Poll

Akkoord met de uitkomst?

Ja
Nee

Auteur Topic: Hunk-verkiezing FINALE SHOW!  (gelezen 33366 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Hunk-verkiezing FINALE SHOW!
« Gepost op: 17-08-2005, 16:07:20 »

Welkom bij dé Hunk Verkiezing, waarbij de Realitynetters op zoek gaan naar dé ultieme Hunk!

In het Hunks en Spetters topic van een ander forum (ja dit is momenteel gaande op een ander forum, vandaar een misschien eigenzinnige waaier aan hunks) heb ik 32 geposte hunks uitgekozen. Zij zullen nu in rechtstreeks duel met elkaar gaan om te bepalen wie de ultieme hunk is!

Ik post telkens, at random, twee hunks. Jullie moeten vervolgens je stem uitbrengen op één van de twee in de poll. (met eventuele motivatie)
Wie is knapper, leuker, geweldiger,... ? Val je niet op mannen? Dan kan je nog altijd voor je favoriete actuer/zange/whatever gaan. :)
De kandidaat met de meeste stemmen na 24 uur, gaat door naar de volgende ronde. De andere valt onverbiddelijk af!

In de eerste ronde zullen dus 16 pools zijn. Zestien mannen stoten door naar de volgende ronde, maar zestien anderen zullen al meteen verdwijnen in de diepe donkere krochten van het werelwijde web.

Vervolgens komen de zestien doorgestoten kandidaten terug voor een tweede ronde. Slechts acht zullen er door gaan naar en weer strijden in de derde ronde. In die derde ronde zijn er nog maar 4 hunks over. In 2 pools wordt uitgevochten welke 2 naar de finale zullen gaan. De 2 afvallers zullen strijden om de 3e en 4e plaats.

En dan komen we dus in de finale, waar de 2 overblijvers nog een laatste maal hun charmes op u uit zullen oefenen om uw stem voor zich te winnen.
Daarna zal eindelijk bekend zijn, wie de winnaar, de ultieme hunk is!

In slechts enkele minuten zal de eerste battle van start gaan...

En voor wie er verstand van heeft en zin in heeft: organiseer een babe-verkiezing ;)
« Laatst bewerkt op: 19-09-2005, 15:16:27 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

• Forumlid
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #1 Gepost op: 17-08-2005, 16:14:00 »
Ronde 1 - Battle 1

Johnny Depp <-> Josh Hartnett

Beiden zijn ze acteur. De ene draait al wat langer mee dan de andere, maar qua beroemdheid kunnen ze toch al aan elkaar tippen.

Johnny Depp (°1963)
Deze jongeman wou graag rockster zijn. Zijn band 'The Kids' splitte echter vrij snel. Een riend vertelde hem om het acteren eens te proberen. In 1984 haalde hij zijn eerste rol binnen als Glen Lantz in A Nightmare On Elm Street, waar zijn karakter opgegeten werd door zijn eigen bed. Echt bekend werd hij door zijn rol in de serie 21 Jump Street en enkele films als Edward Scissorhands en What's Eating Gilbert Grape. Momenteel speelt hij de excentrieke Willie Wonka in Charlie and the Chocolate Factory en hij snel weer te zien zijn in de opvolger van de piratenfilm Pirates of the Carribean.

Josh Hartnett (°1978)
Toen Josh gewond raakte en niet meer mee kon spelen in het High School Football Team, stelde een tante voor om auditie te doen voor het schooltoneel. Hij had de hoofdrol te pakken! Hij studeerde af in 1996 en in april 1997 kreeg hij een rol in de geflopte serie Cracker. Enkele jaren bleef hij kleine rolletjes hebben en acteerde hij in enkele reclamefilmpjes, maar zijn breakthrough kwam toen hij John Tate vertolkte in Halloween H2O: 20 Years Later. Hij bleef datzelfde jaar in het horrorgenre hangen als Zeke in The Faculty. Josh werd steeds bekender in komt in grotere producties terecht. Momenteel is hij te zien in Sin City en werkt hij aan het, in 2006 te verschijnen The Black Dahlia

De poll is geopend!
« Laatst bewerkt op: 17-08-2005, 16:15:33 door Robbieazerty »

Offline Elies

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 17-08-2005, 16:22:29 »
Ik heb op Johnny Depp gestemd. een echte rasacteur, en een hele knappe kerel :P.
Hartnett mag er ook wel zijn, maar Depp draait toch al iets langer mee en is altijd al één van mijn favorieten geweest.. 8)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 17-08-2005, 16:23:26 »
Ik verwacht niet dat mijn favorieten in deze verkiezing voor zullen komen ... maar ik stem toch mee, kan nooit kwaad wat mannelijk schoon ;) Ik heb op Josh Harnett gestemd, vind ik net iets leuker.

Offline Elies

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 17-08-2005, 16:25:24 »
ik wil nog zeggen dat dit een zeeeerrrrr interessant topic is

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 17-08-2005, 16:52:25 »
Ik verwacht niet dat mijn favorieten in deze verkiezing voor zullen komen ...

Jude Law, Robbie Williams, Kevin Spacey, George Clooney, Hugh Grant, Colin Farrell, Vin Diesel, Ben Affleck, James Marsden, Marc Overmars, Ryan, Tobey Maguire, Ancic Mario, Wes Bentley, Orlando Bloom, Ashton Kutcher, Elijah Woods, Brad Pitt, Matt Damon, Ryan Philippe
Josh Hartnett, Johnny Depp, Enrique Iglesias, Jamie Nauwelaerts, Bart De Schuymer, Outback Jack, James Denton, Jeroen, Krieke, Josh Holloway, Pál Féke, Tom Boonen

Zit er niet één favoriet tussen Dais? :)

Offline Elies

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 17-08-2005, 16:54:37 »
nicolas cage is één van mijn favorieten....

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 17-08-2005, 16:58:29 »
Jude Law, Robbie Williams, Kevin Spacey, George Clooney, Hugh Grant, Colin Farrell, Vin Diesel, Ben Affleck, James Marsden, Marc Overmars, Ryan, Tobey Maguire, Ancic Mario, Wes Bentley, Orlando Bloom, Ashton Kutcher, Elijah Woods, Brad Pitt, Matt Damon, Ryan Philippe
Josh Hartnett, Johnny Depp, Enrique Iglesias, Jamie Nauwelaerts, Bart De Schuymer, Outback Jack, James Denton, Jeroen, Krieke, Josh Holloway, Pál Féke, Tom Boonen

Zit er niet één favoriet tussen Dais? :)

Ryan Philippe is wel ok ::jaja:: en de rest ziet er ook zeker niet slecht uit (al ken ik ze niet allemaal geloof ik ::schaam::) ;) Maar mijn favo hunks staan er niet tussen. ::ohno::. Mario Ancic is ok, maar Lleyton Hewitt, Rafael Nadal en Andy Roddick zijn al een stuk leuker, om maar een voorbeeld te noemen ::love::. We zullen zien!

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 17-08-2005, 17:13:44 »
Robbie kan het lijstje nog meer aangevuld worden..?
Ik mis nog verschillende namen.
Als je toch Hugh Grant heb waarom zet je er dan niet
Colin Firth bij? Dat kan erg leuk zijn voor een duel..  ;)
Maar ik kan nog wel een rijtje namen noemen die ik mis..
Bijv. Andy Garcia en Matthew McConaughey.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #9 Gepost op: 17-08-2005, 17:25:40 »
ik wil wel ene babe verkiezing houden hoor ;) maar dan zouk eerst een nominatie ronde doen, dan weet je iig zeker dat de kandidatenewaardeerd wordne en datter goeden tussenzitten
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #10 Gepost op: 17-08-2005, 17:31:37 »
Leuk topic Robbie  ::ok::

Ik heb op Johnny Depp gestemd. Die andere ken ik niet eens :-[ Maar Johnny wel  ::tandpastasmiley:: uit What's Eating Gilbert Grape en Pirates of the Carribean en vooral in 'Pirates' was ie helemaal geweldig  ::love::

btw.. ik kan niet wachten tot Orlando Bloom voorbij komt  :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #11 Gepost op: 17-08-2005, 17:32:49 »
ik wil wel ene babe verkiezing houden hoor ;) maar dan zouk eerst een nominatie ronde doen, dan weet je iig zeker dat de kandidatenewaardeerd wordne en datter goeden tussenzitten

je moet ook wat hebben om weg te stemmen he   :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 17-08-2005, 18:17:54 »
oliver james ::love::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 17-08-2005, 18:44:25 »
Zorg er in ieder geval voor dat je er 32 hebt. Anders kom je vast te zitten met battles. Als je er bvb 30 hebt en de eerste ronde is gedaan, blijven er nog 15 over, en die kan je niet 2 aan 2 laten battlen.

@plienke: dat is ook de reden dat er geen meer bijkunnen. Tenzij er meteen 32 bijkomen, maar daar heb ik dan helaas weer geen tijd voor, om daar overal ook nog es een korte biografie voor te schrijven.  :-\\

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #14 Gepost op: 17-08-2005, 19:15:24 »
 :) nog meer hunks

Ik heb die Josh Hartnett nog maar even door de google gegooid geen idee wie het moest zijn
Om een betere keuze te kunnen maken  ::hypocriet::

Maar ik blijf toch bij Depp, die heeft dat natuurlijk mannelijke
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #15 Gepost op: 17-08-2005, 19:37:10 »
voor mensen die um nog niet kennen, hartnett on the beach:
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #16 Gepost op: 17-08-2005, 22:12:21 »
hij heeft toch ook wel mooie ogen   ::ok::

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 18-08-2005, 11:20:02 »
Hoelang duurt het voordat er een nieuwe battle komt?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 18-08-2005, 11:50:50 »
De kandidaat met de meeste stemmen na 24 uur, gaat door naar de volgende ronde. De andere valt onverbiddelijk af!
Elke 24 uur dus. ;)
De volgende is dus omstreeks 16:00 uur.

Bij een gelijkspel gaat degene die het eerst 5 stemmen kreeg, door.

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 18-08-2005, 11:57:27 »
Elke 24 uur dus. ;)
De volgende is dus omstreeks 16:00 uur.

Bij een gelijkspel gaat degene die het eerst 5 stemmen kreeg, door.

nee dat mag niet!!!!! doe maar de laatste ::)