toch logisch dat, indien George de Mol is, hij wordt afgezonderd met John, niet ?
Natuurlijk heb ik het voorfilmpje gezien, maar kan ik het verhelpen dat dit overeenstemt met "George is de Mol" ?
Mijn welgemeende felicitatie's; blijkt zoineens (nadat een hele bende kandidaten al afgevallen is zonder ''gelijke kansen'') jouw theorie geweldig te kloppen!
Het is niet de bedoeling dat deze theorie moet "kloppen".
Het is de bedoeling om aan de hand van deze theorie de Mol te ontmmaskeren.
Momenteel staan de kansen voor Jan10 en George er even goed voor, de rest iets minder.
Ik geef toe dat ik voorheen enkel de berekeningen voor George als virtuele Mol had gemaakt. (Was anders erg tijdrovend en ik verdacht George al vanaf afl. 1 - toegegeven).
En triomferen als George de Mol blijkt te zijn, dat zal ik zeker niet doen van deze theroie... Want dan kan het nog toeval zijn hoor... En ik vermoed dat we nooit bevestiging zullen krijgenf ze deze taktiek al dan niet toepassen.
btw: Aggie, bedankt voor de steun hoor.