Wat ik me afvraag ligt reeds een tijdje op mijn lever.
Voor alle duidelijkheid,Realitynet heeft hier niets mee te maken.
Maar ik heb het over de realityprogramma's zelf. Hoe het zit langs Nederlandse kant,weet ik niet. Maar langs Belgische kant,wordt er "gefoeffeld". Van Oberon weet ik het niet,dus kan ik daar geen mening over geven.Maar ER;Meredith is het nichtje van de Vlaamse actrice,Hilde Van Mieghem,zaterdag of zondag heb ik gezien dat Jutta (ER) een goede vriendin is van ex-tennister,Sabine Appelmans
Vorig jaar(intussen 2 jaar geleden,eind 2004) was er op VTM een PRACHTIGE reeks te zien;"De Perfecte moord" (opgenomen vlak bij mij thuis
)
toen ik er de 1é keer naar keek,zag ik een meid(die terecht winnares is geworden)maar ik dacht meteen,"waar heb ik haar nog gezien?"
En toen wist ik het plots,het was Annelies Martens(of Mertens) die reeds aan ER had deelgenomen.
En zo kan ik nog voorbeelden noemen.
Wat ik mij nu afvraag,er zijn tientallen,misschien honderden mensen die zich kandidaat stellen,het grootste deel valt af,maar toch zit er meestal ergens iemand tussen die familie is van,of een band heeft met een bekend iemand.
Nogmaals,geen probleem met die mensen,maar waarom zij dan wel,en die massa "gewone" mensen niet