Haha ja stelletje zeurders over wie nou eerst gaat.
En dat Heidi er niet meteen in sprong snap ik ook wel. Bij de eerste keer zei de host nog van 'Er zijn nu drie mensen in het water! Dat mag niet, er mogen er maar 2 tegelijk in!'
En die ene van de eerste duikbeurt (weet niet wie) hing nog achter aan de boot en die andere was al in het water gesprongen, dus ja, ze mocht er toch niet in?
En toen moest ze het ineens van iedereen.
Losstaand van die hint die iemand me doorstuurde (waarvan ik trouwens niet eens gecheckt heb of het wel klopte, zodat het toch niet helemaal gespoiled zou zijn), ga ik nu toch mijn verdacht hier neer zetten. Er worden namelijk bij de NL en BE reeksen ook allerlei hints gevonden die achteraf nergens op slaan. Bovendien was ik vooral teleurgesteld omdat de zogenaamde gevonden hint de persoon aanwees die ik al verdacht en daarom dacht ik dus al helemaal dat ik het al wist.
Maar nu beseft dat het niet noodzakelijk zo hoeft te zijn.
Ik verdacht in de eerste aflevering dus Kristie. Ze is fitness instructice en vertrekt bij die laatste groep (in opdr8 waar ze die sleutel in de sneeuw moesten vinden) als eerste met de sleutel. In het volgende shot zien we dat heel de groep de achterstand op haar alweer ingehaald heeft. De tijd is bijna om en ze valt dan nog eens overdreven in de sneeuw.
Toen zei de host dat ie drie mensen nodig had en nog voordat er uitgelegd werd waarvoor, zei die Kristie al meteen 'Ok ik ga wel!'. Die vuile mol wou niet in die ijskelder zitten natuurlijk!
Aflevering 2 zat ze vooral veel te zeuren over die naalden in die hooiberg dat het hen nooit ging lukken.
En in deze 3e aflevering ging ze naar die 4 meter crayfish (ofzo) tank, maar haalde niks boven. Vervolgens naar de 2 meter fishtank, weer niks en toen maar eentje van de 1 meter (die volgens mij uiteindelijk niet meetelde omdat de tijd om was).
En bij de kidnapping zat zij in de auto die bijna te laat was.
Maar in die crayfish opdracht is wel veel verdachts gebeurd.