Wie valt er nu weer af? Als je het mij vraagt helemaal niemand, er zal vast wel weer geld aangeboden worden, en dat ze aan het eind van het liedje met z'n tienen (incl. Angela) de finale spelen, en dan een megaexcecutie met 1 groen scherm, en 1 mol, 1 winnaar
Ik wilde net al een topic openen en toen zag ik deze opmerking; je hebt helemaal gelijk mollenvanger, helaas
Volgende week zitten we met z'n allen naar de VIERDE aflevering te kijken en er is eigenlijk nog NIEMAND
afgevallen
ja door ziekte; da's waardeloos, maar voorlopig zitten alle 'kandidaten' er nog in en ja natuurlijk het is zooooo zielig om iemand al naar huis te laten gaan na zo'n lange reis
de BN-ners worden toch weer met 'zachte handschoentjes' aangepakt, daar was ik al bang voor; ze hebben het uiteindelijk toch voor elkaar om WIDM naar een lager peil te trekken
straks zitten we over een aantal weken naar de finale te kijken met alle kandidaten er nog in en dan komt er een 'spannende' molonthulling
op deze manier begin ik te verlangen naar het einde van het programma en geen nieuwe reeks meer
dat loten vond angela ook maar saai; het zijn gewoon een stelletje 'dooien'
het is zo verantwoord allemaal; BAGGER
straks staat roeland ook weer voor onze neuzen; het ging wel erg snel dit geintje met Gijs
tijdens interview bij schiffers op radio zei Gijs al dat het moeilijk was de mol eruit te halen bij dit muziek-fragment; ik vond het al raar dat hij wist wie de mol dan was, want dat weten de afvallers normaal gesproken toch niet??
toch zonde dat zo'n geweldig programma uitgehold wordt
(ik blijf angela de beste presentator voor de mol vinden, want zij blijft altijd haar best doen, ongeacht wat de programmamakers haar voorschotelen)
ANGELA