Auteur Topic: Ben jij een afhaker?  (gelezen 3693 keer)

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ben jij een afhaker?
« Reactie #20 Gepost op: 10-05-2005, 20:39:25 »

Zo ZuperMona.... Een score van 1983!
Het spijt me dat ik dit zeg, maar deze score is gewoon echt bagger. Als je niet de rest van je leven een afhaker wilt blijven dan zou ik er toch maar snel iets aan gaan doen dan! 

Kijk, dit is een echte kanshebber voor de award. Monaatje komt al een beetje in de richting.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Eefjuhh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 11-05-2005, 13:37:40 »
Zo Eefjuhh.... Een score van 3408!
Uhmm ik ga niet zeggen dat je het slecht gedaan hebt, maar echt heel erg goed is het nou ook weer niet. Volgens de test val je een beetje in de middenmoot.. Is dat waar je wilt zijn?

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 11-05-2005, 21:07:31 »
Xmoix, jouw score is: 3263

Zo Xmoix.... Een score van 3263!
Uhmm ik ga niet zeggen dat je het slecht gedaan hebt, maar echt heel erg goed is het nou ook weer niet. Volgens de test val je een beetje in de middenmoot.. Is dat waar je wilt zijn? 

Jawoor ik hoef niet op te vallen :P ... ::bravo::

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 11-05-2005, 21:27:24 »
mijn score is 2610, maar ik vind mezelf geen afhaker want ik heb die hele test doorgeploeterd

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 12-05-2005, 17:32:55 »
Zo LeBon Simon.... Een score van 2640!
Volgens mij kun jij wel een betere score halen. Deze score die je nou gehaald is niet echt superslecht ofzo, maar dit is zeker geen goede score.. Als ik jou was dan zou ik de volgende keer wat beter m'n best doen!

wat duurde die test LANG zeg !  :-\\

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #25 Gepost op: 12-05-2005, 18:47:45 »
Zo Lordjuve.... Een score van 5540!
Dit is zeker geen slechte score. Eigenlijk is dit best wel een goede score. Je mag jezelf als een 'boven-gemiddelde' stapper zien.

Hehe
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 12-05-2005, 18:48:42 »
Zo Lordjuve.... Een score van 5540!
Dit is zeker geen slechte score. Eigenlijk is dit best wel een goede score. Je mag jezelf als een 'boven-gemiddelde' stapper zien.

Hehe

::ok::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #27 Gepost op: 12-05-2005, 18:49:46 »
Zo me.... Een score van 2833!
Volgens mij kun jij wel een betere score halen. Deze score die je nou gehaald is niet echt superslecht ofzo, maar dit is zeker geen goede score.. Als ik jou was dan zou ik de volgende keer wat beter m'n best doen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #28 Gepost op: 16-05-2005, 14:30:12 »
Nostra, jouw score is: 3063

Zo Nostra.... Een score van 3063!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!