We zouden kunnen kijken wie er opvallend afwezig waren bij de Televizierring-uitreiking.
Ja, en niet alle boeren (of alle bijbehorende vrouwen) waren aanwezig toch?
En Jan(tje) Smit doet dus ook niet mee. Maar in elk geval ben ik dan heel blij om ZEKER te weten dat Tooske ook niet mee is
Als je de lijn van casting van vorig seizoen een beetje doortrekt, dan zou er toch zeker een (ex-)radiopresentator mee moeten. Welke presentator is er opvallend afwezig op het moment (of doet een programma dat opgenomen kan zijn)? En nee, dan denk ik dus niet aan Bart Bazuin van de EO die met herfstvakantie is...
Nog soapies die tijdelijk schitteren van afwezigheid? (o nee, dat zou dan pas over een paar weken te zien moeten zijn, want de opnames lopen vooruit)
Of bijzonder fanatieke mollenjagers onder de BN'ers die vorig jaar nog niet mee waren?
Maarreh... Castor&Pollux, kun je niet een lijstje maken met taakverdeling over wie wat moet uitzoeken? Dan doet iedereen hier een deel.
(ik heb overigens de SMS-service van vorig jaar uit nieuwsgierigheid nog steeds niet uitgeschakeld, zouden we daar nog wat van horen??)