Welkom terug bij dit tweede deel! Net zagen we de eerste 15 afvallers! 17 gingen door naar de tweede ronde, waar er weer acht kandidaten naar huis werden gestuurd!
De strijd ging verder en Tobey Maguire nam het op tegen Bart De Schuymer, maar verloor!
Tobey Maguire:
"Misschien had ik wel gewonnen in m'n strak Spidermanpak."Vervolgens stond Vin Diesel tegenover Josh Hartnett, maar die laatste zette de spierundel in z'n hemd!
Vin Diesel:
"Hij ziet er nochtans uit als een drug-addict! Ik kan het weten!"Het werd lekker nat toen Colin Farrell de strijd aanging met Ryan Phillippe, maar het onderspit dolf.
Colin Farrell:
"Pfff, at least I f*cked Britney Spears."Ryan van Expeditie Robinson en Robbie Williams gingen elkaar shirtless te lijf. Robbie bleek echter het betere lijf te hebben!
Ryan:
"Robbie had twee bananen gestolen!Vervolgens gingen we naar het strand, waar we Orlando Bloom Josh Holloway zagen verslaan!
Josh Holloway:
"Ik was helemaal Lost."En op het tennisveld won Jude Law de set van Mario Ancic!
Mario Ancic:
"Love, set, match..." (ofzo, wat ken ik nou helemaal van tennis?)
En toen vond de driestrijd plaats. Brad Pitt en Ashton Kutcher, die vorige keer gelijk eindigden, stonden nu ook nog eens tegenover Enrique Iglesias, en dat allemaal op de cover van Rolling Stone! Ashton Kutcher veegde de vloer met de 2 hunks!
Brad Pitt:
"Het was een lelijke foto van mij op de cover!"Enrique Iglesias:
"I can't be your hero baby!"En voor de laatste battle van deze strijd, trokken Ben Affleck en Tom Boonen een strak pak aan om stemmen te winnen. Ben kreeg de meeste!
Tom Boonen:
"Ik denk dat men mij beu is na de overtollige media-aandacht."De overige acht kandidaten trokken naar de derde ronde en kwamen steeds dichter bij de titel RN Hunk!
Zo meteen zijn we er weer, na dit!