Tsja, als je je vastbijt in een mol, John bij mij, bestaat het gevaar dat je alles naar die mol toepraat. Dat wil ik in ieder geval vermijden.
Dus nu even op een rijtje waarom John de mol is:
- Fanatiek bij de geldophaalopdracht, met nul rendement
- Slecht bij de fietsopdracht, als jong broekie (27 jaar)
- Liet zich neershcieten bij paintball, terwijl hij kon denken dat hij een populaire winnaar was
- Afzijdig bij denk-opdrachten
- Belt Angela bij de driehoek opdracht en geeft verkeerde info door
- Geeft waarschijnlijk verkeerde info door (aantal sleutels) bij de ontvoeringsopdracht
- Gokt het verkeerde aantal mensen dat de overkant haalt bij paralellen
- Pakt de shcapenopdracht helemaal verkeerd aan
Onmols gedrag:
- Zorgt ervoor dat Ellen geld wint bij de geldwagenopdracht. Maar dat was slechts 50 euro.
- Bij de liedjesopdracht geeft hij het goede antwoord (nadat Kerstin en Karen het lied volledig hadden voorgezongen)
- Pakt de goede spreuk en hoeft niets te betalen om zijn vrouw te zien (zeer onmols)
- Raadt een letter in de vliegopdracht (maar had er twee moeten hebben, misschien)
- Zegt dat hij maagklachten heeft in de foto-opdracht (maar kan denken dat Harry's aandoening toch fout is)
- Werd in vertrouwen genomen door Prince.
Dus: volgens mij is hij zeker verdacht, maar de laatste afleveringen iets teveel onmols
Een verklaring ervoor kan zijn dat Karen eruit vloog, favoriet voor veel kandidaten en dat ie daarom low-key wou blijven en niet wou opvallen.