Poll

Hebben jullie ook weer zoveel 'zin'om na school te gaan?

zkr wete, ik zou nix anders wille doen
1 (5%)
ja  kei leuk
3 (15%)
misschien, het maakt me niet veel uit
8 (40%)
nee, ik vind het maar vervelend
4 (20%)
nee, kei stom die school!!!!
4 (20%)

Totaal aantal stemmen: 20

Auteur Topic: School  (gelezen 3663 keer)

Offline Rudolf

• Forumlid
School
« Gepost op: 29-08-2005, 20:33:05 »
Oke de mzzl verder, djw voor je stem.

Vanaaf Expeditie Robinson...

Offline JvB

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: School
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2005, 20:36:23 »
Rudolf, dit topic hoort hier niet thuis, deze hoort thuis in de relaxhoek.

Storm: Kan je hem verplaatsen?
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2005, 22:00:56 »
echt keistom - hihihi - blij dat ik m afgemaakt heb en een goeie baan heb  ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2005, 22:40:22 »
Zonder sentimenteel te worden, het is dan eindelijk zover, ik ga niet meer naar school/academie. Het grote zoeken naar werk kan beginnen. Mijn eerste 'baantje' als geluidsassistent (zie topic DoodEind update) zit er al weer op.
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 30-08-2005, 13:47:29 »
hihihi - blij dat ik m afgemaakt heb en een goeie baan heb  ::tandpastasmiley::

Dat zei ik tot een jaar terug ook Megan....en nu sta ik op het punt om, als bijna 37 jarige, weer naar school te gaan om een nog leukere baan te kunnen krijgen voor in de toekomst..vind het ook erg spannend hoor om weer naar school te moeten en het ritme van studeren op te pikken.... ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #5 Gepost op: 30-08-2005, 13:51:12 »
en kom je dan met allemaal van die jonge pikkies in de klas bakkertje?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 30-08-2005, 18:53:27 »
de jongsten die ikzelf in de klas heb zijn net de luiers ontgroeid... ;D ;) :P  enne als het geod is zit ik emt alleen maar volwassen mensen in de klas jorg...zou er niet aan moeten denken om allemaal van die pubers rond te hebben lopen die mij dan gaan zien als hun verteloma... :-\\

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #7 Gepost op: 30-08-2005, 21:21:14 »
haha, najah dan hebben ze wel een voorbeeld hoe ze goed voorlezen enzo ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #8 Gepost op: 30-08-2005, 21:49:11 »
Dat zei ik tot een jaar terug ook Megan....en nu sta ik op het punt om, als bijna 37 jarige, weer naar school te gaan om een nog leukere baan te kunnen krijgen voor in de toekomst..vind het ook erg spannend hoor om weer naar school te moeten en het ritme van studeren op te pikken.... ;D

dat lijkt me zeker spannend, wat goed van je... ga je dat met je baan combineren dan?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 31-08-2005, 12:05:11 »
dat lijkt me zeker spannend, wat goed van je... ga je dat met je baan combineren dan?

Ik heb een jaar geleden mijn ontslag ingediend als peuterleidster en loop sinds oktober vorig jaar al stage op een basisschool bij mij in de wijk....dat beviel zo goed dat ik nu heel graag richting het onderwijs wil...morgen hoor ik of mijn opleiding defintief van start kan gaan, en tja dan wordt het voor mij één dag in de week naar school toe en de rest van de week stagelopen op de basisschool van mijn eigen kinderen...dat vind ik echt ontzettend gaaf want je maakt de leerkrachten nu op een heel andere manier mee omdat zij ineens collegas worden... :D

Maar ik vind het ook allemaal erg spannend hoor, maar ben ook wel trots op mezelf dat ik deze stap eindelijk durf te zetten ::trots::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 31-08-2005, 20:48:56 »
Leuk Bakkertje, ik zal voor je duimen! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #11 Gepost op: 1-09-2005, 10:16:45 »
Maar ik vind het ook allemaal erg spannend hoor, maar ben ook wel trots op mezelf dat ik deze stap eindelijk durf te zetten ::trots::

Je mag zeker trots zijn op jezelf! Goed voor je eigen ontwikkeling en je leert weer nieuwe mensen kennen  ::ok::

Ga je ook echt stage lopen in de klas van je eigen kinderen?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 1-09-2005, 10:29:42 »
Je mag zeker trots zijn op jezelf! Goed voor je eigen ontwikkeling en je leert weer nieuwe mensen kennen  ::ok::

Ga je ook echt stage lopen in de klas van je eigen kinderen?

ik heb de afgelopen maanden mijn jongste zoon in de klas gehad en dat ging heel erg goed...op school was ik juf en thuis vertelde hij aan mamma wat hij met zijn "juf" had gedaan op school ::rofl::

Komend schooljaar blijf ik in de groepen 1&2 en gaat mijn jongste naar groep 3 dus zal ik hem niet meer in de klas hebben helaas...

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #13 Gepost op: 6-09-2005, 21:42:27 »
aan mijn eerste officiele stagedag die vandaag gaat beginnen ::bravo::

betekent dit dat je bericht hebt gehad dat t doorgaat?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 7-09-2005, 17:31:15 »
Nou ik heb een telefonisch bevel ;) gehad dat ik maandag op school wordt verwacht, maar ik weet nog niet waar...hoe laat en wat me te wachten staat ???...maar mijn stage hebben we alvast laten beginnen ::rofl::

ze konden me nog net mededelen dat ik nog wel een uitnodiging zou krijgen deze week...eh tja dacht ik toen het is over een week hoor al zover, en die mededeling kreeg ik in juni ook al te horen!

ik heb dus nog steeds geen flauw idee Megan of de opleiding doorgaat of niet ;D

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #15 Gepost op: 7-09-2005, 17:38:37 »
sjees, gaat lekker daar! Maar iig heb je een stageplek  ::ok:: t is ook weleens andersom en t komt vast wel goed, wie weet in een stad verderop als dit niet doorgaat   :D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 7-09-2005, 18:33:54 »
ah ja joh...alles komt ooit in orde...enne mijn stageplek heb ik al tien maanden...dus ik ben al lekker ingewerkt op school ::rofl::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-09-2005, 20:26:12 »
Super Bakkert ::bravo::

Mijn schoolweek is ook weer begonnen, heb 10 lesuren pw en daarnaast moet ik nog 20 uur in een Studenten Onderneming steken. Mensen die daar meer over willen weten moeten maar even in m'n MSN naam kijken of, als ze me niet op MSN hebben, me maar even een PMetje sturen. We moeten iig een product op de markt brengen en 5 maanden lang moeten we een echt bedrijfje draaiende houden. Ikzelf zit op de post financiën, we zijn nog niet failliet dus tot nu toe gaat het goed ;)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 8-09-2005, 07:25:38 »
Hardstikke leuk Daisy...enne succes met de gehele onderneming ik hoop dat jullie zeer succesvol zullen gaan draaien!! ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 10-09-2005, 18:52:07 »
Spannend zeg Bakkertje! Ik ga binnenkort ook beginnen met een onderwijsstage, dus een paar uurtjes lesgeven - op een gymnasium dan wel natuurlijk (ik studeer Grieks en Latijn, dus dat geef ik dan ook). Lijkt me wel erg leuk maar ik vind het ook wel heel eng! Middelbare scholieren zijn toch wel even een ander publiek dan mn eigen studiegenoten... En ik hoop maar dat ik lesgeven nog steeds leuk vind na deze stage, want dat ben ik toch eigenlijk wel van plan te gaan doen...